Ceemersua ostamassa.

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Karhu

Ceemersua ostamassa.

Viesti Kirjoittaja Karhu »

Terve taas meseläiset. Taas on autokuume ottanut ihmisestä vallan ja tarkoitus olisi tässä lähiaikoina päivittää mersua.. Tuttu autokauppias kauppasi minulle vm. 1996 C-mersua. Kone on 220d, automaattiloota. Varusteina olisi ilmastointi, webasto ja cruise ainakin. Hälytin oli ilmeisesti kanssa alkuperäinen, sitä en tiedä onko se lisävaruste vai alkuperäinen.. Kilometrejä takana reilu 450tkm. Kävin autoa tuossa alkuviikosta vilkaisemassa pikaisesti, todella siistissä kunnossa oli sisältä ja ulkoa ainakin. Koeajamaan en ehtinyt kiireiltäni. Huoltokirjakin löytyy koko matkalta, tosin osa huolloista on itse tehty mutta tarkasti kuitenkin kirjattu. Onko tuommoinen mersu harkitsemisen arvoinen edes ja mihinkä saa varautua jos tuommoisen ostaa? Olen kuullut hurjia tarinoita tuosta 220d-motista mikä myös ilmeisesti väyrysistä löytyy? Autoliike oli ehtinyt tarkastuttaa auton pajalla jossa siitä oli pyörän kulmat säädetty ja kardaanille oli jotain tehty. Huoltamon laput eivät olleet paikalla eikä myyjä osannut kertoa enempää. Kertokaa kokemuksia, tyyppivikoja ja muuta tarpeellista :D
Väyrynen
dealer
Itämaan tietäjä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Olen kuullut hurjia tarinoita tuosta 220d-motista mikä myös ilmeisesti väyrysistä löytyy?
Niin löytyy, ja pöh tarinoille. :shock:
Hyvä moottori pl. ruiskutuspumppu.
Pumpun pettäessä voi ottaa yhteyden PP-Dieseliin, Pasi vaihtaa tilalle rivipumpun ja huolet jäävät taakse / voimaa tulee reilusti lisää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”