Mersu on paskaa? Tojota sen olla pittää! ???
Mersu on paskaa? Tojota sen olla pittää! ???
http://www.autotoday.fi/page.php?page_i ... rss=allimg
Yksi mesu mukana (ässä) tuolla toiseksviimeisenä 10-11v ja sielläkin häntäpäässä kymmenen joukossa.
-
- Viestit: 322
- Liittynyt: 19.10.2010 13:09
- Paikkakunta: Hki-Jkl
10-11-vuotiaat autot
1. Porsche 911 9,5
2. Toyota RAV4 10,0
3. Toyota Yaris 16,8
4. Toyota Avensis 17,6
5. Mazda MX-5 17,9
6. Mercedes SLK 18,1
6. Toyota Corolla 18,1
8. Suzuki Vitara 18,4
9. Mercedes S-klasse 20,7
10. Honda Accord 21,0
eikö tuossa ole 2 mersua.
ja en oikein usko tuohon tilastoon, syynä nissan kato.
1. Porsche 911 9,5
2. Toyota RAV4 10,0
3. Toyota Yaris 16,8
4. Toyota Avensis 17,6
5. Mazda MX-5 17,9
6. Mercedes SLK 18,1
6. Toyota Corolla 18,1
8. Suzuki Vitara 18,4
9. Mercedes S-klasse 20,7
10. Honda Accord 21,0
eikö tuossa ole 2 mersua.
ja en oikein usko tuohon tilastoon, syynä nissan kato.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
Ohoh ihan kaksi ja 10-11v ikäluokassa.markusm kirjoitti:10-11-vuotiaat autot
1. Porsche 911 9,5
2. Toyota RAV4 10,0
3. Toyota Yaris 16,8
4. Toyota Avensis 17,6
5. Mazda MX-5 17,9
6. Mercedes SLK 18,1
6. Toyota Corolla 18,1
8. Suzuki Vitara 18,4
9. Mercedes S-klasse 20,7
10. Honda Accord 21,0
eikö tuossa ole 2 mersua.
ja en oikein usko tuohon tilastoon, syynä nissan kato.
Selvähän tuo on, hyviä mersuja ei ole tehty yli 11 vuoteen, sen jälkeen on tehty paskoja mersuja
Joo 7 japsia näyttäis olevan 10 parhaan joukossa tuossa ikäluokassa...
Mutta missä on Huyndai kun niiden mainoksissa aina ovat Saksalaisen tutkimuksen mukaan laadukkaimpia pirssejä??
Mutta missä on Huyndai kun niiden mainoksissa aina ovat Saksalaisen tutkimuksen mukaan laadukkaimpia pirssejä??
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Siis toihan on loistava tulos. Ei noita 800 000 ajettuja tojotia oo montaa vastaan tullut.
Mullakin on tossa pihassa melkeen uusi pökötti, mutta en ole sitä edes jaksanut talvirengastaa, kun 12 vuotiaalla mersulla meno on niin mukavaa.
Mulla on myös SLK ja se on ihan paska harrasteauto, kun siinä ei ikinä ole mitään vikaa.
Siis ihan äimänä olen siitä, että S mahtuu 10 parhaan joukkoon, joka on tosi hyvä tulos. Yhdessä ässässä on kuitenkin kymmenen korollan verran tekniikkaa, eikä mitään perus sellaista.
Mullakin on tossa pihassa melkeen uusi pökötti, mutta en ole sitä edes jaksanut talvirengastaa, kun 12 vuotiaalla mersulla meno on niin mukavaa.
Mulla on myös SLK ja se on ihan paska harrasteauto, kun siinä ei ikinä ole mitään vikaa.
Siis ihan äimänä olen siitä, että S mahtuu 10 parhaan joukkoon, joka on tosi hyvä tulos. Yhdessä ässässä on kuitenkin kymmenen korollan verran tekniikkaa, eikä mitään perus sellaista.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Mulla oli melkein vuoden se kikotin (Yaris), ei ollut yhtään mitään vikoja tai edes oireita sellaiseen suuntaan, sen kun tankkasi vaan pesnaa ja antoi mennä. Silti oli melkein koko ajan ikävä mersua... kaikkine vikoineenkin.
Kulkupeli jossa on vikoja antaa elämänsisältöä.
Kulkupeli jossa on vikoja antaa elämänsisältöä.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Tojotii nyt ei varmasti kerkeä vikoja tulemaakaan ku huoltovälit on tyyliin 10tkm ja sitte vielä pari takaisinkutsua siinä huoltojen välissä
Kannattaa kokeilla sitä yarista noilla sun väykyn kilometreillä nii kyllä mahtaa olla elämässä sisältöä ja extriimiäEldorado kirjoitti:Silti oli melkein koko ajan ikävä mersua... kaikkine vikoineenkin.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Taitaa väykky muuttua vasta 500tkm kohdalla Mersuksi ku tuntuu nää reilummin rullatut menevän pelkällä tankkauksessa ku vähämmän ajetuilla vedetää pitkävetoa siintä mikä vikatila on aamulla kehissäEldorado kirjoitti:Juu totta, eipä niitä mahda juurikaan löytyä +500tkm ajettuina.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Sama tääl...ei merkitte mulle mitään tollaset tilastot, ajelen tyytyväisenä lavetillaxin811 kirjoitti:Olkoot mitenkä on mutta ennemmin rassaan vähän mersua ku kinnaan jollain corollan romulla
Sitä paitsi tojjootojen takia on saanu kärsiä tien päällä ihan tarpeeks
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ja miten moni karehtiikaan sitä naapuria se ku ajelee uutella Tojotalla
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
No, minusta tuntuu että sitä mersulla ajelevaa kadehditaan enemmän, vaikka mersu olis 20 vuotta vanha lintta 700 tkm mittarissa. Ja se toyota maksaa mahdollisesti 10 kertaa enemmän, silti mersukuski on se ökykuski.Lucky-Dog kirjoitti:Ja miten moni karehtiikaan sitä naapuria se ku ajelee uutella Tojotalla
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Niin, nimenomaan mersukuskien mielestä niitä kadehditaanEldorado kirjoitti:No, minusta tuntuu että sitä mersulla ajelevaa kadehditaan enemmän, vaikka mersu olis 20 vuotta vanha lintta 700 tkm mittarissa.Lucky-Dog kirjoitti:Ja miten moni karehtiikaan sitä naapuria se ku ajelee uutella Tojotalla
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Suosittelisin Opelia jos iltaisin ei ole mitään tekemistä.Eldorado kirjoitti:Mulla oli melkein vuoden se kikotin (Yaris), ei ollut yhtään mitään vikoja tai edes oireita sellaiseen suuntaan, sen kun tankkasi vaan pesnaa ja antoi mennä. Silti oli melkein koko ajan ikävä mersua... kaikkine vikoineenkin.
Kulkupeli jossa on vikoja antaa elämänsisältöä.
Tuossa yksi kaveri ajeleen pitempää työmatkaa n.200tkm ajetulla Opelilla
joka on jo toinen samanlaisilla kilometreillä oleva ja tekemistä tuntuu riittävän.
On kyllä itelläkin kolmen pippelin(opelin) verran kokemusta nuista kyllä niissä tekemistä riittää mutta kun pitää ehtiä muutakin tekemään kuin tallissa hiplata pippeliä niin pitää ajella vanhoilla Mersuilla.
Isäukko on ajanu nyt vm2000 2.0 DTI vectralla päälle 400tkm ja remonttia siihen on tehty senverran että kaksi ilmamassamittaria ,termari,etujouset ja kampiakselin asentotunnistin on vaihdettu. Tuulilaseja on menny 5 kivien takia ja ilmastoinnin kenno kerran kiven takia. Jarrut uusittu pariin kertaan mutta tuolle kilometrimäärälle se on jo ihan normaalia. Hyvä käyttöauto ja sitten kun tuosta hajoaa pumppu niin sitten vaihdetaan uusi kone pumppuineen
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
No, tuttavat ja työkaverit ainakin jaksaa kokoajan v*ttuilla että ei kai nyt mersukuskille mikään ole kallista jne... suurin osa heistä itse ajelee uudehkoilla keskiluokan autoilla (mm. Mazda 6, Ford Mondeo, VW Golf yms.) joiden arvo on vähintään viisinkertainen omaan väykkyyn verraten.ou812 kirjoitti:Niin, nimenomaan mersukuskien mielestä niitä kadehditaanEldorado kirjoitti:No, minusta tuntuu että sitä mersulla ajelevaa kadehditaan enemmän, vaikka mersu olis 20 vuotta vanha lintta 700 tkm mittarissa.Lucky-Dog kirjoitti:Ja miten moni karehtiikaan sitä naapuria se ku ajelee uutella Tojotalla
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
440 tuhatta mittarissa eikä mitään vikaa . Kulutus 5,8 eli ei sitäkään voi moittia. Pumppu laukeaa jossain vaiheessa mutta semmonen se vp44 vähän meinaa olladealer kirjoitti:On semmonen moottori että parasta pysyä kaukanavm2000 2.0 DTI vectra
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pumppu on tosiaan heikko ja suuttimien paluukierto toteutettu niin että jossain vaiheessa moottoriöljyä menee polttoaineen sekaan aiheuttaen yhtä sun toista eikä remontti ole niitä mukavimpia tehtäviä.
Nettiauton hinnoistakin ongelmat näkyvät, tosin en tiedä onko uudemmissa paremmat tekniikat.
No, mikäpä minä olen noita haukkumaan ... itse kuitenkin pysyttelen erossa.
Nettiauton hinnoistakin ongelmat näkyvät, tosin en tiedä onko uudemmissa paremmat tekniikat.
No, mikäpä minä olen noita haukkumaan ... itse kuitenkin pysyttelen erossa.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Monet niitä haukkuu, tuskin syyttä. Runtulan tapausta tuntematta en ota kantaa siihenkään.Runtula kirjoitti:440 tuhatta mittarissa eikä mitään vikaa . Kulutus 5,8 eli ei sitäkään voi moittia. Pumppu laukeaa jossain vaiheessa mutta semmonen se vp44 vähän meinaa olladealer kirjoitti:On semmonen moottori että parasta pysyä kaukanavm2000 2.0 DTI vectra
Serkkulikka ajeli 2.0DTI Astran mittariin 480 tkm, ilmastoinnin kenno meni kerran ja normaalialustajumpat päälle. Tuossa kohtaa laukesi pumppu, erään purkaamon työntekijä osti pois ja oman työpaikan pihalta haetulla pumpulla pelaa taas.
Aika suuria yksilövaihteluita näissä kai on
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
[quote=]10-11-vuotiaat autot
1. Porsche 911 9,5
2. Toyota RAV4 10,0
3. Toyota Yaris 16,8
4. Toyota Avensis 17,6
5. Mazda MX-5 17,9
6. Mercedes SLK 18,1
6. Toyota Corolla 18,1
8. Suzuki Vitara 18,4
9. Mercedes S-klasse 20,7
10. Honda Accord 21,0
ja en oikein usko tuohon tilastoon, syynä nissan kato.[/quote]
Enämpi ihmettelisin jos tuolla olis Nissangeja
En pidä ollenkaan saman tasoisina kuin Toyoja.
Mazatkin vähän epäilyttää.
Mutta entäpä jos olis Audin kori ja Mersun moottori.
Mistä sitten alusta ja sisä hilpetöörit tällaiseen ikiliikkujaan.
No niin alusta tietenkin tarpeeksi iäkkäästä Corollasta
1. Porsche 911 9,5
2. Toyota RAV4 10,0
3. Toyota Yaris 16,8
4. Toyota Avensis 17,6
5. Mazda MX-5 17,9
6. Mercedes SLK 18,1
6. Toyota Corolla 18,1
8. Suzuki Vitara 18,4
9. Mercedes S-klasse 20,7
10. Honda Accord 21,0
ja en oikein usko tuohon tilastoon, syynä nissan kato.[/quote]
Enämpi ihmettelisin jos tuolla olis Nissangeja
En pidä ollenkaan saman tasoisina kuin Toyoja.
Mazatkin vähän epäilyttää.
Mutta entäpä jos olis Audin kori ja Mersun moottori.
Mistä sitten alusta ja sisä hilpetöörit tällaiseen ikiliikkujaan.
No niin alusta tietenkin tarpeeksi iäkkäästä Corollasta
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
No, eihän siinä sen kummempaa kun ruostumatonta peltiä muutama neliö salaa mersun peltitoimittajalle ja siinä se koripulma ois selvä650000tuttavuus kirjoitti:kirjoitti:10-11-vuotiaat autot
1. Porsche 911 9,5
2. Toyota RAV4 10,0
3. Toyota Yaris 16,8
4. Toyota Avensis 17,6
5. Mazda MX-5 17,9
6. Mercedes SLK 18,1
6. Toyota Corolla 18,1
8. Suzuki Vitara 18,4
9. Mercedes S-klasse 20,7
10. Honda Accord 21,0
ja en oikein usko tuohon tilastoon, syynä nissan kato.
Enämpi ihmettelisin jos tuolla olis Nissangeja
En pidä ollenkaan saman tasoisina kuin Toyoja.
Mazatkin vähän epäilyttää.
Mutta entäpä jos olis Audin kori ja Mersun moottori.
Mistä sitten alusta ja sisä hilpetöörit tällaiseen ikiliikkujaan.
No niin alusta tietenkin tarpeeksi iäkkäästä Corollasta
Alustan osat kanssa ruostumattomista.... Mutta puslat perskules on pakko vaihdella muutaman vuoden välein....
Niin, se moottori sitten vanhan mallin turbodiesel ettei tarvi johtosarjojen kanssa ihmetellä...
Realistista ei liene edes se että vanhan hyväkorisen tenavan tai 124 korin jos saisi sinkittyä kokonaan....