Moi jouduin nokka kolariin A.mallin mersulla auto meni lunastukseen ja siinä vielä superturva.Nyt c-mallin farmari vm 2005
LTJ-mallimekintä 5D C 200 CDI KOMBI AUTOMATIC
Kysymys miten siihen saa puhelimen liitettetyä onko raketti tiedettä kun ei 50v enää tajua tällisia asioita.jos joku jeesais joka tietää miten ja mitä pitää tehdä ja käykö muu puhelin kuin nokialainen nyt samsung galaxy löytyy varalla nokia e52.Elikkä tohon audio järjestelmään se olis tarkoitus saaha.Toinen kysymys osaako kukaan neuvoa asentajia jotka laittas navigattorin kiinteesti siihen kojetauluun mikkelin läheltä?
Tyhmä kysymys ehkä? Liittyy c-sarjaan farmari mallin audio
- Meissenkeri
Ei ole kyllä arvoisalla intiaanipäälliköllä yhtään tyhmää kysymystä.
Tuossa minun 2005 E-mallissakin istuskelee aina noita insinöörejä, ja ne alkavat painelemaan niitä "telefon"-nappeja ja sanovat, että pitäisi se puhelin siihen kytkeytä. Ei ole vielä kytkeytynyt ja jos olisi helppoja konsteja, niin varmaan olisi jo kytkeytynyt.
Mikkelin navigaattorista ei minulla ole tietoa. Minulla on Oulun navigaattori imukupilla kiinni tuulilasissa.
Tuossa minun 2005 E-mallissakin istuskelee aina noita insinöörejä, ja ne alkavat painelemaan niitä "telefon"-nappeja ja sanovat, että pitäisi se puhelin siihen kytkeytä. Ei ole vielä kytkeytynyt ja jos olisi helppoja konsteja, niin varmaan olisi jo kytkeytynyt.
Mikkelin navigaattorista ei minulla ole tietoa. Minulla on Oulun navigaattori imukupilla kiinni tuulilasissa.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
Ei noihin insinööri pysty vastaamaan ellei kerrota mikä varustus autossa on.
2005-mallisessa ei ole hands free tukea vakiona, pitää olla se puhelinvarustus ja sitten jostain keskikonsolista löytyy UHI-liitin johon laitetaan joko puhelimen telakka tai BT-adapteri.
Ja nämä jutut on varmasti käyty läpi foorumilla ainakin tuhat kertaa, vanhoista viesteistä löytyy lisätietoa.
Jos kysymys koski jälkiasennussarjaa, siis joku muu kuin MB:n sarja niin sen asennus ei C-koriseen juuri poikkea muista autoista. E-korisessa voi vahvistin olla takaluukussa ja mute-linjoja pitää etsiä oudoista paikoista.
2005-mallisessa ei ole hands free tukea vakiona, pitää olla se puhelinvarustus ja sitten jostain keskikonsolista löytyy UHI-liitin johon laitetaan joko puhelimen telakka tai BT-adapteri.
Ja nämä jutut on varmasti käyty läpi foorumilla ainakin tuhat kertaa, vanhoista viesteistä löytyy lisätietoa.
Jos kysymys koski jälkiasennussarjaa, siis joku muu kuin MB:n sarja niin sen asennus ei C-koriseen juuri poikkea muista autoista. E-korisessa voi vahvistin olla takaluukussa ja mute-linjoja pitää etsiä oudoista paikoista.
Mitä/minklainen piuha?
Moi mulla on toi ohjekirja jossa lukee 20 audio.Kysymys kuluu minkä puhelimen se hyväksyy mersun audiojärjestelmä ei hyväky kuin nokian puhelimia. Mihin se piuha tulee jos ei ole en vielä tarkistanut koska paikat hellinä kolarin jälljiltä enkä ole vienyt sitä minnekään huoltoon joka olis sen selvittänyt. Sksi täältä kyselen jos kokemusta kyseisetä ongelmasta.Kuten mainitsin en ole mikään insinööri missä se piuha on jos on tai jos ei ole mitä tehdään? Vai pidänkö edelleen hansdfree kuuloketta korvalla.
- Meissenkeri
Tuossa tähtikuljettaja antoin parhaan vastauksen tähän mennessä eli keskikonsolista löytyy jos autossa on puhelinvarustus asennettuna.tähtikuljettaja kirjoitti:2005-mallisessa ei ole hands free tukea vakiona, pitää olla se puhelinvarustus ja sitten jostain keskikonsolista löytyy UHI-liitin johon laitetaan joko puhelimen telakka tai BT-adapteri.
Voisit laittaa tänne autosi valmistenumeron, niin katsotaan että onko siinä puhelinvarustusta ensinkään. Valmistenumero on se joka löytyy rekisteriotteesta ja alkaa kirjaimilla WBD....laita se koodi kokonaisuudessaan näkyville, niin katsotaan.
Muussa tapauksessa joudut käyttämään edelleen korvalle asetettavaa handsfreekuuloketta.