Takapönttö asiaa...
Takapönttö asiaa...
Tollasen keppasin töistä kun oli tullu asiakaspalautuksena kauheiden vaurioiden seurauksena yks kannake rutussa ja liitoskohdassa pieni painauma.
Tuosta tulikin mieleen,että tekiskö tuosta "tehopöntön" rajäyttämällä pöntön auki C4:lla ja poistamalla sisuskalut.
Joku tais mainita,että takaosa ahistaa...tais olla Rässi.
Tuohan on just farkku 300 tdt:n pönttö joten kantsiiko kokeilla?
Putkihan on ihan täysin ehjä kaksoispellitetty Bosal lukuunottamatta paria mitätöntä vaurioo...
Vai onko jollain farkkuhemmolla putki poikimassa? tuosta vois lähtee...jos en jaksa puljata sen kanssa.
Tuosta tulikin mieleen,että tekiskö tuosta "tehopöntön" rajäyttämällä pöntön auki C4:lla ja poistamalla sisuskalut.
Joku tais mainita,että takaosa ahistaa...tais olla Rässi.
Tuohan on just farkku 300 tdt:n pönttö joten kantsiiko kokeilla?
Putkihan on ihan täysin ehjä kaksoispellitetty Bosal lukuunottamatta paria mitätöntä vaurioo...
Vai onko jollain farkkuhemmolla putki poikimassa? tuosta vois lähtee...jos en jaksa puljata sen kanssa.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Tarkatpa sulla on silmät on se Nissan kuvakedry kirjoitti:NISSAN-kuvake
Ei paha
Pitäisköhän mun tulla mallailee - mehän ollaan melkeen naapureita
Tuu vaan täytyykin tuoda se huomenna pois töistä.
En ossoo sannoo kuinka se vaikuttaa bensavehkeen toimintaan.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
-
- Herrasmies
- Viestit: 523
- Liittynyt: 22.11.2005 12:15
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Diesel-pelissä ruostuu ulkoa sisään ja tärinä hoitaa loput...romu kirjoitti:Vot, onpa kokeiltu joskus. Pahalainen ruostuu kuitenkin sisäkautta. Sumuta kuitenkin mersun harmaalla, ei kollota silmille niin pahasti.
Noissa puhdistusaineella käyvissä lorisee vettä pakokaasun mukana siihen malliin, että pehmiää sisältä ulos.
--
Tuossa hi-tech vaparidieselissä ei takapönttö ahista. Mitään vaikutusta kulkuun ei ollut havaittavissa, vaikka takapänikkä oli mäjellä.
Rässin varoituksista huolimatta, meinaan seuraavaksi heittää pehmenneen keskipöntön poes. Jätän vain uutuuttaan kiiltelevän peräpönikän.
420SE:ssä tuo temppu teki juuri oikeanlaisen säväyksen.
Viimeksi muokannut dieselflosse, 13.9.2006 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Terveisin
Tero
Tero
-
- Herrasmies
- Viestit: 523
- Liittynyt: 22.11.2005 12:15
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Kun vain kerkeäisi...Rässi66 kirjoitti:Testaa ihimeessä ja kerro miten kävi.
Helpoin tapahan olisi ajella Tiittaselle Kannelmäkeen ja sanoa, jotta 'tuosta ja tuosta laikalla ja sitten suoraa tuubaa väliin'. Siinäkin vaihtoehdossa aikaa palaa jonotukseen...
Tuossa E300 dieselissä putki on jaettu kahteen tuubaan tuossa keskipänikän kohdalla. Siinä on insinööri-günteri viritellyt soundia paremmaksi 152km/h kohdalla. Saattaisi güntteri saada halvauksen, kun kuulisi, jotta täällä suunnitellaan hienon virityksen korvaamista yhdellä paksulla tuuballa.
Terveisin
Tero
Tero
Hmmm...Mitenkäs metakan kanssa? Muuttuiko aristokraattinen suhina Rambler americanin korviaraastavaksi korttelirallipärinäksi?dieselflosse kirjoitti: 420SE:ssä tuo temppu teki juuri oikeanlaisen säväyksen.
Nimim. "Uudet käytetyt välipöntöt tiedossa, suorat putket kiinnostaa."
Ps. Ehjät on entisetkin, mutta kuinka kauan?
-
- Herrasmies
- Viestit: 523
- Liittynyt: 22.11.2005 12:15
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Ääni oli sellaisella terveellä tavalla hieman terävämpi. Oleellisin ero kuului luu ulkona 30-50km/h kylillä ajellessa. Silloin muraji astetta vakiota matalammalla. Matka-ajossa kovemmilla vauhdeilla ei eroa keskipöntölliseen.HVM kirjoitti:Hmmm...Mitenkäs metakan kanssa? Muuttuiko aristokraattinen suhina Rambler americanin korviaraastavaksi korttelirallipärinäksi?
Se nuhainen suhina siis poistui
Terveisin
Tero
Tero
Loistavaa Rässi loistavaa,kuvat ja kaikkiRässi66 kirjoitti:No mie tein sen näin.
Sottasta hommaa käytetyllä putkella, mutta kannatti mielestäni.
Hmmm...pitäis jotenki saada tehtyy toi salassa appiukolta se kun ei ymmärrä tollasii hommia ollenkaan enkä jaksa selitellä mikä on homman nimi,ei se ymmärtäis kummiskaan
Ihan heti tohon en voi ryhtyä kun kaikki hitsivehkeet on just appiukon luona
Tuntuko perseessä,että jotain tehonlisäystä ois tapahtunu?
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Olikos kyseessä katti-versio? Miula kun on nääs vielä metrinen kattikin välissä. Ei vois olla jossain vaiheessa hupsukaan homma riipiä ylimääräisiä vaimentimia poies.dieselflosse kirjoitti:Ääni oli sellaisella terveellä tavalla hieman terävämpi. Oleellisin ero kuului luu ulkona 30-50km/h kylillä ajellessa. Silloin muraji astetta vakiota matalammalla. Matka-ajossa kovemmilla vauhdeilla ei eroa keskipöntölliseen.HVM kirjoitti:Hmmm...Mitenkäs metakan kanssa? Muuttuiko aristokraattinen suhina Rambler americanin korviaraastavaksi korttelirallipärinäksi?
Se nuhainen suhina siis poistui
No se on lähettävä käymään LLL:n pajalla joku viikonloppu...EzKo kirjoitti:Ihan heti tohon en voi ryhtyä kun kaikki hitsivehkeet on just appiukon luona
Kalijapussi mukaan ja rouva rattiin. Ensin sotkemma ja sitte pesemmä ittemme.
EzKo kirjoitti:Tuntuko perseessä,että jotain tehonlisäystä ois tapahtunu?
No enpä nyt tiedä, mutta ainakin auto nostaa paineita nopeammin.
Kyllä sen huomas.
Pro HVM
tuohon farkun pakoputken takavaimentajaan löytyy ratkaisu jenkki puolelta camaro vm84-92 takavaimentajasta ja niitä saa paksullakin putkella tai anakin suht vakioon passelilla kolmituumaisella... se on saman tyylinen muistaakseni marteliuksen sivuillakin on kuvia komeron putkesta....ja esim jenkeistä löytyy ties minkälaista....
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Joo...kovin näyttää samanlaiselta toi camaron takapönttöpetska kirjoitti:tuohon farkun pakoputken takavaimentajaan löytyy ratkaisu jenkki puolelta camaro vm84-92 takavaimentajasta ja niitä saa paksullakin putkella tai anakin suht vakioon passelilla kolmituumaisella... se on saman tyylinen muistaakseni marteliuksen sivuillakin on kuvia komeron putkesta....ja esim jenkeistä löytyy ties minkälaista....
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
-
- Herrasmies
- Viestit: 523
- Liittynyt: 22.11.2005 12:15
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Ai katos... nyt tiedän.Rässi66 kirjoitti:No höh! Etkös semmosta tunne?EzKo kirjoitti:Mikä on LLL paja?Rässi66 kirjoitti: No se on lähettävä käymään LLL:n pajalla joku viikonloppu...
Kyseessähän on "Lempäälän Laikka&Leka".
Eli meikäläisen autotalli....
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi