
Ceessä tarkenee hyvin, ainakin pentsiinimalleissa. Pakkanen oli viikko sitten ankarimmillaan lipo neljässäkympissä, lämmintä piisasi, vaikka en voi väittää että mersussa hiki olisi tullut.

Kylmin rottelo jolla olen ajanut on Peukeuut 309, hyvänä kakkosena saattaa olla C-mallin kadetti, siis näistä ihan lähihistorian rotteloista poimittuna. No C-Kadetin sijoittaminen lähihistoriaan taitaa olla aika kaukaa haettua, mutta sellaisellakin tuli joskus 20v takaperin talvi-autoiltua.

Niin, ja KE20 Corollankin puhallus oli kyllä kuin lehmän hönkäys, pihalle ei nähnyt mitään jos ei raaputtanut lasia alvariinsa.

Mutta mitenkäs nämä nyky-autot? Miten niissä muissa merkeissä tarkenee, tai näkee ulos? Oma autoilu on ollut Mersu-Vammaista jo sen aikaa että tatsi perässätulijoihin on päässyt katoamaan.

Ässähän on ihan luku sinänsä, siinä tarkenee kelillä kuin kelillä, oli se sitten käynnissä tai ei.
