Kuvatuksen kaltaisella irrotelua autaa monesti kun pistää tuon vetimen vetämään ja koneen käymään,JiiTee kirjoitti:Millä näitä oikeasti lujassa olevia suuttimia irroitellaan?dealer kirjoitti:![]()
Liotettu naftalla, jarrunesteellä, tunkeuma-aineella ja ties millä.
Tuollainen kuvan ulosvetäjä alkoi jo syömään kanteen jälkeä, suutin ei inahdakkaan. Klannin liukuvasarakin oli täysi lelu.
Ei ollut mahdollisuutta käynnissä irroitella tuota suutinta, nyt kansi pöydällä, venttiilikoppa entinen ja suutin vain istuu tukevasti paikoillaan.
muita hyväksi havituja konsteja on vasaralla se sähkäpää rikki
sitten isosolla puikolla/virralla hitsaa sen mutterin siinä suutimen päässä niin että kuumenee kunnolla
minkä jälkeen muteeri vääntimellä pärytellee ,
jos kansi on irti niin poraamalla lähtee