sonikki kirjoitti:Alkais vissii olee muutenki lasi vaihtokunnossa jos nuo muutkin pisteet on kiveniskemiä

Mulla on noissa useemmassa autossa sen verran huolenaihetta ja tärkeempääkin huoltamista että ihan jokaista kohtaa ei politiikka anna myöten aina ruveta vaihdattamaan, johonkin on raja vedettävä kun kuitenkaan lasi ei vielä ole "loppu" tai käyttökelvoton. Tämä lasi ei kuitenkaan vielä ole kovin huono lukuunottamatta kuvassa olevaa silmää. Jos jokaiseen autoon alkaa pienimmästäkin syystä vaihtamaan osia niin persaukiselta mersumieheltä loppuu äkkiä käteisvarat varsinkin Suomen oloissa. Silloin kun on osa vaihdettava niin tietenkin uusitaan, tämä vaan ei ole vielä siinä vaiheessa.
Jos tollasen lähikuvan ottaa hyvällä kameralla lähes kenen tahansa tuulilasista niin uskoisin että aika samanlaista taitaa olla jälki, virheettömänä tuulilasi ei kauaa pysy
Kilometrejä on n. 120 tkm ja edellisen omistajan mukaan tämä ei edes ole alkuperäinen lasi.
Ystävällinen Lasikorjaamo vastasi näin:

.MOI! Korjaukset on kyllä tehty niin hyvin kuin mahdollista,niiden kanssa EI ¨hätäillä¨.
Vauriohan oli tullut joskus aikaisemmin ja niihin on varmasti ajan kuluessa joutunut
pissapojan nestettä ja likaa,mikä aina huonontaa korjauksen lopputulosta (näkymistä)
Mikäli haluat että kokeillaan saada jälkiä paremmaksi,enemmän kuumentamalla,niin tietysti teemme ne uudelleen.
Se ei kuitenkaan välttämättä takaa parempaa lopputulosta vaurion näkyvyyden suhteen,koska vaurioon mennyttä
likaa ei ehkä saada enää poistettua vauriosta ja lisäkuumentaminen voi aiheuttaa lasin välissä olevaan laminointiin
muotovirheen,joka taas näkyy harmittavasti.Parhaan tuloksen korjaamalla saa silloin,kun vaurio on heti sen tapahdut-
tua suojattu teipillä ja on pikimmiten tultu korjaukseen....Kait se sitten niin on

Enpä taida uskaltaa ottaa riskiä uudelleen yrittämisestä. Äkkisellään vaan tietenkin kuvitteli että noinkin "hyvännäköset" jälet olis menneet pikkusen pienemmiksi.
Mitenkäs Sergeyllä
korjuutitko heti vai 15 päivä