Eli toistan...
... Mistä ostan kunnostetun hammastangon. Kyseessä W220 korinen kulkine. Klappi on iso ja häiritsee minua kovasti. Testailin systeemiä ja klappi on poissuljettu muualta. Sorvaamo karpiola on jo tiedossa nimeltä, mutten tiedä ennen kun olen sinne soitellut, kuinka homma heillä toimii.
Mistä ostan kunnostetun hammastangon
Mistä ostan kunnostetun hammastangon
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Re: Mistä ostan kunnostetun hammastangon
Minkä näköinen se tanko on? Ja mittainen? Itse ohjauksen osien tekeminenhän lienee laitonta. Mutta ihan teknisestä mielenkiinnosta kyselen...ram kirjoitti:Eli toistan...
... Mistä ostan kunnostetun hammastangon. Kyseessä W220 korinen kulkine. Klappi on iso ja häiritsee minua kovasti. Testailin systeemiä ja klappi on poissuljettu muualta. Sorvaamo karpiola on jo tiedossa nimeltä, mutten tiedä ennen kun olen sinne soitellut, kuinka homma heillä toimii.
Noh... korjataan sen verran, että saisi olla koko hoistinki, eli kai sitä ohjausservoksi voisi kutsua. Hammastangon lisäksi täytynee klapin poistamiseksi vaihtaa tankoa liikuttava ratas. Kai noissa kunnostetuissa servoissa on pari muutakin pikkujuttua vaihdettu.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Noita kun ei saisi korjailla kuka sattuu.
Mutta tässä asiasta lisää,jospa oisi apua.
viewtopic.php?t=33803&highlight=
http://translate.google.fi/translate?hl ... md%3Dimvns
Mutta tässä asiasta lisää,jospa oisi apua.
viewtopic.php?t=33803&highlight=
http://translate.google.fi/translate?hl ... md%3Dimvns
Re: Mistä ostan kunnostetun hammastangon
Karpiola tekee pelkästään noita tankoja ja rattaita mm.subarun tehas kilpureihin. Kiirekkin pojilla tuntus olevan ku lähetettiin vetareita sinne tekoonram kirjoitti:Eli toistan...
Noniin.... Sieltä linkkien takaa löytyi saksalainen paja, joka kauppaa kunnostettuja ja koeistettuja palikoita pilkkahintaa. Kun 230 eksua maksaa koko juttu, niin eipä asiaa tämän enempää tarvinnut miettiä. Tankkasin jo paypal tilin. Siellä kun rahat näkyy, niin kaupat syntyvät saman tien.
ON tämä netti sitten hieno systeemi
ON tämä netti sitten hieno systeemi

® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho