Dieselin kierrätys 6500rpm asti mahdollista?

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7184
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Jarkko N kirjoitti: Jos dieseliä lähtee virittämään, välijäähdytys voisi olla hyvä jossain vaiheessa.
No melkeimpä se kannattaa näihin mursun turbokoneisiin laittaa het ensimmäisenä.
W124Demec
Viestit: 173
Liittynyt: 15.11.2011 0:40
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja W124Demec »

Kyllähän multa löytyy masterpowerin isoin turbo mallimerkkiä en ny kyllä muista, ja välijäähy ynm, yrittäny vain myidä/vaihtaa omaa jäähyä ku on turhan iso :D 600x350x110 tais olla koko, uupuu turbon öljyletkut ja välilaippa pakosarjan ja turbon väliin,ulkonen hukkis ja se mynän hieroma pumppu.... :cry:

Nyt parku paikallaan jonku 6100 ja vetäviä oli 5950 ja kuullostaa silkalta pornolta 8)

Mitäs öljyä porukka käyttää näis kun mulla on 5-40 SHELL HX7 Turbodieselille tarkotettua, mutta ampuu huohottimesta kuumana pihalle :x (silti ainut paikka mistä vuotaa öljyä 8) )
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Minä käytin Valvolinen VR1 Racing 10W-60. Jotkut ovat tykästyneet Castrolin TWS Motorsport 10W-60, jotkut kannattavat Teboilin Diamond eXtreme 10W-60. Onhan niitä, Redlineä ja vaikka ja mitä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
W124Demec
Viestit: 173
Liittynyt: 15.11.2011 0:40
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja W124Demec »

XUX63 kirjoitti:Minä käytin Valvolinen VR1 Racing 10W-60. Jotkut ovat tykästyneet Castrolin TWS Motorsport 10W-60, jotkut kannattavat Teboilin Diamond eXtreme 10W-60. Onhan niitä, Redlineä ja vaikka ja mitä.
Jees no jospa tuota castrollia hakis seuraavaksi vaikka se vähä hintavaa onkin.
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jeemu »

W124Demec kirjoitti:Kyllähän multa löytyy masterpowerin isoin turbo mallimerkkiä en ny kyllä muista
76mm kompuralla?
Osta multa NOS sarja nii saat joskus pyöriinki sen :lol:
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
W124Demec
Viestit: 173
Liittynyt: 15.11.2011 0:40
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja W124Demec »

olisko jotain sitä luokkaa... en ny aivan 100% varma ole. Vois huomenna mittoora.

ei ny hirmu isoo pakopesä kuitenkaa nii kai se korva - seinäjoki välillä herää :lol:

Ja ostaasin nossia ja mynän ruuvaamia bossia ku olis lompakos muutaki ku ajokortti eres joskus :nocando:

Mutta notta ulukoosen hukkaportin tarttisin, notta onkohan joku 40 tai 50mm sopevan kokoonen pitämään painehet kuris?

Ja saa toki myidä mulle sellaasen
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jeemu »

46mm Porttia löytyy 128eur
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
W124Demec
Viestit: 173
Liittynyt: 15.11.2011 0:40
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja W124Demec »

Ok pitääpäs käydä motin sivuulla pyörähtämäs, mutta oonko ny oikeilla jäljillä että tuo olis sopevan kokoone??
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Kyllä se tos sovellukses piisaa.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”