16v:n kannen virtaus tulokset
16v:n kannen virtaus tulokset
Käykääpäs lukeen naapuri foorumilta juttu
2.3-16v:n kannen virtauksesta
aika hyvät lukemat
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=49184
2.3-16v:n kannen virtauksesta
aika hyvät lukemat
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=49184
Jos kansi virtaa paremmin, samalla ahtopaineella saa enemmän ilmaa koneeseen.
Pakokanavat vaikuttaa jurpokoneessa enemmän kuin imu-.
Ja perkule tuohan virtaa melkein saman mitä minun 280:n kansi... Vaikka on kaks pyttyä vähemmän. Jaa, no mulla on mitattu 11mm nostolla.
Pakokanavat vaikuttaa jurpokoneessa enemmän kuin imu-.
Ja perkule tuohan virtaa melkein saman mitä minun 280:n kansi... Vaikka on kaks pyttyä vähemmän. Jaa, no mulla on mitattu 11mm nostolla.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
Joo kyllä Cosworth osaa kannen tehdä.
NFS:llä on kyllä tulossa melkoinen peli kunhan saat moottorinohjauksen kuntoon ja säädettyä.
Virtaava yläkerta ei ole koskaan pahasta turbokoneessakaan. Ahtojen nosto on yksi huonoimmista tavoista lisätä ilmamäärää.
Virtaavalla kannella turbo herää herkemmin ja pystytään käyttämään matalampia ahtoja = matalampia pakopaineita. Tai vastaavasti enemmän ilmaa samalla ahtopaineella kuten Sivonen kirjoittikin.
NFS:llä on kyllä tulossa melkoinen peli kunhan saat moottorinohjauksen kuntoon ja säädettyä.
Virtaava yläkerta ei ole koskaan pahasta turbokoneessakaan. Ahtojen nosto on yksi huonoimmista tavoista lisätä ilmamäärää.
Virtaavalla kannella turbo herää herkemmin ja pystytään käyttämään matalampia ahtoja = matalampia pakopaineita. Tai vastaavasti enemmän ilmaa samalla ahtopaineella kuten Sivonen kirjoittikin.
I drive an Opel. What's your excuse?
Moottorin ohjauksen kans on tullut värkätty koko talvi.
Kaikenlaista pientä näpräämistä on ollut, mut tuo painekotelo on nyt 99% valmis, kaasuläpän laippa pitää vielä hitsata. sit maalarille.
Sytytys osien kans puuhastelua parhaillaan. Moottorinohjaus on Autronic SM4 By RMotorSport Suuttimet on 900cc, PLX:n Laajakaista systeemeillä.
R500 suorasytty tulee myöhemmin, nyt tyydytään hukkakipinään.
Kaikenlaista pientä näpräämistä on ollut, mut tuo painekotelo on nyt 99% valmis, kaasuläpän laippa pitää vielä hitsata. sit maalarille.
Sytytys osien kans puuhastelua parhaillaan. Moottorinohjaus on Autronic SM4 By RMotorSport Suuttimet on 900cc, PLX:n Laajakaista systeemeillä.
R500 suorasytty tulee myöhemmin, nyt tyydytään hukkakipinään.
Eihän sitä millään pikku suuttimilla kikkailla, hommataan kerralla isot
niin ei lopu ainakaan suuttimet kesken Hintakin oli sama ottiko 500cc, 900cc tai 1600cc Noh katsotaan paljo irtoo ja millon.
Kunnon paineet saadaan kehiin vasta kun R500 boksi on hoitamassa sytytystä. Nykyisen sytyn teho riittää johonkin 1bar kieppeille.
Ohessa kuva imutorvista
http://img171.imageshack.us/img171/3752/imuuww3.jpg
niin ei lopu ainakaan suuttimet kesken Hintakin oli sama ottiko 500cc, 900cc tai 1600cc Noh katsotaan paljo irtoo ja millon.
Kunnon paineet saadaan kehiin vasta kun R500 boksi on hoitamassa sytytystä. Nykyisen sytyn teho riittää johonkin 1bar kieppeille.
Ohessa kuva imutorvista
http://img171.imageshack.us/img171/3752/imuuww3.jpg