Vai onko noita periä edes niin paljon? Kyseessä siis ABS-jarruin varusteltu 1988 vuoden w124 mersu, ollut 250D, joka kuitenkin tällähetkellä 300DT. Entinen omistaja ilmeisesti hitsannut kempin, leimalla saattaa tulla kuitenkin sanomista... Nyt metsästäsin siis EI-KEMPPI perää, mutta pitäisi tunnistaa mikä perämurikka siellä on
raaputa tosiaan siitä taka alakulmasta välityksen stanssaus esiin, ja mittaa laippojen halkaisija - niillä löydät vastaavan / sopivan
mulla on yks 300 D stä oleva perä, muistaaksein ilman ABS / ASD juttuja ja välitys 3.46 jos kiinnostaa
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Yere kirjoitti:Vai onko noita periä edes niin paljon? Kyseessä siis ABS-jarruin varusteltu 1988 vuoden w124 mersu, ollut 250D, joka kuitenkin tällähetkellä 300DT. Entinen omistaja ilmeisesti hitsannut kempin, leimalla saattaa tulla kuitenkin sanomista... Nyt metsästäsin siis EI-KEMPPI perää, mutta pitäisi tunnistaa mikä perämurikka siellä on
Uskaltaisin väittää kyseisessä yksilössä olevan normaali iso perä.
Laita lisätietoa ja kuvia kulkineesta.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
dealer kirjoitti:Onhan niitä erilaisia, liekö vielä alkuperäinen ... perän kulmassa on välitys merkittynä jne.
Onko se tämä auto: viewtopic.php?t=40679
Eetu92 kirjoitti:juu normi 3oo deen iso abs perä hitsattuna juntturaan
Aivan, kiitos tiedosta. Tämä auto hyvinkin. Tulevalle leimalle siis vaan 'avoin' murikka kiinni niin välttyy ongelmilta.