Mitä mieltä tällaisesta. Lähinnä tekniikasta ja tyyppivioista?
W210 Diesel
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/9132890
Väyryskä
Väyrystä etsivät tietää varmaan tyyppiruosteet eli lattiasta kattoon..
Itse hitsasin omasta (ex) väyrysestä helmat ja takakontin uusiksi.
Väyryset maailmanmatkaajia mutta kori häviää..
Tekniikka varma, täytyy olla huono onni että moottori tai laatikko antautuu, ei ainakaan lähipiirissä ole ollu ongelmia vaikka lähes miljoona ajettuja onkin..
Itse hitsasin omasta (ex) väyrysestä helmat ja takakontin uusiksi.
Väyryset maailmanmatkaajia mutta kori häviää..
Tekniikka varma, täytyy olla huono onni että moottori tai laatikko antautuu, ei ainakaan lähipiirissä ole ollu ongelmia vaikka lähes miljoona ajettuja onkin..
Pajero 3.2 DID -07
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
W906 318 CDI -08
W124 300E -88
Outlander PHEV -14
Samasta syystä niihin ei juuri tarvitse satsata. Itse ostin emännän työajoon CDI-väyrysen alta kahden tonnin, kori erittäinkin hyvä väyryseksi, hyvä ja halpa ajaa, ja kaikki tarpeelliset varusteet, ja toistaiseksi viatonta menoa ensimmäiset tonnit. Pääasia että löytää hyväkorisen, kaiken muun kanssa pärjää.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D