Tuohon nyt en valitettavasti (vielä) osaa vastata. Selviää, kun oon tehnyt tuon. Vaatii vielä hiukan miettimistä se.cdi kirjoitti:Tangon tyopituus max ?
Ilmottelen kun tiiän enemmän.
Tuohon nyt en valitettavasti (vielä) osaa vastata. Selviää, kun oon tehnyt tuon. Vaatii vielä hiukan miettimistä se.cdi kirjoitti:Tangon tyopituus max ?
kyllä aukes aikanaan näemmä nyt ei enääRoisto kirjoitti:Terve,
Aukeaako nuo levykuvat muilla? Mulle tulee ruudulle vain se linkkiteksti.
Otin kuvia ja mittoja siitä Suicidoksen seuran puristimesta. Ne ovat nyt kameralla, enkä ole saanut kannettua ko. mööpeliä töihin, että saisin siitä kuvat ulos. Sorry.
t.
Risto
Toisaalta tuohon riittäisi pikkuisen pienempikin halkaisija. Nuo lautaset ovat siinä ja siinä, sopivatko etuiskarin väliin ts. saako ne tarpeeksi ylös vai ottavatko iskariin kiinni. Nyt ylälautanen pitää pistää jouselle vähän puolivälin yläpuolelta ja pyöritellä kierrettä pitkin hollilleen ja sittenkin on vähän tiukkaa.cdi kirjoitti:Tätä on odotettukin, ja pelätty aines jäi halkasijaltaan pieneksi, 140 ainesta kaivataan eli mars romulaan........
Toisaalta tuohon riittäisi pikkuisen pienempikin halkaisija. Nuo lautaset ovat siinä ja siinä, sopivatko etuiskarin väliin ts. saako ne tarpeeksi ylös vai ottavatko iskariin kiinni. Nyt ylälautanen pitää pistää jouselle vähän puolivälin yläpuolelta ja pyöritellä kierrettä pitkin hollilleen ja sittenkin on vähän tiukkaa.Roisto kirjoitti:cdi kirjoitti:Tätä on odotettukin, ja pelätty aines jäi halkasijaltaan pieneksi, 140 ainesta kaivataan eli mars romulaan........
Mielenkiintoinen kampe.cdi kirjoitti:Lautas värkit kasassa ww derpyn vanha tunkki.
Siitä pitäis alkaa. Tulee muuten mieleen tarviiko sitä putkea sen kierteen
ymärillä?? Jos tarvii mihin??
Jaahas.. Pultin säteen suuntaan tehtävä lovi...cdi kirjoitti:Ei oo cdi seppämiehiä. Elanto tulee kerjäämisestä..............lähtien koko repertuaari
Reunukset leikataan puoleenväliin pois ,mutta tartteeko pulttia vasten leikata noin paljon pois??
Siinä se oli,mikä aiheutti sen tunteen että kaikki ei oo kodallaan.Junnu R kirjoitti:Jaahas.. Pultin säteen suuntaan tehtävä lovi...cdi kirjoitti:Ei oo cdi seppämiehiä. Elanto tulee kerjäämisestä..............lähtien koko repertuaari
Reunukset leikataan puoleenväliin pois ,mutta tartteeko pulttia vasten leikata noin paljon pois??
(vai miten sen sanoisin). Se saa (eli pitää) olla aika leveä, että se jousilanka siitä menee. Eli likimain kun katot tuota Roiston kuvaamaa kuvaa... Eli eli, oisko tuo 10:stä 2:een, tuon halkion leveys. Ja sysyys on se matka, mikä tulee sinne jousen sisäreunaan. Sen se vaatii.
Tuosta syystä taivutin omia levyjä. Jää se halkio kapeemmaksi ja levy ottaa koko alaltaan jouseen, samalla säilyen likimain vaakatasossa.
Jos ei cdi ole seppämiehiä, on se muuten käsistään ihan kätevä jätkä. Toimiva tuosta puristimesta vielä tulee. Alku on ihan hyvä![]()
Alku ja alku... nyt kun ne "vaikeimmat osat" on tehty, on loppu ihan leikkiä![]()
Kannattaa harkita tuon kaltaista rakennetta, kun tuossa suicidoksen puristimessa on. Minä teen sellasen... Ei siis tarvii avaimella pitää kiinni. Estää siis päiden kiertymistä toisiinsa nähden.
Itelle oli sattua vahinko, kasailin sitä teleskooppia hiukkasen jo tänään. Oli sen "tartuntakaluksesta" tulla niin leveä, ettei olis tukivarren reiästä mennyt.
Mutta siitä se.. Huomenna taas ollaan viisaampia
Nuista Roiston kuvista näyttäs että vaspäivään nousee,miten lie totuuden kanssa.??Junnu R kirjoitti:No nyt ei ole ne levyt käden äärellä..
Selvitän huomenissa tuon..
Luulen vahvasti että se toinen levy on toisen kätinen.. Tai silleen. Huomenissa aiheesta enempi. Selvitän sen siis. Alkoi ihteänikin mietittää...
cdi kirjoitti:Tietää laittaa lempäälän lekaaan ja lakkaan
rässillä painettavaksi "purenta" oikeaan muotoon.