OM 60x öljynpaineantureista ??
OM 60x öljynpaineantureista ??
Tietäisköhän joku,onko om 601-603 moottoreissa sama öljynpaineanturi.
Nyt kun tuosta 602 myllystä hajosi vähän se anturi,ja laitoin käytetyn -ehkä- om 603 moottorissa olleen tilalle,niin paineet laski.
Uudet öljyt,samanlaista mobilin delvakkia kuin ennenkin,niin normaaliajon jälkeen alle kilon ,mitä ei ole ennen tehnyt.
Vai voisko vaan johtua turbon lisäämästä lämmityksestä?
Nyt kun tuosta 602 myllystä hajosi vähän se anturi,ja laitoin käytetyn -ehkä- om 603 moottorissa olleen tilalle,niin paineet laski.
Uudet öljyt,samanlaista mobilin delvakkia kuin ennenkin,niin normaaliajon jälkeen alle kilon ,mitä ei ole ennen tehnyt.
Vai voisko vaan johtua turbon lisäämästä lämmityksestä?
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Voiskohan olla viallinen,kun laittaa virrat päälle,näyttää jotain kiloa,kun starttaa auton,käy nollassa ja sitten nousee kolmeen kiloon.
Ei se entinen anturi tuota tehnyt,virrat päällä näytti nollaa,ja vasta käynnissä alko viisari liikkumaan .
Ei se entinen anturi tuota tehnyt,virrat päällä näytti nollaa,ja vasta käynnissä alko viisari liikkumaan .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Taitaapi viallinen olla kun koneessahan ei pitäisi juuri painetta olla ennenkuin se on käynnistettykilander kirjoitti:Voiskohan olla viallinen,kun laittaa virrat päälle,näyttää jotain kiloa,kun starttaa auton,käy nollassa ja sitten nousee kolmeen kiloon.
Ei se entinen anturi tuota tehnyt,virrat päällä näytti nollaa,ja vasta käynnissä alko viisari liikkumaan .
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Joo,skeidana taitaa olla.Laitoin Jubelle yv:tä,josko ei olis kaikki Kemijärven anturit tuhoutuneet palossa .XUX63 kirjoitti:Taitaapi viallinen olla kun koneessahan ei pitäisi juuri painetta olla ennenkuin se on käynnistettykilander kirjoitti:Voiskohan olla viallinen,kun laittaa virrat päälle,näyttää jotain kiloa,kun starttaa auton,käy nollassa ja sitten nousee kolmeen kiloon.
Ei se entinen anturi tuota tehnyt,virrat päällä näytti nollaa,ja vasta käynnissä alko viisari liikkumaan .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Mulla tekee muuten joskus ihan samaa. Eli virrat päälle mittari näyttää ykköstä. Sitten koneen käynnistyttyä nollan kautta kolmoseen.
Tosin mulla on koneena M103. Olis kiva tietää onko vika anturissa, mittarissa vai johdoissa
Mutta tosiaan ei tee tota, kun joskus...
Tosin mulla on koneena M103. Olis kiva tietää onko vika anturissa, mittarissa vai johdoissa
Mutta tosiaan ei tee tota, kun joskus...
Optimisti näkee munkkirinkilän, pessimisti reiän
W124 260E, Aut 87
W124 260E, Aut 87
- jiipee
- Maitopoika, Turbopöljä, Ladanautti jne..
- Viestit: 1241
- Liittynyt: 29.9.2005 20:40
- Paikkakunta: Sukeva
Siitä anturin juuresta kun oikeen kokoisella avaimella vääntää, niin eiköhän se irtoaJuMu S kirjoitti:Nopea kysymys ennen viikonvaihdetta...
Milläs se öp-antura sieltä pömpelin kyljestä irtoaa? Tarvis olisi kait uusi vääntää nykyisen tilalle kun on alkanut tihuttaa öljyä lävitsensä. Huomasin sattumalta.
Muuten, eikös siihen öljypumppuun saa pienemmän rattaan ja lyhyemmän ketjun. Pyöris pumppu vikkelämmin ja öljynkiertokin paranisi, vaikka sinne turpo onkin lisätty. KL näkyy myyvän nuita rattaita ja ketjuja.
no anturissapa se.teaa kirjoitti:Mulla tekee muuten joskus ihan samaa. Eli virrat päälle mittari näyttää ykköstä. Sitten koneen käynnistyttyä nollan kautta kolmoseen.
Tosin mulla on koneena M103. Olis kiva tietää onko vika anturissa, mittarissa vai johdoissa
Mutta tosiaan ei tee tota, kun joskus...