Kävin tänään koeistumassa uuden hopeisen C AMG:n joka oli juuri rekisteröity kotomaamme kilpiin.
Ensi tunnelmat takaa ja sivusta melko tavallinen OK isot putket takana, kivat vanteet, ei mitään kliimaksia, huomio kiinnittyi "pieniin pyöriin" takapään muotoilu on melko raskas joka pienentää renkaita varsinkin takana, pyöränaukot näyttävät pieniltä takana, verrattuna raskaaseen linjaan sen yläpuolella.
Edestä tilanne on toinen pahkat konepelissä olivat hyvänäköiset samoin etuspoileri, maukkain ero oli ajovalojen savuharmaat pohjat ne antoivat autolle tuiman ilmeen, ero luonnossa vakioon verrattuna todella iso.
Sisusta, edessä todella kupikkaat penkit ja mokkaratti rattivaihteilla, ihan ok muttei mitään hekumaa.
Aika ristiriitainen auto, etupään muotoilu rohkeuden olisi suonut jatkuvan kylkiin ja taakse, todellinen yllättäjä kulmakapinoissa, ei huuda kovuuttaan enemmänkin sellainen snadisti tuunatun oloinen.
Koeistuttu C 6.3 AMG
Koeistuttu C 6.3 AMG
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Niin autothan on melkolailla maksaneet omistajilleen samanverran tosin sillä tuo kaveri on saanut hiukan enemmän.Malm kirjoitti:Kyllä se AMG:n V12 biturbo säväyttää äänillä ja olemuksellaan tollasta 6.3:sta enemmän
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-