Löytyisikö, jostain kuvia kuinka saa em. lukituksen vaihdettua?
- Vesa
w210 farmari takakontin luituksen ilmakellon vaihto
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Kuvia ei ole mutta omaani kun vaihdoin sen alipainekellon niin homma meni jotakuinkin näin.
Paksin kansi auki, luonnollisesti.
Paksin kannen verhoilu irti, lähtee kun otat kaikki ne muoviset niitit irti sieltä verhoilun reunoista sekä sisäkahvan kehyksen irti. Ne niitit on kaksiosaisia, se keskimmäinen osa ensin ylös, niin sitten se itse niitti tulee pois reiästään.
Sitten työnnät sitä verhoilulevyä kohti niitä paksin kannen saranoita niin se tippuu sun syliin. Sen ei pitäisi olla mitenkään kovin tiukasti kiinni, se on sellaisilla muovikoukuilla kiinni siinä paksin kannessa. Missään nimessä ei saa repiä sitä irti suoraan vaan nimenomaan liutat sen pois paikaltaan.
Sitten irroitat sen listan missä on rekisterikilven valot. Se on kiinni neljällä pultilla, kaksi ristipääpulttia näkyy ulkopuolella kahtapuolta kannen avauskahvaa ja toiset kaksi näkyy siellä kannen sisällä sen listan päiden kohdalla.
Sen listan alta paljastuu sitten ne sen kahva/lukitusmekanismin kiinnityspultit. Avaat pultit ne ja irroitat sen tangon, joka menee siitä kahvalta alas sinne itse lukolle. Sitten ujutat sen kahvasysteemin pois sieltä paksin kannen sisältä ja vaihdat sen alipainekellon.
Kasaus käänteisessä järjestyksessä.
Ainut lievästi kettumainen kohta on sen rekisterikilven valolistan irroitus. Ne sen listan päissä olevat pultit on upotettu siihen listaan ja ainakin mulla toinen niistä alkoi pyöriä mukana, kun yritin avata sitä sen mutteria. Pidin papukaijapihdeillä kiinni siitä pultista, niin sain sen mutterin auki. Ennen kasausta liimasin uuden pultin Aralditilla siihen listaan kiinni, ettei se ala pyöriä mukana.
Paksin kansi auki, luonnollisesti.
Paksin kannen verhoilu irti, lähtee kun otat kaikki ne muoviset niitit irti sieltä verhoilun reunoista sekä sisäkahvan kehyksen irti. Ne niitit on kaksiosaisia, se keskimmäinen osa ensin ylös, niin sitten se itse niitti tulee pois reiästään.
Sitten työnnät sitä verhoilulevyä kohti niitä paksin kannen saranoita niin se tippuu sun syliin. Sen ei pitäisi olla mitenkään kovin tiukasti kiinni, se on sellaisilla muovikoukuilla kiinni siinä paksin kannessa. Missään nimessä ei saa repiä sitä irti suoraan vaan nimenomaan liutat sen pois paikaltaan.
Sitten irroitat sen listan missä on rekisterikilven valot. Se on kiinni neljällä pultilla, kaksi ristipääpulttia näkyy ulkopuolella kahtapuolta kannen avauskahvaa ja toiset kaksi näkyy siellä kannen sisällä sen listan päiden kohdalla.
Sen listan alta paljastuu sitten ne sen kahva/lukitusmekanismin kiinnityspultit. Avaat pultit ne ja irroitat sen tangon, joka menee siitä kahvalta alas sinne itse lukolle. Sitten ujutat sen kahvasysteemin pois sieltä paksin kannen sisältä ja vaihdat sen alipainekellon.
Kasaus käänteisessä järjestyksessä.
Ainut lievästi kettumainen kohta on sen rekisterikilven valolistan irroitus. Ne sen listan päissä olevat pultit on upotettu siihen listaan ja ainakin mulla toinen niistä alkoi pyöriä mukana, kun yritin avata sitä sen mutteria. Pidin papukaijapihdeillä kiinni siitä pultista, niin sain sen mutterin auki. Ennen kasausta liimasin uuden pultin Aralditilla siihen listaan kiinni, ettei se ala pyöriä mukana.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261