Terve taas. Huomasin juuri järkytyksekseni suoltaneeni tänne **skaa viimeksi viime vuoden helmikuussa, miten se tuo aika noin menee.

No joka tapauksessa kakskutosen tankkauksesta on tullut jo sen verran ahdistava toimitus, että olen löytänyt persoonani jopa koeajamasta vuosikerran 2010 C 250 CDI:tä. Kyseinen laitos liikkui kuin täi tervassa eikä lootaa saanut vaihtamaan vauhdissa alaspäin edes kickdownilla, mutta tankki oli aivan pohjillaan ja ruudussa luki "reserve fuel"... jotain. Pisti miettimään yrittääkö kärry päästä pisaralla pisimmälle aineen loppumisen välttämiseksi? Niin ja ylipäätään kun olen ehtinyt autuaasti unohtaa kaiken näihin vehkeisiin liittyvän, olisin hyvin kiitollinen, jos joku viitsisi hiukan valaista mitä pitäisi eritoten ottaa huomioon tarjokkaita arvioitaessa ja onko joitain versioita syytä välttää. Päällimmäisenä mielessä on ollut 204 nelostuhkanuijalla mahdollisesti farkkupakuna, vaikka näppituntuma näissä on Tenavaan verrattuna sanalla sanoen köyhä... No kukkaron nyörien kiristelyhän tässä mielessä olikin. Takakelkan kompostoitumisaste kai näistä piti tarkistaa ja olikohan nyt 646 vai 651 se parempi pata? Ja muuta mitä?
211 on pyörinyt silmäkulmassa myös, mutta ehkä kyselen siitä myöhemmin. Se on sitten oma lukunsa saisiko tuoreempaan vaihtamalla mitään tuntuvia säästöjä aikaan, kun verot, vakuutukset, arvonalentumiset, mahdolliset starin varressa käynnit sun muut ottaa lukuun. Kiitos ja anteeksi.
