
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8 ... r_embedded[/youtube]
Paremmin mitä Diodi (Audi):Sergey kirjoitti:Mitenkähä GLK yms olis pärjänny täs testis?
Onko järjestäin kaikissa vakiona vai onko ollut erikseen tilattava lisävaruste? Onko vuosimallieroja, eli puuttuuko joistain vuosimalleista vallan? Mitenkäs Geländewagenin muut lukot, onko 100%?AM kirjoitti:Oikeista maastureista nekin löytyyNo eipä niitä paljon ole, G mersussa ainakin on.
Mikäs kummajainen se semmonen on? Siis pasutti jossa lukko edessäkin.Mika.T kirjoitti:Kempakko kirjoitti:Oon itsekin ajanu mm. 80-luvun farkkupassattia jossa oli etu ja perälukko.
konepellissä ja takaluukussa lukotMika.T kirjoitti:Mikäs kummajainen se semmonen on? Siis pasutti jossa lukko edessäkin.Kempakko kirjoitti:Oon itsekin ajanu mm. 80-luvun farkkupassattia jossa oli etu ja perälukko.Tai yleensä edes lukkoja muualla kuin ovissa.
Menee muuten landruiseri melko kankeaksi kun napsauttaa kaikki kolme lukkoa tönkkiin.
Juu. Eli kolme pyörää saa yhdeksi puuksi. On se silti paremmin kuin joku 80-luvun Pajero missä on korkeintaan luistonrajoitin taka-akselilla eli parhaimmillaan veto karkaa yhden pyörän kautta.MJF kirjoitti:Aivan kuin omassakin quattrossa, siinä 80-luvun Passatissa on 100% lukko keskellä ja takana. Edessä on ihan tavallinen tasauspyörästö ilman lukkoa.
Niin, siis joka pyörä vetää samalla voimalla. Mutta jos yksi pyörä horii ilmassa niin se voima on sama muissakin pyörissä eli siinä sitä kuitenkin ollaan.Jiitek kirjoitti:En tiedä meneekö saivarteluksi mutta kyllä se lukotonkin nelikko vetää jokaisella pyörällä koko ajan.
Vetoa tulee akselin molempiin pyöriin saman verran.