Wiuhuri sannoo tietenni että osta uus poksi, ai niin ei nuin vanhaan saa, osta uus kone jne. Mutta onkopa jossain joku joka sen kortin sieltä kumimassasta kaivaa, diagnosoi ja korjaa?
F052, F053 ja F054, eli liekkikatkoja pukkaa päntiönnään, kaikki elintoiminnot tarkistettu, OK. Vaikuttaa ettei liekkivahti älyä palamista koko ajan, uus vahtikin kokeiltu. Toisaalta en osaa varmaksi sanoa paloäänestä että katkiaako se liekki oikeesti, putken juuresta ei pintalämpö ainakaan laske ennen kun pumppu pysähtyy.
Pa-linja on T-haaralla koneen linjasta, eli ei paras ratkaisu, mutta keittolaitteisto on ollut nuinviisiin sen 10v. ja on toiminut. Linjat koeponnistettu 0,5bar ja 4h, ei kuse.
Vekotin D 4kW compacti, vanhalla poltindisainilla, kantikkaalla ohjainlaitteen riviliittimellä, ruskeanharmaalla puhallinpyörällä, mutterihehkulla, viistolla polttokammiolla, ristipääruuveilla kasattu jne. Muuta en osaa mallista sanoa, kun tarra on liuennut hiiteen. 1996 tjsp. Escort Vanista otettu.
Voiko Eberin ohjainlaitetta ronkkia?
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Voiko Eberin ohjainlaitetta ronkkia?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Re: Voiko Eberin ohjainlaitetta ronkkia?
Jos 10v vanha niin saattais olla niinkin helppo vika kuin elektrolyyttikonkkavika - jos semmoisia kortissa on.Easy Rider kirjoitti:Wiuhuri sannoo tietenni että osta uus poksi, ai niin ei nuin vanhaan saa, osta uus kone jne. Mutta onkopa jossain joku joka sen kortin sieltä kumimassasta kaivaa, diagnosoi ja korjaa?
F052, F053 ja F054, eli liekkikatkoja pukkaa päntiönnään, kaikki elintoiminnot tarkistettu, OK. Vaikuttaa ettei liekkivahti älyä palamista koko ajan, uus vahtikin kokeiltu. Toisaalta en osaa varmaksi sanoa paloäänestä että katkiaako se liekki oikeesti, putken juuresta ei pintalämpö ainakaan laske ennen kun pumppu pysähtyy.
Pa-linja on T-haaralla koneen linjasta, eli ei paras ratkaisu, mutta keittolaitteisto on ollut nuinviisiin sen 10v. ja on toiminut. Linjat koeponnistettu 0,5bar ja 4h, ei kuse.
Vekotin D 4kW compacti, vanhalla poltindisainilla, kantikkaalla ohjainlaitteen riviliittimellä, ruskeanharmaalla puhallinpyörällä, mutterihehkulla, viistolla polttokammiolla, ristipääruuveilla kasattu jne. Muuta en osaa mallista sanoa, kun tarra on liuennut hiiteen. 1996 tjsp. Escort Vanista otettu.
Vaikuttaako kortin lämpötila laitteen toimimiseen? Jos siis lämmittää tai kylmäspräyllä pelkkää ohjainmoikkulaa jäähdyttää.
Nuo kumiin/hartsiin valetut kortit on ihan perseestä purkaa. Hammaslääkärikään ei siinä onnistuis ilman että jostain ajaa jonkun komponentin paskaksi. Pitäis olla joku kumin/hartsin syöjäpakteeri johon ei itse kuolisi

- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
No pari konnaa siinä näkyy heti päälle, ei oo se kumimählä riittäny niijen peittoon. Vaan kaiketi se kumiin valettu Eeperin poksi on kaikkineen ikäsietosempi kun Wepaston lakattu kortti. Kysymys tosiaan kuuluukin, että voiko sille vikauduttuaan mitään tehdä, kuten Wepalle?
Ekana pitää vetää pilliputki suorilla tankista lämppäriin, säätää taas soppamäärä justaalleen kohalle ja kahtoa tokeneeko sillä. En kyllä keksi että mikä soppasysteemissä olisi mennyt muuttumaan ettei toimi. Pari kertaa pätkäsi jopa ihan kahvimukista kakkua imiessään, tänään taas ruokaili tankista peräti tunnin putkeen.
Oihan noita testausosiksi töissä usseampikin palasina, mutta uuvempia, eritehosia, eri polttoaineelle tai muuten ei osat käy.
Ekana pitää vetää pilliputki suorilla tankista lämppäriin, säätää taas soppamäärä justaalleen kohalle ja kahtoa tokeneeko sillä. En kyllä keksi että mikä soppasysteemissä olisi mennyt muuttumaan ettei toimi. Pari kertaa pätkäsi jopa ihan kahvimukista kakkua imiessään, tänään taas ruokaili tankista peräti tunnin putkeen.
Oihan noita testausosiksi töissä usseampikin palasina, mutta uuvempia, eritehosia, eri polttoaineelle tai muuten ei osat käy.

Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.