Moro,
Täällä olis taas tämmöinen potilas:
- Ajattelin viedä mesen katsastukseen, auto oli jo käynnissä kunnes testasin toimiiko töötti vielä talven seisonnan jälkeen.
- Tööttäsin kerran ja sen jälkeen katosivat jarruvalot
- Jarruvalojen sulake oli palanut
- Sulake vaihtoon, kokeilu useammalla sulakkeella
- Nyt sulake ei pala, mutta ei kyllä pala jarruvalokaan
- Töötistä ei kuulunut yhden töräyksen jälkeen mitään, jonka jälkeen kuulin sulakkeen palamisen
- Kun auton laittaa hehkutusasentoon, normaalisti mittaristosta palaa aluksi muiden mukana jarruvalo, niin kauan kunnes käynnissä polkaisee kaasua.
- Nyt valo kokoajan pimeenä, tekee siis saman jos jarruvalojen sulake palanut. Mittarin valo ehjä.
- Kaikki muut valo toimivat normaalisti
Kysymys kuuluukin missä muuaalla sijaitsee mahdollisesti toinen jarruvalon sulake? Missä vika, onko tässä piirissä jossain mahdollisesti rele?
Töötin ei kait edes pitäisi olla samassa piirissä, joten taitaa olla taas jonkun sähläämät sähköt
Pikaisia ideoita kaivattaisiin!
Mersun matkailuauton 310d sähköt
Kaappimersun manuaali Sivu 188 ---->
Sikälimikäli ihan oikein osaan arvailla, niin kyseessä lienee vm. -89 310D kaappimersu, johon joku on jälkeenpäin rakentanut kiimaliiterin takapaksin tilalle
Tämä olettamus perustuu tohon nimimerkkiin, erityisesti siinä olevaan brittiläiseen traktorimerkkiin

Tämä olettamus perustuu tohon nimimerkkiin, erityisesti siinä olevaan brittiläiseen traktorimerkkiin

Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
