Lorinser RS90 vanteet ois kyllä unelma...

Äh, niinpä tietysti. Tossa vaan menee ET tosi pieneksi jos noita alkaa tollalailla levittämään. Sorvaa sisäkehän pois ja leveempi tilalleSergey kirjoitti:eikun irtokehät. kalliita ku saatana kokonaiset. moni o sorvannu vanhoista ulkokehän pois ja laittanut sitten irtonaisen lipan. EI ole kummonen temppu sekään, itte tehny aika monesta BBS RC (bmw style 5) vanteesta kolmiosaiset.
No halvempiahan ne käytetyt kait on ku kiinalaiset kopiovanteet. BTW pitäs RS90 käydä isoillekin jarruilledealer kirjoitti:Juuri tänään ostin sellaiset, eikä ne nyt NIIN kalliit olleetLorinser RS90 vanteet ois kyllä unelma... Valitettavasti loveaisivat lompakkoa himpun verran liikaa.
Tämmöset bongasin torista: http://www.tori.fi/uusimaa/Lorinser_RS9 ... m?ca=2&w=3E200D kirjoitti:Kiitoksia Sergeylle. Eli keskitytään muodokkuuteen, ei vain numeroihin.![]()
Lorinser RS90 vanteet ois kyllä unelma...Valitettavasti loveaisivat lompakkoa himpun verran liikaa.
_Hämis_ kirjoitti:Liekkö kellään ois tarvetta nuille Exip 8x16 et23 vanteille...?
http://i655.photobucket.com/albums/uu27 ... 0558-1.jpg
Ei ne nuo ensimmäiset ollu kun seiskat, et23...Samuli H kirjoitti:Jep, kuva vaan hämää.
Entäs tuo ylin sitten 8x16 ET22? Kun mulla on nyt etuvanteina tuollaiset joissa aloitettu kiillotus niin ettei olisi samat? Sieltä suunnalta ne kävin ostamassa.
Kiitos, nuista pitääkin soittaa jo tänään... Sergey ylempänä mainitsikin jo, että sopisivat 320 alle.mersuw123 kirjoitti:Tämmöset bongasin torista: http://www.tori.fi/uusimaa/Lorinser_RS9 ... m?ca=2&w=3E200D kirjoitti:Kiitoksia Sergeylle. Eli keskitytään muodokkuuteen, ei vain numeroihin.![]()
Lorinser RS90 vanteet ois kyllä unelma...Valitettavasti loveaisivat lompakkoa himpun verran liikaa.
mersuw123 kirjoitti:Tuommoset vanteet tuli ostettua veljeltä ku ainaki omasta mielestä halavalla saitarkotus olis ainaki reunat kiillottaa (hyviä kiillotus ohjeita voin ottaa vastaa jos on tarjota). En tiiä mitähän tuolle keski osalle tekis, kiillottasko puolat vai ei?
ja sitten että minkä väriseksi maalais, mielesä ois että miltä näyttäis kullan värinen, valkea vaiko musta?
Noistahan tullee mulle kesävanteet tuohon farkkuun ja oon sitten miettiny että mitkähän ois sopivan levyset renkaat noihin? niin joo ja vanteethan on merkiltään Amil, ET20 ja 7''leviät.
Oho, pitkästä aikaa... Tasan sama setti, kun tuo minun.jussaP kirjoitti:siinä olis jollekki makiat lortot![]()
http://www.ebay.de/itm/Lorinser-LO-9x16 ... 1067066653
Edellinen omistaja taisi olla wanhan liiton miehiä eikä välittänyt300 D farkku kirjoitti:Kukahan älynväläys noi painot on ulkokehälle laittanut ? Peltivanteella menettelee, mutta aluvanteelle.
Helpompi painottaa ja vaatii vähemmän painoja kun ne laittaa tuolleenRisnii kirjoitti:Edellinen omistaja taisi olla wanhan liiton miehiä eikä välittänyt300 D farkku kirjoitti:Kukahan älynväläys noi painot on ulkokehälle laittanut ? Peltivanteella menettelee, mutta aluvanteelle.Mutta ei tosissaan kyllä itelle tule.
Vois varmaan alkaa hiomaan noita ja maalata keväällä, suht hyvässä maalissa kyllä, mutta paikotellen rapissu maali (näyttää mm. että olisi kanttariosumia kun maali rapissu ja mustaa paistaa alta) ja varmaan alkaa rapisemaan lisää.. Samalla maalilla ja vaivalla voisi vetäistä 16" ässät.
Päivän naurut kyllä sai kun joku amitsu lähestyi minua YV:llä ja valaisi että vanteeni ovat varmasti aivan soikiot kun on tasapainoitus painot
Ja onhan nuo toki hyviä pysymään kiinni jos ei muuta.jolle kirjoitti:Helpompi painottaa ja vaatii vähemmän painoja kun ne laittaa tuolleenRisnii kirjoitti:Edellinen omistaja taisi olla wanhan liiton miehiä eikä välittänyt300 D farkku kirjoitti:Kukahan älynväläys noi painot on ulkokehälle laittanut ? Peltivanteella menettelee, mutta aluvanteelle.Mutta ei tosissaan kyllä itelle tule.
Vois varmaan alkaa hiomaan noita ja maalata keväällä, suht hyvässä maalissa kyllä, mutta paikotellen rapissu maali (näyttää mm. että olisi kanttariosumia kun maali rapissu ja mustaa paistaa alta) ja varmaan alkaa rapisemaan lisää.. Samalla maalilla ja vaivalla voisi vetäistä 16" ässät.
Päivän naurut kyllä sai kun joku amitsu lähestyi minua YV:llä ja valaisi että vanteeni ovat varmasti aivan soikiot kun on tasapainoitus painot![]()
Ei vanteen soikeutta noita painoista näe, jos niitä olis 4 rinnakkan niin vois epäillä että ollu jotain hämminkiä