Mites tuo määrittyy tuontiautoissa? 1991:siä kun on molempia, niin tuli mieleen, että millä perusteella täällä päässä päätetään, että kumpi on?
Oman 124:n rekisteröinti lähestyy, ja on kova aprikointi päällä, jotta voikohan asiaan itse vaikuttaa mitenkään...
Mistä kohtaa saksalaisesta rekisteriotteesta löytyy merkintä vähäpäästöisyydestä?
Vähäpäästöinen / Ei vähäpäästöinen
Nyt tarkkana Tarmo, tulee tärkeätä infoa:
En löytänyt Saksan otteesta kohtaa, jossa olisi puhuttu päästöistä. Lie joku numerokoodi joka on kryptattu otteeseen? *Hakee silitysraudan, sitruunamehua ja kahvia näkymätön muste tulee esiin*
Ja kannattaako bensa-auto nyt sitten ylipäätäänkään rekisteröidä ei-vahapäästöiseksi? Mihin tämä maailma menee? Maksaa ko katittomalla ajo kohta 5000e/v? Samoja asioita on pähkäilty täälläkin, ässästä kun vissiinkin saisi riisua Blaubergin luvalla katin hiiteen.
Toisaalta säälittää sitten ne pakokaasua hengittävät liito-oravat.
En löytänyt Saksan otteesta kohtaa, jossa olisi puhuttu päästöistä. Lie joku numerokoodi joka on kryptattu otteeseen? *Hakee silitysraudan, sitruunamehua ja kahvia näkymätön muste tulee esiin*
Ja kannattaako bensa-auto nyt sitten ylipäätäänkään rekisteröidä ei-vahapäästöiseksi? Mihin tämä maailma menee? Maksaa ko katittomalla ajo kohta 5000e/v? Samoja asioita on pähkäilty täälläkin, ässästä kun vissiinkin saisi riisua Blaubergin luvalla katin hiiteen.
Toisaalta säälittää sitten ne pakokaasua hengittävät liito-oravat.
Jos auto on ollut Saksassa vähäpäästöinen, on se Suomessakin vähäpäästöinen. Koitin aikoinaan katsastaa ex-emännän -89 190E:tä ei vähäpäästöiseksi, mutta ei onnistunut. Suomessahan ei tarvinnut olla katteja yms vielä tuossa vaiheessa. Taisi ollakin kuitenkin hyvä tulevaisuutta ajatellen, että vähäpäästöisen paperit tuli tuohon autoon. Jospa se joskus tosiaan vaikuttaisi käyttömaksuihin.