Kyllä siinä yllättävän iso ero on jos seisoviltaan lähetään ja jonnekkin 140-150km/h vauhtiin asti vedellään, passatin valoja takavaloja saa tutkailla mersun kajuutassa tiukkaan (suljetulla alueella). Ukon tdt:ssä on kuopiossa säädetty pumppu mutta se paino on se tekijä joka tuon suorituskyvyn kääntää päälaelleen näin ainakin pähkäilin pienessä mielessä...dealer kirjoitti:Ei taida olla suurta eroa 1,9-2,0 dieselien suorituskyvyssä verraten 124 300 turbodieseliin ?Tuommonen uudempi tdi-pasa pitää sitten suorituskyvyn puolesta tuota tdt:tä pujottelukeppinä
Veekuutonen on vähän rivakampi kuin neloskoneiset ?
Ei ole tullut suoritusarvoja niin katseltua, vääntöähän noissa 130-heppaisissa povertiiseleissä on mukavasti.
Epäilen näin persdynolla mitattuna (huom! mittausmenetelmä) että jotain 20km/h on nopeuseroa tai jopa enemmän kun pasa saavuttaa tuon edellä mainitun mittapyykin ja tdt pyrkii perässä? Pasasta en tiiä onko siinä jotain lastua tuontipeli kun on, en oo koskenu ja peltiä aukonu turhaan kun kerran toimii...
Ainiin ja pitää vielä kompata haikaraa, saappaassa on erinomaiset penkit!
