Ostin 2 viikkoa sitten uudet Pirellin Winter 205 R60 / 16 nastarenkaat ja tänään uudet vanteet ( alut)
tärinä alkoi heti kun vaihdatin nastarenkaat alle. Rengaskauppias väitti, että vahoissa aluissa vikaa. Ostin häneltä uudet vanteet. Tänään rengasliikkeessä kokeiltiin uusia kesäkumeja ja kävin koeajamassa ei tärinää. Nyt vaikka on uudet vanteet ja uudet Pirellit nastoilla auto tärisee 80-90 nopeudessa. Onko kenelläkään kokemusta näista Pirellin nastarenkaista. Autoni on 211 -03 ja Niemelässä tarkistettu, että alustassa ei ole vikaa....
Mersuni tärisee -03 211 MB
-
Mersuni tärisee -03 211 MB
Viimeksi muokannut harjapirtti, 10.11.2006 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mersuni tärisee -03 211 MB
Noh, tuota tuota. Jos nyt valottaisin vaikka omaa varsin tummasävyistä rengashistoriaani sen verran, että kuudesta sarjasta renkaita on ollut yhteensä 6 kpl viallisia kumeja. Yksi täysin terve sarja ja yksi sarja jossa kaksi viallista. Niinpä sanoisin, että sinulla on joku rengas viallinen. Merkillä ei tunnu juuri väliä olevan, kaikki ne ovat huonoja
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.
/Change is only constant
/Change is only constant
- Meissenkeri
En tiedä.....tuntuu olevan kovin tarkkoja rengastuksesta nämä Meset ja BMW:t.
Eihän auton kuulu täristä normaalisti. Itse olen tämän ongelman kanssa paininut viimeksi -90 luvun alussa ja nyt kun ostin Mesen niin kesärenkailla auto tutisi vaikka rattaat piti olla tasapainossa. Samoten naapurin tuontibemarinomistaja käytti omia kesärenkaitaan useamman kerran tasapainotuksessa. Lienee alimittaiset jarrulevyt jotka jo jonkin verran aiheuttavat epätasapainoa ja sitten ei renkaisa kestä olla yhtään heittoa kun se jo tuntuu auton ajettavuudessa.
Eihän auton kuulu täristä normaalisti. Itse olen tämän ongelman kanssa paininut viimeksi -90 luvun alussa ja nyt kun ostin Mesen niin kesärenkailla auto tutisi vaikka rattaat piti olla tasapainossa. Samoten naapurin tuontibemarinomistaja käytti omia kesärenkaitaan useamman kerran tasapainotuksessa. Lienee alimittaiset jarrulevyt jotka jo jonkin verran aiheuttavat epätasapainoa ja sitten ei renkaisa kestä olla yhtään heittoa kun se jo tuntuu auton ajettavuudessa.