Raskas kalusto
TOssa olikin taas hurjaa juttua, Sinisen nosturiauton kuljettaja on tuttaviani, saa nähä kuis äijä jaksaa.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 64370.html
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 64370.html
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Euro6-luokitellut 16-litraiset pääsevät tuotantoon ensi kesäkuun alussa:Laaksonen kirjoitti:Volvon 16-litraiseen moottoriin päivityksiä; suurimpana mallina säily "7-puolikas", mutta 540:n korvaa 550. Tuo tyyppimerkintähän oli jo 2000-luvun alussa tulleessa viirusilmässä, tuolloin vääntöä oli 2500 Nm, nyt lukema on kohonnut 2900 Nm:ään:
http://www.volvotrucks.com/trucks/south ... tions.aspx
http://www.volvotrucks.com/trucks/swede ... ubId=16953
http://www.koneporssi.com/uutiset/euro- ... -kevaalla/
Tarvetta järeille kuljetuksille:
http://sell.bizrice.com/selling-leads/8 ... gment.html
http://zzhz.com/product/Bridge_Girder_L ... r_141.html
http://sell.bizrice.com/selling-leads/8 ... gment.html
http://zzhz.com/product/Bridge_Girder_L ... r_141.html
Ajo- ja lepoajat sen teettää. Siis se, että päivittäisessä ajassa ei oo joustoa. Ei saa seuraavana päivänä kompensoida yms. Ajo voi olla sellainen että yks mies saa sen hoidettua kunhan keskinopeus pysyy korkealla. Jos ei pysyis niin vois joutua pitämään yölepoa jossain alle tunnin pääs määränpäästä. Sitten sitä ajetaan rajoitinta vasten ja ohituspaikan tullen ne käytetään.Leemu kirjoitti:Olen monesti kummastellut ihan samaa, miksi kummassa pitää päästä ohitse jos huippunopeudessa on eroa 4-5km/hSergey kirjoitti:Mikä vaivaa? Ajoin tänään Oulu-Porvoo ja näin kolmesti rekat ohittavan toisiaan nelostiellä. Pahin oli kun rekka joka ohitti toista rekkaa valtatien kolmikaistaisella (ylämäki) ohituskaistaosuudella. OAK puoliperävaunu ohitti Hirvaskankaalla etelään menevällä osuudella toista, K-mafian täysiperävaunullista ja vauhti oli parhaimmillaan lähes 50kmh. Alueella on 100kmh rajoitus.
Että otti päähän ajella sen n 2km ko. rekkojen perässä ohituskaista-alueella ja sen lisäksi vielä lähes 15 kilometriä koska nuo rekat ajoivat n 10m päässä toisistaan eikä ollut siis juuri mahdollista ohittaa tätä paskavaljakkoa.
Anteeksi avautumiseni.
Ittekin yhdistelmällä ajan (en päätoimisesti) ja huomannu että pahin on pieni henkilöauto, nainen ratissa ja nopeus 60-90 km/h. Edelle et pääse kuorma päällä vilkkaassa liikenteessä ja pitää vaan odotella että tilanne jotenkin ratkeais. Hyväs lykys sun takana on viis rekkaa jonos
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Tuli lumiaura eteen vai lie polanteen poistaja
Mutta 7.1.14 suuntana vallilantakomo pitäjän mäkeen 8 päivä korenee normaaliin sit illasta kotia
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Jotenkin räyheemmän näkönen nyt kun tuo alle ajosuoja rungon värinen ja maa varaa 8cmVensku_ kirjoitti:Kyllon ähv äm äksä vaa nätti.
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Kyl hinuri raskaalle kalustolleSergey kirjoitti:onko tuo pikun kuvan auto hinausauto ja rekkari on KOL-151 (KOLISI)
Rekkari on kolisi
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Voi sillä polannettakin poistaa mutta alleajo suoja trektiivin 2014 mukainenSergey kirjoitti:Onko tuo tosiaan joku oikea työkalu polanteen poistoon?piku kirjoitti:Tuli lumiaura eteen vai lie polanteen poistaja
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Scaniakin yrittänyt näköjään tehdä aikoinaan panssaroidun miehistönkuljetusvaunun:
8500-kiloinen liikkuu varmasti liukkaasti 115-heppaisella bensiinimoottorilla [Scania-Vabis 402/1 (Lieneeköhän todellisuudessa Saabin tekemä )]
http://en.wikipedia.org/wiki/KP-bil
8500-kiloinen liikkuu varmasti liukkaasti 115-heppaisella bensiinimoottorilla [Scania-Vabis 402/1 (Lieneeköhän todellisuudessa Saabin tekemä )]
http://en.wikipedia.org/wiki/KP-bil
Mahtaako olla kuin pal haittaa tosta jos hunomman polun varrelta joutuu hakee kyytiäpiku kirjoitti:Voi sillä polannettakin poistaa mutta alleajo suoja trektiivin 2014 mukainenSergey kirjoitti:Onko tuo tosiaan joku oikea työkalu polanteen poistoon?piku kirjoitti:Tuli lumiaura eteen vai lie polanteen poistaja
Kyllä luulis olevan haittaa, mutta kai nuo hinuritkin voi kieltäytyä työnteosta jos liian hankala paikka?Pega kirjoitti:Mahtaako olla kuin pal haittaa tosta jos hunomman polun varrelta joutuu hakee kyytiäpiku kirjoitti:Voi sillä polannettakin poistaa mutta alleajo suoja trektiivin 2014 mukainenSergey kirjoitti: Onko tuo tosiaan joku oikea työkalu polanteen poistoon?
Voidaan kieltäytyä jos ei oo mitään järkee mennä paikalle särkemättä omaa kalustooet kirjoitti:Kyllä luulis olevan haittaa, mutta kai nuo hinuritkin voi kieltäytyä työnteosta jos liian hankala paikka?Pega kirjoitti:Mahtaako olla kuin pal haittaa tosta jos hunomman polun varrelta joutuu hakee kyytiäpiku kirjoitti: Voi sillä polannettakin poistaa mutta alleajo suoja trektiivin 2014 mukainen
8 tammikuuta tulen Helsinkiin pitäjänmäelle vallilan takomolla käymään niin saahaan maavaraa lisää jos vaikka sais onnistumaan korkeuden säädön etupäähänkin
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Mitä tuossa Vallilan takomon logossa meinaa tuo nimi Punkkapiku kirjoitti: 8 tammikuuta tulen Helsinkiin pitäjänmäelle vallilan takomolla käymään niin saahaan maavaraa lisää jos vaikka sais onnistumaan korkeuden säädön etupäähänkin
-Tiedän, että Riihimäellä on tuonniminen paikka, muttei taida liittyä tuohon mitenkään (?).
Tuo tunnetaan myös lempinimellä "muurahaiskarhu" nokkansa vuoksi.
http://www.konedata.net/Traktorit/ih3388.htm
Valtralla oli 10 vuotta sitten mös runko-ohjautuvia malleja, niissä tosin ei ollut ylipitkää nokkaa, tankki ei ollut moottorin takana, kuten tuossa "Natikassa":
http://www.konedata.net/Traktorit/ih3388.htm
Valtralla oli 10 vuotta sitten mös runko-ohjautuvia malleja, niissä tosin ei ollut ylipitkää nokkaa, tankki ei ollut moottorin takana, kuten tuossa "Natikassa":
Ilmoituksestakin voi havaita että kyse on omistajan sukunimestä.Laaksonen kirjoitti:Mitä tuossa Vallilan takomon logossa meinaa tuo nimi Punkkapiku kirjoitti: 8 tammikuuta tulen Helsinkiin pitäjänmäelle vallilan takomolla käymään niin saahaan maavaraa lisää jos vaikka sais onnistumaan korkeuden säädön etupäähänkin
-Tiedän, että Riihimäellä on tuonniminen paikka, muttei taida liittyä tuohon mitenkään (?).
Tuossa ilmoituksessa asia näköjään onkin selitetty, yleensä eteentulleessa reklaamissa asia on jäänyt pohdituttamaan:onre kirjoitti: Ilmoituksestakin voi havaita että kyse on omistajan sukunimestä.
Tässä eräs hämäävimpiä firman nimiä:
Heinolan auto ja traktori
(Nimi tulee omistajista Mikko & Tauno Heinola, toimipisteet Honkajoella ja Porissa.)
Viimeksi muokannut Laaksonen, 29.12.2013 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuo kuuloistaisi kyllä sopivalta paikalta kesäloman ajaksi, jos haluaisi laittaa aivot narikkaan pariksi viikoksi.
Tuolla ei taida olla mitään yliopistoa.
Ruåtsalaiset lausuvat kotikuntani nimen täydessä ymmärryksessä asukkaidenmielenterveyttä loukkaavalla ääntämismetodilla: hʊɭɭʊɭɑ (Hollola).
Olen kyllä tavannut joskus tämän kunnan uupuneita:
Tuolla ei taida olla mitään yliopistoa.
Ruåtsalaiset lausuvat kotikuntani nimen täydessä ymmärryksessä asukkaidenmielenterveyttä loukkaavalla ääntämismetodilla: hʊɭɭʊɭɑ (Hollola).
Olen kyllä tavannut joskus tämän kunnan uupuneita:
Tuon valmistus lopetettiin kalliin nivelvaurioiden vuoksi. Harvinainen kuskattava mullakin. Tuo tuli maatalouteen yhd.kaivureiden yleistettyä. Vallella oli tuo X-malli jotenkin lanseerattu tie- ja kadunhoitotöihin.Laaksonen kirjoitti:Tuo tunnetaan myös lempinimellä "muurahaiskarhu" nokkansa vuoksi.
http://www.konedata.net/Traktorit/ih3388.htm
Valtralla oli 10 vuotta sitten mös runko-ohjautuvia malleja, niissä tosin ei ollut ylipitkää nokkaa, tankki ei ollut moottorin takana, kuten tuossa "Natikassa":
Kuulema huonosti ottavat vaihdossa tuollaista, jos sellaisia vielä jostain tarjotaan.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
kLOPPILaaksonen kirjoitti:Tuo kuuloistaisi kyllä sopivalta paikalta kesäloman ajaksi, jos haluaisi laittaa aivot narikkaan pariksi viikoksi.
Tuolla ei taida olla mitään yliopistoa.
Ruåtsalaiset lausuvat kotikuntani nimen täydessä ymmärryksessä asukkaidenmielenterveyttä loukkaavalla ääntämismetodilla: hʊɭɭʊɭɑ (Hollola).
Olen kyllä tavannut joskus tämän kunnan uupuneita:
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Suolahdessa (nyk. Äänekoski) on kai metsikössä tehtaan takana noita epäonnistuneita kokeilumalleja läjäpäin kuten tämä 6-pyöräinen kummajainen:Kimmo Koo kirjoitti: Tuon valmistus lopetettiin kalliin nivelvaurioiden vuoksi. Harvinainen kuskattava mullakin. Tuo tuli maatalouteen yhd.kaivureiden yleistettyä. Vallella oli tuo X-malli jotenkin lanseerattu tie- ja kadunhoitotöihin.
Kuulema huonosti ottavat vaihdossa tuollaista, jos sellaisia vielä jostain tarjotaan.
Valmet 1502
Eipä tosin tähtimerkin traktorikokeilut ole olleet mitään jättimenestyksiä:
http://www.konedata.net/Traktorit/mb.htm
nykyisin mallia valmistaa jatkojalostettuna
Werner MTU:n (Mersun) koneella.