OM603:een OM606:en kiertokanget?

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
hkerman
Viestit: 31
Liittynyt: 02.8.2011 10:27
Paikkakunta: Kontiolahti

OM603:een OM606:en kiertokanget?

Viesti Kirjoittaja hkerman »

Olen tässä suunnitelut että jos laittasi Linttaan turbon ja vähän muuta viriviritööt hilpettä, mutta tietenkin pitää vähän sisuskaluja laitella niin mietin, että käykö tuosta 606 motista kanget 603 mottiin?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje-

EX Opel Astra -95
EX Toyota Carina 2 -90
EX MB 200D -86
EX MB 300TD -90
MB C200K -01
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Käy suoraan :!:
Datsun Bluebird
Mb Vito
hkerman
Viestit: 31
Liittynyt: 02.8.2011 10:27
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja hkerman »

Hyvä homma! Ja kiitokset!
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje-

EX Opel Astra -95
EX Toyota Carina 2 -90
EX MB 200D -86
EX MB 300TD -90
MB C200K -01
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7180
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Molemmat pitää olla joko turboja tai vapareita.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Vaparissa ohkasempi tappi ja kangen läpi voitelu, turbossa paksumpi ja öljysuihkulla. Vaimitesenyoli?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Easy Rider kirjoitti:Vaparissa ohkasempi tappi ja kangen läpi voitelu, turbossa paksumpi ja öljysuihkulla. Vaimitesenyoli?
Juu 603s. 606 vaparis suihkut joten kangen läpi ei voitelua,
alakupään kanget tyrnimmät mitä uuemmat.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
AKN
Viestit: 44
Liittynyt: 09.3.2008 17:09
Paikkakunta: Siikalatva

Viesti Kirjoittaja AKN »

tyrnimmät= vahvemmat?? vai mitäkä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”