Meinasin leveemmälle 225 45 17 ja kapeemmalle 205 45 17. Tuleeko noilla liian traktori, eli olisko 40 roffiiliks paree?
Aamulla tarttis kumit käyrä pyöräyttymässä

Saattas löytyäkin, mutta niissä tulee samanlaiset (Atev A) vanteet mukana...lauri a. kirjoitti:Jos jollakulla on myytävänä noihin sopivat keskilätkät niin ilmoitelkaa ihmeessä!
Joo niimpä tietystieseestie kirjoitti: Saattas löytyäkin, mutta niissä tulee samanlaiset (Atev A) vanteet mukana...
Joo tykkään kyllä ite kans...enkä oo toistaiseks törmänny 124 alla samanlaisiin. Vanteet on kooltaan 8"x17" ja et 38. Vastaavia oon nähny ainoostaan isokoneisten W211:n alla, esim. tässä 400cdi:ssä taitaa olla juuri samanlaiset:Risnii kirjoitti:Sopii kyllä helvetin hienosti w124 alle! Milläs et:llä vanteet on? Pitkään etsinyt omaan satakaksnelkkuun hienoja vanteita, tuollaiset on saatava!Vink vink, jos jollain myydä niin yv:tä vaan
Kiitos! Tuossa kävinkin mittailemassa vanteiden etäisyyksiä kaaresta, eteen sain pyöreesti 17mm eron nykyiseen vanteeseen joka taisi olla 7" leveä ja et35. Ja nykyinen vanne on sentin verran kaaresta sisälläpäin. Taidan laittaa tilaukseen 25mm ja 20mm spacerit, sorvilla sitten tavaraa pois jos tarvetta.Sergey kirjoitti:edessä 15mm ja takana 25mm spacerit.
Eipä hullummalta näytä kiilotettuna kaivonkannet.Sergey kirjoitti:kokeilin tuossa kesän aikana noita laikat.comin rälläkän kiillotussarjoja. mainio setti on kyllä, vartissa saa melekosen hyväksi.
http://www.laikat.com/kauppa/product_in ... cts_id/611