Laatikon numeroiden tulkinta.

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Laatikon numeroiden tulkinta.

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Osaako joku foorumin neroista kaivaa jostakin varaosaohjelmasta tiedot tämmösestä laatikosta, 5V manuaali, lukeepi kyljissä tämmösiä:

R124 261 06 01

ja

202 260 14 00 717 418 071 40 312

En tiedä menikö välit tuolleen, mutta numerot pitäs olla ok. Kirjottelin puhelimessa lapulle kun kaveri luetteli numeroita.

Mistä tämmönen on, mimmosia vääntöjä sietää, meniskö 320:sen jatkeena, millainen huimapyörä/ kytkin pitäs olla, miten saapi laakereita, purkuohjeita ym. Kuulemma ääntää.

Kiitos oikein vastanneille viihtelijäisyyvestä!
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Re: Laatikon numeroiden tulkinta.

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Easy Rider kirjoitti:Osaako joku foorumin neroista kaivaa jostakin varaosaohjelmasta tiedot tämmösestä laatikosta, 5V manuaali, lukeepi kyljissä tämmösiä:

R124 261 06 01

ja

202 260 14 00 717 418 071 40 312

En tiedä menikö välit tuolleen, mutta numerot pitäs olla ok. Kirjottelin puhelimessa lapulle kun kaveri luetteli numeroita.

Mistä tämmönen on, mimmosia vääntöjä sietää, meniskö 320:sen jatkeena, millainen huimapyörä/ kytkin pitäs olla, miten saapi laakereita, purkuohjeita ym. Kuulemma ääntää.

Kiitos oikein vastanneille viihtelijäisyyvestä!
noi 717 418 on laatikon tyyppi numero ja 071 40 312 on varaosa numerot millä hommataan lootaan osat :idea: näin ainakin mun automaatissa on :D noista etummaisista en sano mitään :roll:
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Toinen on 124:n pikkuloota ja toinen 220D joko 210 tai c-mallista. Ei tee 320E:n perässä mitään ku ei kestä vakionakaan :?


Edit: eiku tuo oliki joku kuoren numero tuo 124 alkuinen.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

en tiä onko apua mutta laitetaas silti viewtopic.php?t=20574&highlight=numeroista
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Kiitoksia. Saakos tuon äm satakakkosen perään niine hyvineen, vai onko väärä kytkinakseli? Täytyy sitä nyt tutkia jos saisi siitä jonkun tolkun. Mitenkä tuommonen aukijaa ja mennee nippuun? Jos ois eukolle varaloota kun laakeria ensin vaihtelee...
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Easy Rider kirjoitti:Kiitoksia. Saakos tuon äm satakakkosen perään niine hyvineen, vai onko väärä kytkinakseli? Täytyy sitä nyt tutkia jos saisi siitä jonkun tolkun. Mitenkä tuommonen aukijaa ja mennee nippuun? Jos ois eukolle varaloota kun laakeria ensin vaihtelee...
Jonikin verran vaikeampi vanhaan kartiolaakeri malliin purkaa ja koota (tai sitten ei vaan taho osata :wink: ) Ei passaa w201/124 malleihin ku ei oo mittarin pyöritys vermeitä :idea:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”