Käännetyt peltivanteet lankkuun?

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Avatar
_Niko
Viestit: 285
Liittynyt: 08.3.2007 22:08
Paikkakunta: Hellsinki

Käännetyt peltivanteet lankkuun?

Viesti Kirjoittaja _Niko »

Käännetyt peltivanteet tekis mieli saada lankun alle. Ei siis Lefan ja Rainerin takakontista ostettuja kiekkoja vaan tälläisiä esimerkiksi https://sites.google.com/site/vannepaja2/

Onko porukalla ollut nuita käytössä kuinka paljon? Vähän mietityttää kun tuolla pajan sivuillakin kerrotaan avoimesti, että kierothan niistä tulee :shock:
Kuinkahan suuri on tuollanen parin millin heitto vanteessa, Voiko sellasella ajella mukavasti mökille?

Kesärengastuksena on tällähetkellä 205 leveä renkula ja ainakaan se ei aiheuta mitään vetelyitä. Kannattaako tollaseen lankkuun laittaa sen leveämpää rengasta jos mielii ajella vielä mukavasti?
Elikkä kuinka paljon uskaltaa levitellä vannetta, että saa venyteltyä lähes SIISTISTI esimerkiksi sen 205 leveän nakin vanteelle?
Härskin näköinen joo! Eli minkälaisella ET-luvulla vanne pitää olla, että tulee sopivasti kaarelle. Ei näillä vanteilla olisi tarkoitus katsastukseen ajaa, mutta kunhan ei liikaa poliiseja kiinnostaisi. Vaiko pitääkö puhua bäkspase-mitasta?
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser

Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5982
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: Käännetyt peltivanteet lankkuun?

Viesti Kirjoittaja AK47 »

_Niko kirjoitti:Käännetyt peltivanteet tekis mieli saada lankun alle. Ei siis Lefan ja Rainerin takakontista ostettuja kiekkoja vaan tälläisiä esimerkiksi https://sites.google.com/site/vannepaja2/

Onko porukalla ollut nuita käytössä kuinka paljon? Vähän mietityttää kun tuolla pajan sivuillakin kerrotaan avoimesti, että kierothan niistä tulee :shock:
Kuinkahan suuri on tuollanen parin millin heitto vanteessa, Voiko sellasella ajella mukavasti mökille?

Kesärengastuksena on tällähetkellä 205 leveä renkula ja ainakaan se ei aiheuta mitään vetelyitä. Kannattaako tollaseen lankkuun laittaa sen leveämpää rengasta jos mielii ajella vielä mukavasti?
Elikkä kuinka paljon uskaltaa levitellä vannetta, että saa venyteltyä lähes SIISTISTI esimerkiksi sen 205 leveän nakin vanteelle?
Härskin näköinen joo! Eli minkälaisella ET-luvulla vanne pitää olla, että tulee sopivasti kaarelle. Ei näillä vanteilla olisi tarkoitus katsastukseen ajaa, mutta kunhan ei liikaa poliiseja kiinnostaisi. Vaiko pitääkö puhua bäkspase-mitasta?
Mielestäni tuolla sivulla sanotaan rivien välissä: Että heittoa tulee pari milliä ja ilmat ei pysy, asiakas saa rälläköidä roiskeet pois, hinta on epämääräinen - ei siis vakio. Lisäksi ei saa ajella yleisillä teillä. Tähän kun lisäät sen että viet sinne 4 keskenään samanlaista vannetta, niin saat takaisin 4 erillaista ajokelvotonta vannetta.

Voiko olla missään enempi järkeä?
Avatar
_Niko
Viestit: 285
Liittynyt: 08.3.2007 22:08
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Käännetyt peltivanteet lankkuun?

Viesti Kirjoittaja _Niko »

AK47 kirjoitti:
_Niko kirjoitti:Käännetyt peltivanteet tekis mieli saada lankun alle. Ei siis Lefan ja Rainerin takakontista ostettuja kiekkoja vaan tälläisiä esimerkiksi https://sites.google.com/site/vannepaja2/

Onko porukalla ollut nuita käytössä kuinka paljon? Vähän mietityttää kun tuolla pajan sivuillakin kerrotaan avoimesti, että kierothan niistä tulee :shock:
Kuinkahan suuri on tuollanen parin millin heitto vanteessa, Voiko sellasella ajella mukavasti mökille?

Kesärengastuksena on tällähetkellä 205 leveä renkula ja ainakaan se ei aiheuta mitään vetelyitä. Kannattaako tollaseen lankkuun laittaa sen leveämpää rengasta jos mielii ajella vielä mukavasti?
Elikkä kuinka paljon uskaltaa levitellä vannetta, että saa venyteltyä lähes SIISTISTI esimerkiksi sen 205 leveän nakin vanteelle?
Härskin näköinen joo! Eli minkälaisella ET-luvulla vanne pitää olla, että tulee sopivasti kaarelle. Ei näillä vanteilla olisi tarkoitus katsastukseen ajaa, mutta kunhan ei liikaa poliiseja kiinnostaisi. Vaiko pitääkö puhua bäkspase-mitasta?
Mielestäni tuolla sivulla sanotaan rivien välissä: Että heittoa tulee pari milliä ja ilmat ei pysy, asiakas saa rälläköidä roiskeet pois, hinta on epämääräinen - ei siis vakio. Lisäksi ei saa ajella yleisillä teillä. Tähän kun lisäät sen että viet sinne 4 keskenään samanlaista vannetta, niin saat takaisin 4 erillaista ajokelvotonta vannetta.

Voiko olla missään enempi järkeä?
:D :D Toisaalta jos ajattelee tolta kantilta niin...
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser

Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

onhan niit paljoki. Ihan tavan tarvike alumiinivanne (barzetta jne) uutena voi heittää 2mm helposti. Eli ei mitää ongelmia. Vakiovanteeseen eteen 1.5 ja taakse 2 tuumaa lisää ulkoreunaan ni o täydellinen. Sika pitää ilmat sisäl. Hanki vain, tulee komea. 70 ja 8
lukujen yleisin leveä vanne, niitä o tehty tuhansia.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Tuopa mulle ne vanteet, niin paukuttelen ne lekalla mutkalle ihan ilmaiseksi. :lol: Voin luvata, etteivät taatusti kelpaa tieliikennekäyttöön sen jälkeen. :lol:
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

kekarana olen käännellyt ainakin 6kpl vanteita eikä niistä kyllä kieroja tullut :roll: olisinko ollut 14v silloin..
muistaakseni mersun vanteet on vielä sellaiset mistä saa rälläkällä sen keskiosan helposti irti tai siis ettei ole pistehitsattu sillai,, vaan sellaset saumat mitkä on helppo laikata pikkukoneella ja sitten tasotella jollain lamellilaikalla,,
sitten yhteenkohtaan hefti ja pyöritystä ja sitten toiseen kohtaan hefti ja lisää pyöritystä,,tasapainotuskone olis helvatin hyvä olla..
tuota vanteen levitystä en ole vielä kokenut mutta tuskin sekään mikään ameriikan temppu on :roll:
Avatar
cdi
Filosofian insinööri
Viestit: 2334
Liittynyt: 04.5.2006 23:09
Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä

Viesti Kirjoittaja cdi »

ET mittoja kun muutetaan mitä se vaikuttaa campertankoon joka pääsääntöisesti on mitoitettu vetovoimia vastaan.

Miten arvon tuunaajat ratkaisee sen että ko tankoon tuleekin mahdollisesti puristava voima joka esim mutkassa voi kasvaa arvoon arvaamattomaan. :shock:
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

kyllähä tommosilla meni viime kesä ajaessa mitä nyt auto oli nipussa, painoja tais mennä max 40gr per vanne ja ei vipottanu sen aikaa mitä oli eessä peltipainot sisäkehällä (ottivat kiinni raidetangonpäähän ja lähtivät veks)



T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Iteltä löytyy mersusta 8,5x16" eestä ja takaa 9,5x16" vanteet ja kumeina ovat 205/55-16 joka nurkassa. Ajossa ei täristä eikä vetele mihinkään suuntaan(ainakaan enempää kuin ennenkään :D ) . Eteen vaihtuu renkaiksi vielä 195/55-16 kumet. Ajokäytös muuttui enemmän mikroautomaiseksi verrattuna vakio 15" vanteisiin.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

cdi. Levitetään vanne niin ettei raideleveys muutu. Eli pidetää geometriat kuris jos o tarve hipostella. Sitäpaitsi huoli on lähinnä teoreettinen näin pienis muutoksis
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Tuossa kehän kääntö, irtoo niinku Eero sannoo. Ja kai tosta erottaa miten hyvin mahtuu... :lol: Nuin tehen ei oo riskiä että vuotas, halakeis tai menis pahoin kieroksi. Vaan ei näytä niin päheeltä ku leveys on vakio.

Kuva
Kuva
Kuva
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

sorvillako toi keskiö on irrotettu? mul ois yhet iha uudet 7.5x16et42 mersun peltivanteet... ja siin ongelma o sellanen että levitystä ei voi tehä ellei poista sitä kuhmua joka pitää kumin reunan paikallaan.

Kuva
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Sergey kirjoitti:sorvillako toi keskiö on irrotettu?
Ei ku laikalla. Onnistuu jos keskiö on saumattu kiinni, toiset on pistehitsattu. Kannattaa olla varovainen laikatessa ettei vejä läpi, aikas kovalla krympillä on kehä tuossa ympärillä vaikka saumat olis jo kokonaan auki. Tuurnalla ja lekalla lyöjen lähtöö.

Tuo oli uniikki kokeiluvanne jota ei ollu ees tarkotus ottaa mihinkään käyttöön. B-Asconaan tein samalla tavalla Pasaatin 14" pellit, eikä vipottanu mitään. Toki sen saa huolella tehä jotta hyvä tulee.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
_Niko
Viestit: 285
Liittynyt: 08.3.2007 22:08
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja _Niko »

Elikkäs jos tilaisin vanteet käännettynä ja koolla 8,5x16" ja 9x16". Milläs ET-luvulla vanteet silloin pitäisi olla? Luikahtaako ylläolevan vanteille minkä kokoiset nakit?

Onkos noita muita pajoja tiedossa ketkä tekee nuita kääntöjä ja levityksiä ku ko. pajottamo?
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser

Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Avatar
cdi
Filosofian insinööri
Viestit: 2334
Liittynyt: 04.5.2006 23:09
Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä

Viesti Kirjoittaja cdi »

En nyt hoksaa mitä raideleveys vaikuttaa.jos vanne levenee ET sama niin keskeltä keskelle mitaten raideleveys sama.

Mutta tarkastelu pitääkin suorittaa kiinnityspisteiden ja kiinnityspisteisiin vaikuttavien voimien kautta. Ja vanteen kinnityspisteeseen vaikuttava voima on epäkeskeinen ET mitan verran.Vanteen kiinnityspiste ja campertangon ylin kiinnityspiste eivät ole samassa linjassa eli niidenkin etäisyys aiheuttaa momenttia etäisyytensä suhteessa. Sivuttaiskiihtyvyyden aiheuttama momenttivarsi on taas n puolet renkaan max halkaisijasta. Ja se tekeekin siitä merkittävämmän arvon. Johon kyllä vaikuttavat massa ja kaaarteen jyrkkydestä aiheutuva keskipako voima.Kitkakertoimen jätän tahallani mainitsematta.

:shock:
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4401
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Mersun alkuperäiset peltivanteet niin kapeat,ettei niihin mahdu kovin pitkää sivuttaiskiihtyvyyden momenttivartta.
Kerran 90 luvulla ostin mäkelänkadun putiikin loppuunmyynnistä 12/14x15" maasturinvanteet,takavanteissa et -73.
Se oli liikaa,mutta syystä siitä,ettei mahtunut levikkeistä huolimatta korilinjan sisäpuolelle.
Joutui sorvauttamaan et luvun -50 kohille.
Noihin vanteisiin olis jo vähän mahtunutkin varrellista momenttia :)
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

cdi kirjoitti:jätän tahallani mainitsematta. :shock:
juuri näin :D parempi vaa olla murehtimatta ni renkaat pyörii siel iha itekseen ;)
Easy Rider kirjoitti:Ei ku laikalla. Onnistuu jos keskiö on saumattu kiinni, toiset on pistehitsattu.
Noi mersun tosiaa on vain saumalla... ja mulla kun on sorvipakka, ni vois sit sitä ja laikkaa apuna käyttäen koittaa levitellä :) Harmi ku ei oo täyskokosta sorvia :(

Mut nyt se o tavarannostokielto tammikuuhu asti!!! eli hyvästi vanteet.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
cdi
Filosofian insinööri
Viestit: 2334
Liittynyt: 04.5.2006 23:09
Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä

Viesti Kirjoittaja cdi »

kilander kirjoitti:Mersun alkuperäiset peltivanteet niin kapeat,ettei niihin mahdu kovin pitkää sivuttaiskiihtyvyyden momenttivartta.
Kerran 90 luvulla ostin mäkelänkadun putiikin loppuunmyynnistä 12/14x15" maasturinvanteet,takavanteissa et -73.
Se oli liikaa,mutta syystä siitä,ettei mahtunut levikkeistä huolimatta korilinjan sisäpuolelle.
Joutui sorvauttamaan et luvun -50 kohille.
Noihin vanteisiin olis jo vähän mahtunutkin varrellista momenttia :)
Just just,en ala väitteleen mihin se kilanterin ja muiden ahtaajien autossa muodostuu.

Mutta yleisesti tien ja renkaan väliin muodostuu liikettä vastusta kitkapinta. Sivuttais liikeestä muodostuvan momentin varsi on tienpinnan ja pyörän kiinnitypulttien välinen matka.............Tämäkin tietysti kumoutuu jos saku olutta on tullut otettua enempi kun kuusi purkkia. :shock:
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4401
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Kropsukylän kroisos voisi selvittää,miten se et luku vaikuttaa tienpinnan ja pyöränpulttien väliseen matkaan.
Siitäkin huolimatta,vaikka valitsinkin nyt talvikumeiksi 235/75 sijasta 255/70 renkulat.Sivuttaiskitka senkun paranee,pyöränpultit pysyvät yhtälähellä maanpintaa (joka onkin tuttu nukkuma-alusta Kropsukylän filosofian insinööreille).
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
cdi
Filosofian insinööri
Viestit: 2334
Liittynyt: 04.5.2006 23:09
Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä

Viesti Kirjoittaja cdi »

kilander kirjoitti:Kropsukylän kroisos voisi selvittää,miten se et luku vaikuttaa tienpinnan ja pyöränpulttien väliseen matkaan.
Siitäkin huolimatta,vaikka valitsinkin nyt talvikumeiksi 235/75 sijasta 255/70 renkulat.Sivuttaiskitka senkun paranee,pyöränpultit pysyvät yhtälähellä maanpintaa (joka onkin tuttu nukkuma-alusta Kropsukylän filosofian insinööreille).
Tuskin mitenkään.Alennusrenkaissakin luulisi olevan samat merkit ja tuoteselosteet kun muissakin.Pinta-alan kasvaessa kitka pääsääntöisesti kasvaa jos kitkakerroin pysyy muuttumattomana.Näkistä ja juomusta voit varmaan kertoa omakohtaiset kokemukset,näitä ei minun nuoruudessani ollut. Nukkuma alustasta ei voi olla kun samaa mielipuolta. :shock:

SEURAAVA POTILAS...............
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
laiska
Viestit: 71
Liittynyt: 05.4.2008 17:58
Paikkakunta: Pyhäjoki

Viesti Kirjoittaja laiska »

Mulla ois joutilaana tommoset levitetyt 16" väykyn peltivanteet.
Kuva

Tarjouksia voi antaa jos jotakuta kiinnostaa.
Leveyttä noilla on 9.4 tuumaa ja et on jotain 18 luokkaa ja kaikki vanteet on samanlaisia.

Ovat sen veran suorat ettei tasapainotuksessa tule ongelmia.

Ovat olleet 190-16v alla
Liekki
Viestit: 381
Liittynyt: 03.11.2010 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Liekki »

Laitoin laiskalle yyveetä. :D
Exät:

Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84

Muita romuja:

Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

_Niko kirjoitti:Elikkäs jos tilaisin vanteet käännettynä ja koolla 8,5x16" ja 9x16". Milläs ET-luvulla vanteet silloin pitäisi olla? Luikahtaako ylläolevan vanteille minkä kokoiset nakit?

Onkos noita muita pajoja tiedossa ketkä tekee nuita kääntöjä ja levityksiä ku ko. pajottamo?
Uskaltaisin 8,5 leveille vanteille 195/50-16 kokoiset renkaat sovitella ja noille 9 leveille samanmoiset taikka 205/45-16. Näin siis jos tuota gyntheri luukkia halajaa. :lol: Vannepaja Oy tekee nuita levityksiä ja kääntöjä. kyseinen pulju löytyy merimaskusta. Googlesta löytyy kun etsii. :)
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

siin vannepajan 13x19 audin peltari

Kuva
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
_Niko
Viestit: 285
Liittynyt: 08.3.2007 22:08
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja _Niko »

_Niko kirjoitti:Elikkäs jos tilaisin vanteet käännettynä ja koolla 8,5x16" ja 9x16". Milläs ET-luvulla vanteet silloin pitäisi olla?
Edelleen vähän epävarma tän ET-luvun suhteen?
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser

Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

molempiin ET20 ni mahtuu taatusti ku verrataan alkuperäiseen 8x16et34. ja kumia päälle... 195/50 ;)

näää o hyviä saitteja vertailla ensimäinen o parempi vannemittojen kans ja toinen parempi kumin passaavuuden kans

http://www.rimsntires.com/specs.jsp
http://www.willtheyfit.com/index.php
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
_Niko
Viestit: 285
Liittynyt: 08.3.2007 22:08
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja _Niko »

Nyt on sitten tilattu vanne pajottamosto kiekot. Kooksi tuli eteen 8,5x16" ET20 ja taakse 9x16" ET20. Vanteita varten raiskataan uudet peltsarit, Joten hinta pääsi vähän pompsahtamaan, mutta silti halvemat mitä tässä topikissa tarjotut levitetyt.

Keskiöt käännetään ja vanteisiin hitsataan suikale lisää. Huulesta tulee suora, kaikki hitsaus saumat jää piiloon keskiön taakse. Myös venttiili jää keskiön taakse.

Maanantaina saa kuulema lähtemään matkahuoltoon, joten ensiviikolla pääsee viimeistelemään.
Mitenhän alkuperäinen maali, tarvitseekohan poistaa alta... tai riippuu varmaan maalista mitä laitetaa päälle :lol: Kiiltävän mustaa temalackia ois kyllä isot kannut varastossa, kun jäi yli traktorin kauhan maalaamisesta.
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser

Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

pinnat puhtaaks ja temat päälle... sillähä siitä selviää.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Laita ny venttiili sinne mihnä kuuluu eli näkösälle, tiä mihinä se ossuu takapuolella vannetta. :shock:

Tiijän tiijän on niitä matalia piiloventtiiliä ja on niitä kirottuki monesti, vaan eipä oo onneks tarvinna auton alla niitä ehtiä. :lol:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
_Niko
Viestit: 285
Liittynyt: 08.3.2007 22:08
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja _Niko »

Tänään tuli matkahuoltoon paketti. Vanteet tuli siististi pakattuna jne. Saumat siistejä ja muutenkin työn jälki erittäin siistin näköistä.

Kuveja:

Etuset

Kuva

Takaset



Kuva

Saumaa

Kuva


Maali valintaa olen vielä miettiny tässä. Kiiltävää mustaa vaiko mattaa mustaa? Mitäs tapahtuu jos ferreksin vetäsee ruiskulla :shock:
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser

Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”