M104 ketjunkiristin.
M104 ketjunkiristin.
HEP, sanokeepa viisaat voiko tuon kiristimen kasata väärin että vetää ketjun liian tiukalle, purin sen kuten kuului ja pesin osat. Ensin runko paikalleen, sitten mäntä, sen jälkeen tappi ja jousi ja korkki päälle oli yritys, kuitenkin tässä tuli ongelma eteen, kaksissa miehin kaverin kanssa koitettiin ja ei saatu niin paljon jousta kasaan että olis menny nippuun, otin jousen osat pois ja koitin uudestaan, männän työnsin paikoilleen minkä suosiolla meni, painoin pyöreällä muovipatukalla lisää ja mäntä upposi syvempään, joku siis vastusti, kuului vieno naksahdus kun mäntä lähti liikkumaan syvempään. nyt muut osat meni paikalleen hyvinkin helposti. Aloin sitten viime yön pimeinä tunteina miettimään että menikö se prkl:n mäntä liian syvään ja veti ketjun liian tiukalle. Olis huomenna tarkoitus suorittaa koekäynnistys, ja jänskättää että mitä sieltä kuuluu.
Once you get fat you never come back.
Se on aika kettumainen saada alkuun. Ite oon tainnut kasata sen niin, että käsissäni olen työntänyt männän siitä ensimmäisestä esteestä yli. Se oikea räikkämekanismihan alkaa vasta muutaman millin päästä siitä ensimmäisestä pykälästä. Jos katsot sitä WIS:n dokumenttia 05-3100, niin siellä on halkileikkauskuva kiristimestä ja siitä näkee sen ekan pykälän.
Eli jos työnsitte männän läpin vain siitä ensimmäisestä hankalasta pykälästä, niin ei pitäisi olla ongelmaa. Todennäköisesti jousi on työntänyt sen napsun tai pari vielä etiäppäin.
t.
Risto
Eli jos työnsitte männän läpin vain siitä ensimmäisestä hankalasta pykälästä, niin ei pitäisi olla ongelmaa. Todennäköisesti jousi on työntänyt sen napsun tai pari vielä etiäppäin.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)