Auton hiilidioksidipäästöjen ratkaisemiseksi ehdotan seuraavaa tekniikkaa:
Auto vetäköön peräkärryä, jossa on kasvihuone. Auton pakokaasut ohjataan kulkemaan kasvihuoneen läpi. Pakokaasujen lämpö nostaa kasvihuoneen lämpötilaa. Kasvihuoneessa kasvavat kasvit yhteyttävät pakokaasujen hiilidioksidin, joka muuttuu hapeksi. Kasveiksi valitaan lämpimässä nopeasti kasvavia, öljypitoisia kasveja. Kasvit puristetaan liukuhihnalla automaattisesti öljyksi, joka ohjataan takaisn auton (vanha dieselmersu) polttoainesäiliöön. Tämä järjestelmä pyörii, jos vain vettä, valoa ja typpeä on riittävästi. Valitettavasti tankkiin joudutaan välillä lisäämään myös hieman ulkopuolelta tulevaa öljyä.
Järjestely rajaa kasvihuoneilmiön peräkärryyn ja muuttaa ulkoiset hiilidioksidipäästöt hapeksi, mikä itse asiassa parantaa ilman laatua.
Tämän ehdotuksen voisimme kai yhdessä esitellä julkisesti 1.4.07 samalla kun toimivan prototyypinkin ja pyytää tekniikan kehittelyyn valtion rahoitusta ja ehdottaa sitä pakolliseksi uusiin autoihin.
Kasvihuoneilmiö peräkärryssä ratkaisee ongelmat
Suorastaan "mieletön" idea Mitenkähän pitkä kärri tuohon lavetin perään pitäis istuttaa että homman saisi toimimaan edelläkuvatulla tavalla
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.