Suutari pieri pottunsa halki? Avaimen sorvaus meni p*rsiiks
Suutari pieri pottunsa halki? Avaimen sorvaus meni p*rsiiks
Näin on näreet, kävin nimittäin tänään suutarin vastaanotolla teettämässä C:hen vara-avaimen. Sälli noitui kuten suutarin kuuluukin, mutta mitä ilmeisimmin liian laimein loitsuin - avain ei käy ainakaan minun autoni lukkoihin. Uskaltaako joku ostaa avaimen riskillä? Maksoin koukusta 20e, nyt lähtis kerran sovitettu tiirikka kympillä!
Sälli asetteli sorviinsa jos jonkinlaista palikkaa jigiksi ja ähelsi avaimen kimpussa noin 20 min - laihoin tuloksin. Palauttaakaan en tiirikkaa viitsi, en nimittäin epäile yhtään etteikö jätkä laittanut peliin koko osaamistaan ja palvelutaitoaan.
Onko muilla laihoja kokemuksia "Mister minit" -avaimista? Tämähän on se kapea "tikku-malli" josta minä nyt puhun. ässään avaimen teko onnistui hyvin.
Sälli asetteli sorviinsa jos jonkinlaista palikkaa jigiksi ja ähelsi avaimen kimpussa noin 20 min - laihoin tuloksin. Palauttaakaan en tiirikkaa viitsi, en nimittäin epäile yhtään etteikö jätkä laittanut peliin koko osaamistaan ja palvelutaitoaan.
Onko muilla laihoja kokemuksia "Mister minit" -avaimista? Tämähän on se kapea "tikku-malli" josta minä nyt puhun. ässään avaimen teko onnistui hyvin.
No meellä on Kajaanissa uus suutari,ee yrittänäkkää "tikkuavaenta",sano,että ee ou sopivata vehettä vielä,tuossa alakusyksyllä,virta-avaemen kyllä sae sorvattua,muuten hyvä, mutta käyp vaen yhenpäen,hinta 20e,Hartikaesella Kajaanissa skannaus---->Mikkelissä mutkin 25e ja hyvin toemmii.
Eli suomennettuna:Meet paekalliselle Veholle,ottavat kuvan avaimistasi ja lähettävät kuvan Mikkeliin,siellä tekevät erittäin toimivan avaimen.
ps.rekisteri ote ja henkkarit mukaan.
Eli suomennettuna:Meet paekalliselle Veholle,ottavat kuvan avaimistasi ja lähettävät kuvan Mikkeliin,siellä tekevät erittäin toimivan avaimen.
ps.rekisteri ote ja henkkarit mukaan.
Samansuuntaisia kokemuksia täälläkin, ostin Jumbon pikasuutarista vara-avaimen mersuun. Menin sitten autolle kokeilemaan uutta avainta, kas kummaa, ei käänny lukossa. Kävin mielessä kaikki suomen kielen kirosanat läpi ja vertailin avaimia, uudesta puuttui selvästi osa kuvioista
Ei muuta kuin takaisin tiskille marisemaan jamppa jyrsi loput ja lykkäsi nykkelin takaisin ilman mitään pahoitteluun viittaavaakaan. Tietääpähän ainakin, mihin firmaan ei tarvitse jatkossa rahoja kantaa.
Sinänsä kustannustehokasta, että ensimäisellä kerralla jyrsitään puolet kuvioista
Ei muuta kuin takaisin tiskille marisemaan jamppa jyrsi loput ja lykkäsi nykkelin takaisin ilman mitään pahoitteluun viittaavaakaan. Tietääpähän ainakin, mihin firmaan ei tarvitse jatkossa rahoja kantaa.
Sinänsä kustannustehokasta, että ensimäisellä kerralla jyrsitään puolet kuvioista
Enhän mie sitä avainta takasi vie, tässä on nyt ihan selvästi mukana kohtalon johdatusta. Alan kierrellä parkkipaikkoja kalastellen mersua johon avain sopii. Kun mersu löytyy pussaan kuskia ja muutun sammakoksi. Äänet on jo hallussa, sekä iso osa ulkoista olemusta, loput mutaatiosta hoidetaan tarvittaessa Aperiitalla.
Kirkkonummella HGF Avainlukossa on ilmeisesti asialliset laitteistot ja osaava henkilökunta, sillä olen teettänyt avaimia W123:een, Volvoon ja Ladaan... kaikki ovat olleet siistejä ja tietenkin toimivia. Ei huvita Vehon kautta tilata ainakaan enää alkuperäisiä avaimia, hinta 38 euroa ja kanta murenee parissa viikossa käsiin, ei jumalauta. Biliassa seiskanelikymppisen uus avain oli muistaakseni reilut 50 euroa, huh.
HGF:llä kannat olivat sekä MB:hen että Volvoon varsin alkuperäisen kannan näköisiä, Ladan muovikantaa tuskin mistään saisi, mutta eipä sitä ikäväkään ole... Niin ja hinta... Ladan avaimet tais olla 8 € kappale, MB:n ehkä 17 €, en ihan tarkkaan muista. Niin ja lisätään vielä sen verran että ainakin tiettyjen automerkkien kohdalla ei tarvita vanhaa avainta, vaan he saavat yhteyden tietokantoihin ja valmistettua kokonaan uuden avaimen, mikäli ymmärsin oikein. Siihen tietysti tarvitaan asiakkaaltakin paperit ja mitä kaikkea, mutta kuitenkin.
HGF:llä kannat olivat sekä MB:hen että Volvoon varsin alkuperäisen kannan näköisiä, Ladan muovikantaa tuskin mistään saisi, mutta eipä sitä ikäväkään ole... Niin ja hinta... Ladan avaimet tais olla 8 € kappale, MB:n ehkä 17 €, en ihan tarkkaan muista. Niin ja lisätään vielä sen verran että ainakin tiettyjen automerkkien kohdalla ei tarvita vanhaa avainta, vaan he saavat yhteyden tietokantoihin ja valmistettua kokonaan uuden avaimen, mikäli ymmärsin oikein. Siihen tietysti tarvitaan asiakkaaltakin paperit ja mitä kaikkea, mutta kuitenkin.
Täällä Ylivieskassa Ylivieskan lukko Oy tai jotain sinnepäin:
Mersun avaimen teko onnistunut joka reissu ja aina käskee vielä sovittaa autoon, ilmeisesti tekee sopivan jos ei käy. Tosin tähän mennessä aina käynyt. Aihioita on myös noihin kaukosäätö linkkari avaimiin joita tälläkin foorumilla useat myy.
Myöskin lukkojen sarjoitus näkyy onnistuvan kahvilla käynnin aikana
Mersun avaimen teko onnistunut joka reissu ja aina käskee vielä sovittaa autoon, ilmeisesti tekee sopivan jos ei käy. Tosin tähän mennessä aina käynyt. Aihioita on myös noihin kaukosäätö linkkari avaimiin joita tälläkin foorumilla useat myy.
No en,vaan:HVM kirjoitti:Meedio.Daimler kirjoitti:No sie varmaan kävit siellä rismassa jossa "ite mestari" ei ollut paikalla??
viewtopic.php?t=6951&highlight=varaavain
Täällä Ylivieskassa Ylivieskan lukko Oy tai jotain sinnepäin:
Turvatalo.
Hyvin onnistuu hommat tuossa liikkeessä, voin minäkin suositella.
wiimax.fi
Muistaakseni paikallinen sanoi kerran kysyessä, että irtolukkoon 35 euroa eli siihen verratunahan tuo olisi ihan kohtuullinen. Lukkokin on ollut irrallaan vaikka kuinka kauan tai olisihan niitä useampikin...Aki P kirjoitti:Oiskohan ollu jotain 25€ irtolukkoihin....
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
Joo.
Kannattaa kysellä tarkemmin sieltä. Itse ei ole tarvinnut kuin avaimia teettää, mutta muistaakseni oli joskus jotain puhetta sarjoituksesta. Kannattaa kysyä heiltä, koska minä en ala heidän tuotteitaan hinnoittelemaan. Voihan se olla 25€/lukko. Minä en ainakaan näkisi järkeväksi sillä hintaa kaikkien lukkojen tekoa, kuitenki spesiaalihommaa ja oman aikansa ottaa semmonen sarjoitus
Kannattaa kysellä tarkemmin sieltä. Itse ei ole tarvinnut kuin avaimia teettää, mutta muistaakseni oli joskus jotain puhetta sarjoituksesta. Kannattaa kysyä heiltä, koska minä en ala heidän tuotteitaan hinnoittelemaan. Voihan se olla 25€/lukko. Minä en ainakaan näkisi järkeväksi sillä hintaa kaikkien lukkojen tekoa, kuitenki spesiaalihommaa ja oman aikansa ottaa semmonen sarjoitus
Tämä se tuppaa ihmisiltä aina unohtumaan kun hinnoista naristaan. Jokainen halukas voi lukea itsensä lukkosepäksi, ostaa vehkeet ja alkaa tekemään hommia. Miksi se auton oven avaus keskellä yötä maksaa 200e? Väijyppä itse 24H/vrk niitä avauksia ja ala laskemaan tuntipalkkaa.Aki P kirjoitti:Joo.
spesiaalihommaa ja oman aikansa ottaa semmonen sarjoitus
Valmius ei ole ilmaista sekään.
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselin ja olen kyllä aiemmin käyttänyt täällä. Tuumasin vain, että jos tuonne suuntaan tulee asiaa niin voisi käyttää siellä. Aiempi lukko jonka paikallisella käytin niin on pelannut erittäin hyvin ja sellaisesta työstä mielellään sitten maksaakin. Tuli lukosta kuin uusi eikä ole enää väljän tuntoinen. Projektiin tulossa noita lukkoja niin ei ole niin hoppu sillä asialla ja ehtii tuumia eri vaihtoehtoja.
V123 & W123
Mikähän siinä on, että se "kaks'puoleinen" malli onnistuu, ja "tikkumalli" ei? Saako sen isomman aihion paremmin kiinni siihen "penkkiin?"Daimler kirjoitti:Tänään prisman avainsuutari teki avaimen tuohon kakkosnelosen linkkuavain aihioon ja perhana;makso kympin ja toimii niinkuin avaimen pitääkin.Hieno homma;nyt voi napsutella stilettiavainta auki/kiinni...
Onnea uudelle avaimelle, napsuttele se linkku jo mielellään tänään rikki.
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Veholta saa alkuperäisen avaimen muistin mukaan kolmella kympillä ja ainoastaan kantakorttia vastaan. Lisäksi vaadittiin henkkarit ja rekisteriote eli kovasti oli virallista teettää avaimesta kopio. Mutta kyllä sitten pelaakin moitteetta.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
-