S-malli vai E-malli?
-
- Viestit: 21
- Liittynyt: 30.4.2013 13:00
S-malli vai E-malli?
Emännän ajokalusto pitäisi päivittää ja vaihtoehtoina tällä haavaa olisi S-sarja W220 tai E-sarja W211. Molemmat dieselversiona. S-sarja joko 320 tai 400 cdi ja E-sarja 320cdi. Onko käyttövarmuudessa eroja? Onko lastentauteja ym. kaikkia harmeja mitkä vaikuttaa jokapäiväiseen auton käyttöön. Onko jotain erityistä mitä pitäisi ottaa huomioon autoa ostettaessa?
no miks ei W211 400cdi?
noh 400cdi tekniikassa on yks aikamoinen paskanakki. Nimittäin jakoketjuremontti on ennemminkin ominaisuus kuin sattumankauppaa. Kallis remppa, mutta mahtava moottori!
noh 400cdi tekniikassa on yks aikamoinen paskanakki. Nimittäin jakoketjuremontti on ennemminkin ominaisuus kuin sattumankauppaa. Kallis remppa, mutta mahtava moottori!
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Mieluummin 420cdi, jakoketjuhuolia ei siinä pitäisi enää olla.Sergey kirjoitti:no miks ei W211 400cdi?
noh 400cdi tekniikassa on yks aikamoinen paskanakki. Nimittäin jakoketjuremontti on ennemminkin ominaisuus kuin sattumankauppaa. Kallis remppa, mutta mahtava moottori!


kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Ei viitsitä usuttaa Leppälän Manu:a kasikoneisien CDI:den suuntaa, sillä alkuperäisessä viestissä sanottiin, että E-sarjalainen olisi 320 CDI. Se on hyvä peli, ja jos vakiosuorituskyky ei piisaa, Lucky-Dog:inkin edustamalla ohjelmistoratkaisulla siitä tulee kerrassaan uljas menijä. Itselläni oli sellainen ja muistelen edelleen hyvin muistoin.
-T


Minä ainakin suosittelen W220 omistajana kääntämään katseet W211:sen puoleen....en keksi mitään millä puolustaisin ässän paremmuutta vrt. tuohon vaihtoehto eemeliin. Varmasti vähemmän ruostetta ja ässä-lisä puuttuu varaosien hinnasta 

..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Ajattelin vain mainita, että V8 konetta löytyy myös siitä, se ei ole kuitenkaan niin yleistä tietoa että kaikki sen 100% varmasti tietäisi.eerola kirjoitti:viestissä sanottiin, että E-sarjalainen olisi 320 CDI.

I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Hyvä tarkennus tuo oli, koska isoin diesel puuttui E:n vaihtoehdoista. Lisäksi vaikka 8-CDI ei ole yhtä suosittu kuin 320CDI, niin 8-koneisen omistaja pääsee kuitenkin aina röyhistämään rintaansa sylinterimäärällä ja lehtitaskusta kurkistavalla V8 MagazinellaSergey kirjoitti:Ajattelin vain mainita, että V8 konetta löytyy myös siitä, se ei ole kuitenkaan niin yleistä tietoa että kaikki sen 100% varmasti tietäisi.eerola kirjoitti:viestissä sanottiin, että E-sarjalainen olisi 320 CDI.

-T


-
- Viestit: 21
- Liittynyt: 30.4.2013 13:00