W123 240D -83 kierrokset hirttää!?!

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Aivopesty
Viestit: 35
Liittynyt: 07.3.2006 20:47
Paikkakunta: 556km Humppilasta pohjoiseen

W123 240D -83 kierrokset hirttää!?!

Viesti Kirjoittaja Aivopesty »

Mikäs ois vikana kun motti jättää kierrokset huutamaan. Kylmänä toimii oikein,kun lämpiää vähän niin alkaa takkuaan ja sitten ku tarpeeksi lämpimäksi ajelee niin toimii ku kello... :shock: Vivustoa oon vähän putsaillut,mutta ei ole tepsinyt. Kone alkaa myös itse ottamaan kierroksia kun vähän tönäisee kaasuvipua. :?:
W123 240D -83
W126 280SE -85
w123 230te - 85
w123 300"TDT" -85
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Onkos tämän mallisessa moottorissa vielä nupista pyöritettävä tyhjäkäynnin säätö vai sitten ihan automaagisesti säätyvä?

-risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
JussiK
Viestit: 53
Liittynyt: 30.10.2005 18:56
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JussiK »

Onko kaasun palautusjousi ehjä ja paikallaan?
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

JussiK kirjoitti:Onko kaasun palautusjousi ehjä ja paikallaan?
Ja olikos tässä mallissa vaimenninta vivustossa? Jumii? :roll:
Avatar
Aivopesty
Viestit: 35
Liittynyt: 07.3.2006 20:47
Paikkakunta: 556km Humppilasta pohjoiseen

Viesti Kirjoittaja Aivopesty »

Nupista säädettävä tyhjäkäyntihän tässä vielä. Palautusjousen olin vaihtanut, kylläkin käytetyn,varaosamesestä ja nyt kun hain uuden niin alko pelittää :oops: Vaimennin on kyllä,mutta heivasin sen pois kun ei ollu enää siinä kunnossa että ois mitään vaimentanut. Ja uus maksaa sen verran että tällä hetkellä vielä pärjäillään näin opiskelijana ilman sitä.

Toivottavasti ei enää ala hirttämään. Oli melko elämys kun tuleva vaemo ajeli pihaan ja mese huusi 4000r/min. Ei ollu korkokenkillä saanut nostettua poljinta ylös. :lol:

Mutta vähän ihmetyttää se että sekä lämmittyään ja kylmänä toimi myös vanhalla jousella. Lämpenikö jousi samalla niin paljo että menetti kimmoisuutensa ja kun "tottui" lämpöön niin alkoi taas toimia. :?:
Onkos tämän mallisessa moottorissa vielä nupista pyöritettävä tyhjäkäynnin säätö vai sitten ihan automaagisesti säätyvä?
Meinasitko Malm että ois pumpusta joku alipainesäätö menny ku ottaa kierroksia?
W123 240D -83
W126 280SE -85
w123 230te - 85
w123 300"TDT" -85
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”