Raskas kalusto

Tähdet tuikkivat, kun HHH-Group Oy sai jälleen uutta Mercedes-Benz kalustoa käyttöönsä Mansikkamäen Esan luovuttaessa yhtiölle Actros 1845LS -puoliperävaunuyhdistelmän. Asiakas Pertti Saari uutuuttaan hohtavan yhdistelmän edessä lähdössä ensimmäiselle keikalle. Onnea uuden hankinnan johdosta!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
-Milloinkohan saadaan maahamme ensimmäisiä isolohkoisia (15,6) Arttureita



Eipä oo näkyny.. Kodalla on uusien esittelyarea.
Tuo metsäkoneen ja kaivurin aihioista tehty rakvaattori taisi loppua kalliin hinnan takia. Ne on haluttuja Valmet-harrastajien keskuudessa. Fastrackit on vastaavia mut kahdella-akselilla.
Tuo metsäkoneen ja kaivurin aihioista tehty rakvaattori taisi loppua kalliin hinnan takia. Ne on haluttuja Valmet-harrastajien keskuudessa. Fastrackit on vastaavia mut kahdella-akselilla.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Kas tuttu kaveriLaaksonen kirjoitti:
Tähdet tuikkivat, kun HHH-Group Oy sai jälleen uutta Mercedes-Benz kalustoa käyttöönsä Mansikkamäen Esan luovuttaessa yhtiölle Actros 1845LS -puoliperävaunuyhdistelmän. Asiakas Pertti Saari uutuuttaan hohtavan yhdistelmän edessä lähdössä ensimmäiselle keikalle. Onnea uuden hankinnan johdosta!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
-Milloinkohan saadaan maahamme ensimmäisiä isolohkoisia (15,6) Arttureita![]()

Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Tämä raskaan kaluston kuljettaja pysähtyi liikennevaloihin vaikka olisi ehtinyt keltaisilla läpi.
Itellan väreissä olevan yhdistelmän kuskilla oli aikaa odottaa, toisin kuin joillain.
Valtaosa ammattikuljettajista on toki liikenteessä fiksusti käyttäytyviä, ei alla olevan kuvan tapaus mikään poikkeus ole.
Olipahan vaan aikaa ottaa kuva odotellessa, ja tuli mieleen linkissä
oleva tapaus samasta risteyksestä viime kesältä.

Itellan väreissä olevan yhdistelmän kuskilla oli aikaa odottaa, toisin kuin joillain.
Valtaosa ammattikuljettajista on toki liikenteessä fiksusti käyttäytyviä, ei alla olevan kuvan tapaus mikään poikkeus ole.
Olipahan vaan aikaa ottaa kuva odotellessa, ja tuli mieleen linkissä


Tällaisesta rekkaveturista Suomessa vain haaveillaan, ei oo mikään koppi
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UJOFVJgtPDI[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UJOFVJgtPDI[/youtube]
Tulevan Sisu Polar II:n kojelauta on Mersusta tietenkin, vain ohjasupyörän keskellä oleva logo vaihdettu kotimaiseen:

http://sisupolar.fi/

http://sisupolar.fi/

Tässä tas yhden Actroksen luovutus asiakkaalle:

Ei haittaa räntäsade, kun Mansikkamäen Esa luovuttaa upean Actros 1845LS -rekkaveturin Korkeamäki Oy:lle. Toivotamme Rainer Korkeamäelle oikein mukavia kilometrejä uudella Actrosilla.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Ei haittaa räntäsade, kun Mansikkamäen Esa luovuttaa upean Actros 1845LS -rekkaveturin Korkeamäki Oy:lle. Toivotamme Rainer Korkeamäelle oikein mukavia kilometrejä uudella Actrosilla.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
http://sisupolar.fi
En kyllä ymmärrä.
Eikö tuon Sisun pitäisi olla sorarekien kunkku?
Jos olisi, niin miksi ihmeessä on vain suomenkieliset nettisivut
Tämmöinen sivustaseuraaja ajattelee, että jos tuote on sitä mitä markkinoidaan, niin markkinointimateriaali pitäisi vähintään olla ainakin kielillä: Ruotsi, Venäjä, Viro, Liettua, Latvia ja Keski-Eurooppaan autoa voisi viedä vaikka mersun merkeillä?
En kyllä ymmärrä.
Eikö tuon Sisun pitäisi olla sorarekien kunkku?
Jos olisi, niin miksi ihmeessä on vain suomenkieliset nettisivut

Tämmöinen sivustaseuraaja ajattelee, että jos tuote on sitä mitä markkinoidaan, niin markkinointimateriaali pitäisi vähintään olla ainakin kielillä: Ruotsi, Venäjä, Viro, Liettua, Latvia ja Keski-Eurooppaan autoa voisi viedä vaikka mersun merkeillä?
Voimme myös pohtia, miksei uutuudesta ole mitään esitelyvideota kuten isommista merkeistä joiden promofilmit ilmestyvät hyvissä ajoin "juu-tuuttiin".Meissenkeri kirjoitti:http://sisupolar.fi
En kyllä ymmärrä.
Eikö tuon Sisun pitäisi olla sorarekien kunkku?
Jos olisi, niin miksi ihmeessä on vain suomenkieliset nettisivut![]()
Tämmöinen sivustaseuraaja ajattelee, että jos tuote on sitä mitä markkinoidaan, niin markkinointimateriaali pitäisi vähintään olla ainakin kielillä: Ruotsi, Venäjä, Viro, Liettua, Latvia ja Keski-Eurooppaan autoa voisi viedä vaikka mersun merkeillä?

Viimeksi muokannut Laaksonen, 07.1.2014 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Myykö Mansikkamäki kaikki Suomen raskaat mersut, kun tuntuu muutenkin että herra lähes käsite tämän merkin yhteydessä?
Eihän siinä mitään, Esahan on kauppamies....itsekkin ostanut Esalta uuden mersun ja homma hoitui niin asiallisesti että hatun nosto edelleen 


..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Saman rekan pelkkä keula pyörii facebookissa, hitto ku sais tollasel vehkeel tehdä töitä, tai oikeastaan että toi ois ihan oma oma, eikä kukaan muu pääsis tollasta raiskaa. 

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91

Korhosen Pertti myi pari vuotta sitten Suomen Kiitoautot Schenkerille. Nyt Kiitoautojen tutut värit ovat katoamassa, sillä yhtiö on fuusioitu vuoden alussa Schenkeriin. Uusimmat Kiitoautot ovat Mersuja, joten taitaa Volvo-armada alkaa väistyä. Ja mitä tämä kaikki tarkoittaa Volvon Raskaspari-merkkikorjaamoille Itä-Suomessa, jos suurin asiakas siirtyy vallan saksalaisiin.
Mitä ajatuksia Kiitoautojen katoaminen herättää?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Metsien mörköauto

Butler Brosin 800-heppainen tukkiauto Detroit Dieselin 24-litraisella 2t V16:lla, joka on voimanlähteenä myös maailman suurimmassa traktorissa (Big Budisssa):

http://www.panamericandiesel.com/webpag ... 1=11#ancla
http://www.commercialmotor.com/big-lorr ... k-for-this

Butler Brosin 800-heppainen tukkiauto Detroit Dieselin 24-litraisella 2t V16:lla, joka on voimanlähteenä myös maailman suurimmassa traktorissa (Big Budisssa):

http://www.panamericandiesel.com/webpag ... 1=11#ancla
http://www.commercialmotor.com/big-lorr ... k-for-this

Aikansa kutakin. Ei ole ainut eikä muutamakaan firma jonka värit on samaisen "postifirman" takia muuttuneet toisiin väreihin. Kiitolinja/Saaren autot Turussa mm. Ja on niitä muissakin combinaateissa ollu fuusioita. Mitä enempi kuluja syömässä kannattavuutta, sitä isommat fuusiot ja suurempi määrä tuottamattomia konttoriväkeä.Laaksonen kirjoitti:
Korhosen Pertti myi pari vuotta sitten Suomen Kiitoautot Schenkerille. Nyt Kiitoautojen tutut värit ovat katoamassa, sillä yhtiö on fuusioitu vuoden alussa Schenkeriin. Uusimmat Kiitoautot ovat Mersuja, joten taitaa Volvo-armada alkaa väistyä. Ja mitä tämä kaikki tarkoittaa Volvon Raskaspari-merkkikorjaamoille Itä-Suomessa, jos suurin asiakas siirtyy vallan saksalaisiin.
Mitä ajatuksia Kiitoautojen katoaminen herättää?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sisu Polarista olemassa näköjään myös korotettu maastoversio (offroad) yksikköpyörillä:

http://materialbank.sisuauto.com/galler ... ?moid=2402

http://materialbank.sisuauto.com/galler ... ?moid=2402

- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Ne on raiskattu jo tehtaalla. Mikäs hänessä jos haluaa ajaa -30 luvulla suunnitellulla autolla, kuten minä. Töitä en tekis silti päivääkään jenkkirekalla. Enpä juur muillakaan, mutta kuitenkin.Vensku_ kirjoitti:Saman rekan pelkkä keula pyörii facebookissa, hitto ku sais tollasel vehkeel tehdä töitä, tai oikeastaan että toi ois ihan oma oma, eikä kukaan muu pääsis tollasta raiskaa.
Vai onko ne jo oikeesti noussu kuopastaan kurkistelemaan ja haistelemaan maaliman tuulia?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Ensimmäinen Renautin T-sarjalainen luovutettu!
[img]http://www.raskaskalusto.fi/wp-content/ ... 60x540.jpg[/img]
Trans-Akseli seuraa polttoaineenkulutusta Optifleet-ohjelmalla.
Suomen ensimmäinen Renaultin kokonaan uuden T-malliston kuorma-auto on luovutettu ensimmäiselle asiakkaalle 13.1. Kyseessä on vantaalaisen kuljetusliike Trans-Akseli Oy:n ajoon tuleva nuppi, malliltaan T460 4×2 E6.
Kyseinen yksilö on varustettu 11-litraisella DTI 11-moottorilla joka täyttää Euro 6 -normit. Tehoa ranskalainen puhaltaa 460 hevosvoimaa ja vääntää 2200Nm. Voima siirretään tienpintaan Optidriver AT 2412E-vaihtamisjärjestelmän kautta. Auto on varustettu myös taloudellisempaan ajamiseen valmentavalla Optifleet-järjestelmällä.
https://plus.google.com/103829269232467 ... l=fi&hl=fi
[img]http://www.raskaskalusto.fi/wp-content/ ... 60x540.jpg[/img]
Trans-Akseli seuraa polttoaineenkulutusta Optifleet-ohjelmalla.
Suomen ensimmäinen Renaultin kokonaan uuden T-malliston kuorma-auto on luovutettu ensimmäiselle asiakkaalle 13.1. Kyseessä on vantaalaisen kuljetusliike Trans-Akseli Oy:n ajoon tuleva nuppi, malliltaan T460 4×2 E6.
Kyseinen yksilö on varustettu 11-litraisella DTI 11-moottorilla joka täyttää Euro 6 -normit. Tehoa ranskalainen puhaltaa 460 hevosvoimaa ja vääntää 2200Nm. Voima siirretään tienpintaan Optidriver AT 2412E-vaihtamisjärjestelmän kautta. Auto on varustettu myös taloudellisempaan ajamiseen valmentavalla Optifleet-järjestelmällä.
https://plus.google.com/103829269232467 ... l=fi&hl=fi
