Akkua Varaosaan?

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Akkua Varaosaan?

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Seatista kajahti jo toinen uusi "Go 4" AGM akku kahen kuunkierron sissään. Yks kenno menee oikoseen ja sepä ei enää edes yritä tartata. Mitä sinne arvais laittaa? Toiveina olis että toimii jonku kotvan pijempään, sais olla AGM (Eberille), eikä hintaa tarttis olla liikaa. Merkkilisääkään en huolis maksaa, semminkin kun esim. Boschin akut tuntus olevan aika mitättömiä, kuten sulatkin.

Eihän tosta tule mittään jos joutuu varavoimaa kuskaamaan mukana, konttiin ei sitäpaitsi sovi kun pikkunen basari tai kaksi koppaa olutta ja lukkokin on aina jäässä.

Piiltiimilläkin näyttäs olevan uutuutena AGM akut, mutta silläpä nuista ei kukkaan vielä tiijä kertoa pelaako..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Akkua Varaosaan?

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Easy Rider kirjoitti: Mitä sinne arvais laittaa?
jovihava laittais kuparipastaa :idea:
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Nuissa nykysissä ku ei oo kennoissa korkkeja, muuten vois kopasta tuotakin. Saattaa tosin olla että olis usiampi ku yks kenno "täysjohdetekniikkaa". :lol:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7199
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Miksi se pitää juuri AGM olla?

Onhan noita lämmittiä käytetty iät ja ajat normaaleillakin akuilla.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

No juu menis kai se hyvä normaalinenkin jos uusii aikanaan. AGM:ssä on vaan parempi virran anto ja otto kylmänä, pätkäajelijalle hyvä ominaisuus. Lisäksi samaan kokoon tulee isompi kapasiteetti. Varaosassa ei ole liikaa tilaa patteriosastollakaan. Lisäksi kennolevyjen kunnon pitäisi pysyä parempana pitempään.

Lämmittimen käyttö on tuossa käkkänässä talviaikaan jatkuvansorttista. Koneelle kun ei maistu se tiiseli pakkasillakaan.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Mulla on boschin silveri tuossa omassa lintassa ja kyllä se ainakin kestää käyttää webastoa niin kauan kun huvittaa eikä ole tarvinnut latailla ylimjäärästä :wink:
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

Tuommonen olis jouten: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=90-0603

Uutena hommattu ja ollut autossa kiinni n. 50km eli käytännössä uusi. Mahtaneeko sopia Siittimeen?
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Marco kirjoitti:Tuommonen olis jouten: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=90-0603

Uutena hommattu ja ollut autossa kiinni n. 50km eli käytännössä uusi. Mahtaneeko sopia Siittimeen?
7cm liian pitkä. :cry: Oispa tiennä tuon ku just Rintteriin ostin akun. Siihen ois sopinu ku sormi py**yyn.

*=s BTW, yritin pirautella..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”