Toi on kyllä Auto, siitä ei pääse mihinkään, vaikka mersuista tykkäänkinaudimies kirjoitti:Just joo.. Väyryspatesta ei saa autoo , mutta rupeehan sillä oleen jo pidentävä vaikutus teinien keskuudessa ,kuten myös pemarilla. Siis auto->Sivonen kirjoitti:Joo. Kumma kun pitäs p*rkele autoista puhua niin jätkät alkaa vääntämään juttua jostain muovista valetuista p*rseensiirtimistä. Ja jos niistä pökäleen muotoisista jäteastioista löytyy pienikin palanen peltiä, niin sekin vähä on aina ruosteessa. Myykää nyt ne väykyt, 100lankut ja muut rojut vaikka naapurille ja ostakaa AUTO.Olli Lajunen kirjoitti:Muovimersuja kaikki.
ps.
Provotopikki
Joo, näin on!Antti M. kirjoitti:Samaa mieltä Lajusen ja Sivosen kans. Oma mielipiteeni on, että W126 on viimeinen oikea mersu eli W201 ja W124 esimerkiksi eivät enää ole. Eikä sitte herneitä nenään...
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Ja loput tyhmyyttään väykyllädealer kirjoitti:Satakaksnelkulla kun moni joutuu köyhyyttään ajamaan

Ei meinannut löytyä tietsikkaa täältä Linnan juhlistacdi kirjoitti:Onko jusamb kirjoitustiedottomassa tilassa.![]()

Juu ei. Mutta Neo/Autobestin keikoista senkin edestä.kilander kirjoitti:Väyrysten omistajat ei paljoa vehon keikoista kirjoittele

Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
- ®ÐÐ
- Dr.Durex
- Viestit: 3460
- Liittynyt: 05.10.2005 9:20
- Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
- Viesti:
ei kai väyrysissä ole muuta ku ruma ulkonäkö
aina se uudempi merssun vedos on ollu edeltäjiään parempi
unohtakaa väykkyt ja haaveilkaa jo 211:stä sähkö(jarru)vikoineen
124 alkaa olla jo melko romuja kaikki, muutamia hyviä yksilöitä tietenkin on mutta vanhimmat kun on jo yli 20v vanhoja niin...
T: teinityttöjen ja mummojen ihQu "ceemies"

aina se uudempi merssun vedos on ollu edeltäjiään parempi

unohtakaa väykkyt ja haaveilkaa jo 211:stä sähkö(jarru)vikoineen

124 alkaa olla jo melko romuja kaikki, muutamia hyviä yksilöitä tietenkin on mutta vanhimmat kun on jo yli 20v vanhoja niin...
T: teinityttöjen ja mummojen ihQu "ceemies"
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
Alkuperäiseen Arin kysymykseen:
-w124 malleja on hiukan enemmän kuin 210 malleja
-w124 malleilla ajelee teeseitse-kaverit,jotka mielellään jakaa tietoa forumilla
-w210 omistajat ei korjaa kauhianpaljon ite autojaan
-w210 omistajat avautuvat korjaamoreissuistaan v#tuttaako,masentaako topikkiin
-w124 osat on kokolailla halpoja,tulee laiteltua ns."huvikseen",esim.käsijarrukengät n.4 euroa puoli.
-w210 omistajat omistaneet autonsa melko lyhyen aikaa vs. w124 omistajat.
-w124 mallia en ole koskaan nähnyt läpilahona,w210 mallia on näkynyt puhkiruostuneena
-4wd mallit väyrysissä todella harvinaisia diesel moottorilla,esim.Mikko K:N AUTO MENISI KUIN LÄMPÖSILLE KIVILLE,JOS OLISI NELIVETO
No joo,näin se kehitys kehittyy,w124 alkaa olla satakakskolmosen asemassa,ja w210 tullee siihen "viiimeinen oikea mersu"asemaan,kunhan siihen on vaihdettu etupalkki,kaikki ovet/luukut yms.
-w124 malleja on hiukan enemmän kuin 210 malleja
-w124 malleilla ajelee teeseitse-kaverit,jotka mielellään jakaa tietoa forumilla
-w210 omistajat ei korjaa kauhianpaljon ite autojaan
-w210 omistajat avautuvat korjaamoreissuistaan v#tuttaako,masentaako topikkiin
-w124 osat on kokolailla halpoja,tulee laiteltua ns."huvikseen",esim.käsijarrukengät n.4 euroa puoli.
-w210 omistajat omistaneet autonsa melko lyhyen aikaa vs. w124 omistajat.
-w124 mallia en ole koskaan nähnyt läpilahona,w210 mallia on näkynyt puhkiruostuneena
-4wd mallit väyrysissä todella harvinaisia diesel moottorilla,esim.Mikko K:N AUTO MENISI KUIN LÄMPÖSILLE KIVILLE,JOS OLISI NELIVETO

No joo,näin se kehitys kehittyy,w124 alkaa olla satakakskolmosen asemassa,ja w210 tullee siihen "viiimeinen oikea mersu"asemaan,kunhan siihen on vaihdettu etupalkki,kaikki ovet/luukut yms.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Mitähän tähän nyt osaisi sanoa. Itse olen puolitoista vuotta ajellut paljon ajetulla CDI väykyllä. Ensinnäkin täytyy sanoa tuntemukset mukavuudesta ja ajo-ominaisuuksista jotka mielestäni ovat erinomaiset. Kyydissä on aina välillä Peugeotin sekä Volkwakenin omistajia jotka muistavat antaa mainintoja erinomaisesti onnistuneesta äänieristyksestä.
Luotettavuudesta sen verran että autossa on kuitenkin mittarissa yli 300tkm. Kertaakaan ei ole jättänyt välille ja kaikki huollot sekä pienet korjaukset on pystytty hoitamaan ennalta suunnitellusti. Olen ollut tässä suhteeessa täysin tyytyväinen autooni.
Kaikenkaikkiaan en voi ymmärtää kaikkea sitä arvostelua mitä tälläkin palstalla esiintyy ko. automallia kohtaan.
Pitkät huoltovälit, erinomaiset ajo-ominaisuudet, taloudellisuus, turvallisuus, ympäristöystävällisyys ovat aivan eri tasolla verrattuna vanhempiin malleihin.
Ymmärrän kyllä että w210-mallin myötä on otettu käyttöön paljon uutta teknologiaa joka on aiheuttanut hämmennystä ja pelkoa perinteisen autoteknologian suhteen.
Kuitenkin on mahtavaa että on olemassa tämmöisiä foorumeita, joissa on saatavana apua koskien esim. CDI-moottoreita. Moottorit itsessään ovat äärimmäisen luotettavia sekä taloudellisia. Ongelmia esiintyy esim. imusarjojen karstoittumisessa sekä ruiskusuuttimien tiivisteissä, mutta onneksi täältä saa apua ja ohjeistusta näihin ongelmiin.
Luulen ja toivon että nämä auton ostajia pelottavat elektroniikkaongelmat ja muut uudenpia automalleja koskevat ongelmat arkipäiväistyvät sitä mukaan kun ostajien sekä korjaamohenkilökunnan tietämys näistä asioista lisääntyvät.
Luotettavuudesta sen verran että autossa on kuitenkin mittarissa yli 300tkm. Kertaakaan ei ole jättänyt välille ja kaikki huollot sekä pienet korjaukset on pystytty hoitamaan ennalta suunnitellusti. Olen ollut tässä suhteeessa täysin tyytyväinen autooni.
Kaikenkaikkiaan en voi ymmärtää kaikkea sitä arvostelua mitä tälläkin palstalla esiintyy ko. automallia kohtaan.
Pitkät huoltovälit, erinomaiset ajo-ominaisuudet, taloudellisuus, turvallisuus, ympäristöystävällisyys ovat aivan eri tasolla verrattuna vanhempiin malleihin.
Ymmärrän kyllä että w210-mallin myötä on otettu käyttöön paljon uutta teknologiaa joka on aiheuttanut hämmennystä ja pelkoa perinteisen autoteknologian suhteen.
Kuitenkin on mahtavaa että on olemassa tämmöisiä foorumeita, joissa on saatavana apua koskien esim. CDI-moottoreita. Moottorit itsessään ovat äärimmäisen luotettavia sekä taloudellisia. Ongelmia esiintyy esim. imusarjojen karstoittumisessa sekä ruiskusuuttimien tiivisteissä, mutta onneksi täältä saa apua ja ohjeistusta näihin ongelmiin.
Luulen ja toivon että nämä auton ostajia pelottavat elektroniikkaongelmat ja muut uudenpia automalleja koskevat ongelmat arkipäiväistyvät sitä mukaan kun ostajien sekä korjaamohenkilökunnan tietämys näistä asioista lisääntyvät.
Hyvä topikki. Juuri samaa on minun ollut tarkoitus kirjoittaa tänne, mutta Ari ehti ennen minua.
Kyllä minäkin ihmettelen, miksi sitä väykkyä aina haukutaan. Itelläni on yli 300 tkm. kokemus 220 CDI väykystä.
Onhan siinä ollut remonttia, normaalien öljynvaihtojen, jarru ym. kuluvien osien lisäksi olen joutunut vaihtamaan narinanivelen helat kertaaleen, samoin myös takapyörän laakerit. Hehkutulppiakin on pirulaiseen kokonainen sarja mennyt.
No, ei niitä tulppia ollut palanut kun yksi, mutta vaihdoin kerralla ne kaikki. Pari viikkoa sitten wepasto otti ihteensä, ei enää toiminut. Oli pitkään tosin pitänyt ääntä. En miettinyt asiaa sen kummemmin, hommasin uuden vepaston ja taas toimi.
Akkukinhan tuohon on pitänyt vaihtaa... Mitähän muuta vielä. Niin lämmityslaitteen moottori kanssa.
"Uudekseltaan" (oli neljä vuotta vanha tuo auto kun mulle tuli.. silloin siis) käytin lastutettavana. Siinä lastutuksen yhteydessä pakokaasunkierrätystä piennennetään, eli tuo lienee pelastanut karstoittuvalta imusarjalta jne.
Aikallailla vaan vaivatonta on elämä ollut väykyn kanssa. Kumminkin nyt sillä on ajettu jo yli puoli miljoonaa ja hyvin rokkaa vielä.
Mitä tuohon 124:ään tulee, niin omakohtaisia kokemuksia on siitäkin, n.100 tkm. Alle 300 tkm ajettu 300D (takuukilometrit) ja enemmän siinä on vikoja ollut. Mm. suutinholkin juuresta vuotanut (kaikista vuorotellen) Kaikkee pientä vikaa. Yhen paikan kun korjasi niin toinen alkoi repsottaa.
Mitä tuohon väykyn ulkonäköön tulee, niin muistan kun väykyn ostin. Naapurin frouva tuumi että "Ompa ruma mersu, meille tuskin koskaan tulee tuollaista.. ei tuo näytä yhtään mersulle.. ja jäkätijäk.."
Tuumin siihen jotain että "Varmaan se sinun silmä tottuis tähänkin jos se teidän pihassa seisoisi"
No, pari kolme kuukautta sitten se oli silmä tottunut, väykky tuli naapuriin. Ei uskois, niin ne ajat muuttuu
Kyllä se vaan loppujen lopuksi on auto isolla A:lla tuo väykky. Etenkin CDI koneella.
Omakohtaisten kokemusten mukaan olen tullut siihen tulokseen, että kyllä 124:n voittaa mennen tulleen. Tämä on vaan mielipide sitten, ei aleta väittelemään.
123:een en edes vertaa väykkyä. 123 on mulle pyhä asia
Se on semmonen vehjes, joka tulee aina minulla olemaan. Mun eka mersu... On muuten mulla läpikäynnin alla tuo 123. Muttei siitä sen enempää.
Yritän jatkaa työntekoa.. Jos sais edes jotain tänään aikaiseksi. vaikkei sitä näin perjantaina tarvii aina saadakkaan...
Kyllä minäkin ihmettelen, miksi sitä väykkyä aina haukutaan. Itelläni on yli 300 tkm. kokemus 220 CDI väykystä.
Onhan siinä ollut remonttia, normaalien öljynvaihtojen, jarru ym. kuluvien osien lisäksi olen joutunut vaihtamaan narinanivelen helat kertaaleen, samoin myös takapyörän laakerit. Hehkutulppiakin on pirulaiseen kokonainen sarja mennyt.
No, ei niitä tulppia ollut palanut kun yksi, mutta vaihdoin kerralla ne kaikki. Pari viikkoa sitten wepasto otti ihteensä, ei enää toiminut. Oli pitkään tosin pitänyt ääntä. En miettinyt asiaa sen kummemmin, hommasin uuden vepaston ja taas toimi.
Akkukinhan tuohon on pitänyt vaihtaa... Mitähän muuta vielä. Niin lämmityslaitteen moottori kanssa.
"Uudekseltaan" (oli neljä vuotta vanha tuo auto kun mulle tuli.. silloin siis) käytin lastutettavana. Siinä lastutuksen yhteydessä pakokaasunkierrätystä piennennetään, eli tuo lienee pelastanut karstoittuvalta imusarjalta jne.
Aikallailla vaan vaivatonta on elämä ollut väykyn kanssa. Kumminkin nyt sillä on ajettu jo yli puoli miljoonaa ja hyvin rokkaa vielä.
Mitä tuohon 124:ään tulee, niin omakohtaisia kokemuksia on siitäkin, n.100 tkm. Alle 300 tkm ajettu 300D (takuukilometrit) ja enemmän siinä on vikoja ollut. Mm. suutinholkin juuresta vuotanut (kaikista vuorotellen) Kaikkee pientä vikaa. Yhen paikan kun korjasi niin toinen alkoi repsottaa.
Mitä tuohon väykyn ulkonäköön tulee, niin muistan kun väykyn ostin. Naapurin frouva tuumi että "Ompa ruma mersu, meille tuskin koskaan tulee tuollaista.. ei tuo näytä yhtään mersulle.. ja jäkätijäk.."
Tuumin siihen jotain että "Varmaan se sinun silmä tottuis tähänkin jos se teidän pihassa seisoisi"
No, pari kolme kuukautta sitten se oli silmä tottunut, väykky tuli naapuriin. Ei uskois, niin ne ajat muuttuu

Kyllä se vaan loppujen lopuksi on auto isolla A:lla tuo väykky. Etenkin CDI koneella.
Omakohtaisten kokemusten mukaan olen tullut siihen tulokseen, että kyllä 124:n voittaa mennen tulleen. Tämä on vaan mielipide sitten, ei aleta väittelemään.
123:een en edes vertaa väykkyä. 123 on mulle pyhä asia

Se on semmonen vehjes, joka tulee aina minulla olemaan. Mun eka mersu... On muuten mulla läpikäynnin alla tuo 123. Muttei siitä sen enempää.
Yritän jatkaa työntekoa.. Jos sais edes jotain tänään aikaiseksi. vaikkei sitä näin perjantaina tarvii aina saadakkaan...
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Aika vähän aikaa on minullakin tuo W210 E300TD T nyt ollut. Autolla on yhteensäkin ajettu vasta vajaa 260tkm, josta oma osuuteni on hyvin mitätön. Jotain laittamistahan noissa autoissa tuppaa aina olemaan, kun käytetyn ostaa. Itse löysin kohtuu kuntoisen pelin, jota olen tosiaan mielelläni huollattanut dealerin osaavissa käsissä Lintosella. Jotain on tullut toki tehtyä itsekin. Varmaankin siinä jotain vikoja tulee olemaan jatkossakin. Eihän näistä Hondaa saa tekemälläkään.
Tämä 1730kg muovi kasa on kuitenkin sellainen peli, että sillä lähtee ihan syitä keksien käymään edempänäkin. Kohtuu turvallinen, ja kaikin puolin muutenkin mukavempi käyttöpeli Väyrynen on verrattuna W124-malliin, puhumattakaan nykyistä Civic:ä kevyempään 123-malliin, tai johonkin muuhun dinosaurukseen. Tämä on toki vain minun henkilökohtainen, vaatimaton, mutta ainut oikea mielipide asiasta!
Paavon katse keulalla on toisaalta vain hyväksi, jos se olisi sen naapurin mielestä edes ruma, vaikka Märssy onkin.
Tämä 1730kg muovi kasa on kuitenkin sellainen peli, että sillä lähtee ihan syitä keksien käymään edempänäkin. Kohtuu turvallinen, ja kaikin puolin muutenkin mukavempi käyttöpeli Väyrynen on verrattuna W124-malliin, puhumattakaan nykyistä Civic:ä kevyempään 123-malliin, tai johonkin muuhun dinosaurukseen. Tämä on toki vain minun henkilökohtainen, vaatimaton, mutta ainut oikea mielipide asiasta!

Paavon katse keulalla on toisaalta vain hyväksi, jos se olisi sen naapurin mielestä edes ruma, vaikka Märssy onkin.

- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Hanki hyvämies joku lintta, taitaa mennä hyvän satalankun kanssa päikseen joku keskiasteen väykkyläinen.Harju kirjoitti:Kiellän, aina rupiaa v*tutt** kun ajaa väykylläTomaatti II kirjoitti:Katsoo noita meidän avatar kuvia, niin ei kyllä uskoisi!![]()
Mutta ei varmaan Harijukaan kiellä, etteikö olisi mahtava peli taittaa matkaa?ku mulla ei oo semmosta
![]()
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Eihän täällä pitänyt autoista keskustella, vaan väykyistä joiden pellit ruostuu ja kromimuovi hilseileeSivonen kirjoitti:Joo. Kumma kun pitäs p*rkele autoista puhua niin jätkät alkaa vääntämään juttua jostain muovista valetuista p*rseensiirtimistä.Olli Lajunen kirjoitti:Muovimersuja kaikki.


Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Minulla ei ole kerrallaan mitään väyrysiä vastaan, siinähän nuo on kun muutkin, hienoja vermeitä. Kelpaa jopa linttaklubiin 
Itse olen 124:n omistava persaukinen, ja siksipä haluaisin kuitennii kommentoija aiheseen ei niinkään väykky kun persaukinen.
Kumpihan varsin on persaukisempi, se joka ostaa parin tonnin auton käteisellä, vai se joka sitoo pääomaansa negatiiviselle puolelle autolainalla johonkin kalliimpaan kulkineeseen, joka menettää vuodessa arvoaan sen parin tonnin edestä, ja huoltoihin menee sama parissa vuodessa?

Itse olen 124:n omistava persaukinen, ja siksipä haluaisin kuitennii kommentoija aiheseen ei niinkään väykky kun persaukinen.
Kumpihan varsin on persaukisempi, se joka ostaa parin tonnin auton käteisellä, vai se joka sitoo pääomaansa negatiiviselle puolelle autolainalla johonkin kalliimpaan kulkineeseen, joka menettää vuodessa arvoaan sen parin tonnin edestä, ja huoltoihin menee sama parissa vuodessa?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Näin onjovihava kirjoitti:
Kumpihan varsin on persaukisempi, se joka ostaa parin tonnin auton käteisellä, vai se joka sitoo pääomaansa negatiiviselle puolelle autolainalla johonkin kalliimpaan kulkineeseen, joka menettää vuodessa arvoaan sen parin tonnin edestä, ja huoltoihin menee sama parissa vuodessa?

Meillä ei tuhlata autoiluun
Ja toisekseen pääoma säilyy vain satalankussa, kaikissa muissa autoissa ikään ja malliin katsomatta, väyrynen mukaanlukien, arvo ja status laskee kohisten


Väykky on kyllä kiva auto ajella.200cdi kulkee ihan riittävästi normaalille autoilijalle.Varsinkin jos on 200D:hen tottunu.Ylläpito niissä vaan on kalliimpaa.Samalla tavallahan niissä vikoja taitaa olla,mutta ne on aina viiskertaa kalliimpia mitä satalankkuun...tosin ei kyllä mitenkään voi kehua uudempaa w211 koppaa tai w220 koppaa.Ruikulla on ollu nuokin kokemuksien perusteella...ässästä ei vielä osaa sanoa miten menee jatkossa.Nyt kun on menny taas jo hetken ilman vikoja *kopkopkop*...
sekin että w210 puolella vähempi kysymyksiä kuin w124 puolella voi kyllä johtua siitäkin että luulen että foorumilaisilla on enempi w124:a kuin väykkyjä.Ja se että näitä lankkuja voi korjata ittekkin...
sekin että w210 puolella vähempi kysymyksiä kuin w124 puolella voi kyllä johtua siitäkin että luulen että foorumilaisilla on enempi w124:a kuin väykkyjä.Ja se että näitä lankkuja voi korjata ittekkin...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-

No tuo jälkimmäinenjovihava kirjoitti:Minulla ei ole kerrallaan mitään väyrysiä vastaan, siinähän nuo on kun muutkin, hienoja vermeitä. Kelpaa jopa linttaklubiin
Itse olen 124:n omistava persaukinen, ja siksipä haluaisin kuitennii kommentoija aiheseen ei niinkään väykky kun persaukinen.
Kumpihan varsin on persaukisempi, se joka ostaa parin tonnin auton käteisellä, vai se joka sitoo pääomaansa negatiiviselle puolelle autolainalla johonkin kalliimpaan kulkineeseen, joka menettää vuodessa arvoaan sen parin tonnin edestä, ja huoltoihin menee sama parissa vuodessa?


Ei 124:ssa mitään vikaa ole, koupesta jopa tykkäsin paljon, mukava ajella ja hiljainen, voi myös korjailla itse.....vaihtui vaan sen takia ettei mittari pyörähdä ympäri näillä kilometreillä, muuten voisin hyvin kuvitella ajelevani edelleen samanmoisella.
Tähän topiikkiin kirjoittelevissa on paljon hyviä provokaattoreita, taidan jäädä kirkkaasti hopealle. Kaiken olen nähnyt, mutta että tiilerikin...
Hei, nyt hoksin: tiilerihän provosoi!
Hei, nyt hoksin: tiilerihän provosoi!
Viimeksi muokannut kondivo, 07.12.2007 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei pidä paikkaansa.heikki5 kirjoitti:Ja toisekseen pääoma säilyy vain satalankussa, kaikissa muissa autoissa ikään ja malliin katsomatta, väyrynen mukaanlukien, arvo ja status laskee kohisten![]()

Lavataunuksen arvo ja arvostus pysyy samana maailman tappiin asti.

® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

-Jokaisella kukalla on juuret

Kolariturvallisuus on W210 varmasti parempi kuin esim.W123 mersussa.Kevyt rakenteinen W123 ei kuitenkaan ole,olikohan 300tdt:n oma paino yli 1600kg ilman sen kummempia turvavarusteita.Sedani 300D:n oma paino tais olla jossain 1450kg:n paremmalla puolen vanhanaikaisesti ilman 75kg kuljettajaa punnittuna verrattuna pokemon civicin 1240kg:n painoon(oli pakko tarkistaa otteesta paino kun tänään huolsin uusikorisen civicin
).Yhteenvetona voidaan todeta että W210 on turvallinen ja W123 ei ole mutta edelleenkin vanhan rautamersun valmistuksessa on rautaa käytetty.

W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan