Om603 turbopaketti om601kköseen?
Om603 turbopaketti om601kköseen?
Olen kuullut kylillä huhuja että om603 pakosarja turboineen kävisi om601 suoraan vain lyhentämällä em. pakosarjaa. Vai onko siinä jokin jatkokappale??
Entäs onko tuo kuinka paljon ylimitoitettu jo paljon rullatulle om601. Tietty hukkaportillahan sitä ahtopainetta säädetään. Entä riittääkö vakiopumppu vakiosäädöillä minne asti?
Kaikki niksit, tieto on todella kullanarvoista!
Entäs onko tuo kuinka paljon ylimitoitettu jo paljon rullatulle om601. Tietty hukkaportillahan sitä ahtopainetta säädetään. Entä riittääkö vakiopumppu vakiosäädöillä minne asti?
Kaikki niksit, tieto on todella kullanarvoista!
Muistelisin että tuo pakosarja olisi erittäin heleppo lyhentää koska siinä tosiaan on jatkopala.
Vakiopumpusta syötöt tappiin kotikonstein niin olikohan se sielä 110-125hv nurkilla. Turbon koko on todella sopiva tuollaiseen kombinaatioon
ei muutakun rojektitopikkia pystyyn,kuvien kera niin heleppoa sitte neuvoa ajoissa ennenkun isompaa virhestä tapahtuu
Vakiopumpusta syötöt tappiin kotikonstein niin olikohan se sielä 110-125hv nurkilla. Turbon koko on todella sopiva tuollaiseen kombinaatioon
ei muutakun rojektitopikkia pystyyn,kuvien kera niin heleppoa sitte neuvoa ajoissa ennenkun isompaa virhestä tapahtuu
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
.
Paljonkos ahtopainetta kestää tuo muovinen, om601 vakiona kumeilla imusarjassa kiinni oleva muovikotelo? Saako ylipäätään tiiviiksi? Muistelisin että porukka on kiristänyt pakettia imusarjaa vasten jopa kuormaliinoilla. Tarkoitus on kyllä tehdä alumiinista, kysyn vaan...
En usko että kestää, toisaalta en tiedäkkään. Periaatteessa vois olla soppeli Jos saa vain tilkittyä jotenkin
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tjurbon imupuolelle tietysti, jos haluu pitää kierron mukana.potox kirjoitti:mihinkäs ne huohotukset sitten karkaa?
tarkemmin minne se putki pitäis laittaa? kysyy tietämätön tai tajuamaton
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Jos tuo tulee ihan niinku autoon eikä mihkään härveliin niin se 300:sen pakosarja sopii erittäin huonosti. 124:sesta ainakin pitäis muokata sitä peltiä mikä on vastapäätä pakosarjaa että dp:n sais jotenki järkevästi. Pakosarjan laittaminen väärinpäin menis melkein, mutta ottaa kanteen kiinni. Tosin kanteen pystyis helposti tekemään vingulla urat, eikä siinä mikään paikka heikkenisi, en vaan tullu mitanneeksi että kuinka paljon sitä materiaalia pitäis poistaa. Tuon pakosarjan tulppaaminenkin on yks ongelma, no sorvilla kun tekis sinne sopivan lätyn jonka sais sillä pantaklemmarilla kiinni.