Olis työkaverilla tarjolla 2004 270CDI Mersu. Hieno auto kuin mikä ja hintakin alkaas olla kohallaan. Saksantuonti pelejä.
Olen seurannut niin kaverilla on ollut paljon ...minusta aika pieniä murheita...mutta tosiaan koko ajan. Välillä auto lukittuu eikä aukea, välillä se ei inahdakkaan aamulla, välillä se aukaisee ikkunat itekseen eikä suostu sulkemaan niitä. Huollossa ovat väittäneet yksilöviaksi ja ovat nyt vaihtaneet siihen kaikki mahdolliset kortit ja muut tietokoneosat ....muutamat osat useaankin kertaan. Viimeisin ohje merkkihuollolta oli että Mersusta pitää irrottaa akun kaapeli silloin tällöin, että se "resetoituu". Voiko se olla totta? Ei kai tuon hintaisessa autossa voi olla virallinen ohje että sitä pitää ruveta resetoimaan? Ei meidän vanhassa Hiace-reuhkassakaan oteta kaapeleita irti. Viimeksi ne irrotettiin viisi vuotta sitten akun uusinnan yhteydessä. Luulisi, että jos Mersussa tuo kuuluu rutiiniin, pitäisi akun kaapeleissa olla jonkinlaiset pikaliittimet tai päävirtakytkin jossain. Uskallanko ostaa tuon virityksen? Merkkihuolto ei keksi enää muuta keinoa tuohon autoon. Kun olen kuulostellut taksimiehiltä kokemuksia niin ihan viime aikoina niiltä on alkanut herua vihjauksia, että tuon ostattelemani yksilön viat eivät taidakkaan olla ihan yksilövikoja vaan merkkihuollon ohjeet tosiaan pitää ottaa todesta.
Onko totta että Mersu on tommonen?
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Itse sanoisin kyllä auton olevan melko erikoinen tapaus. Ainut mikä noista kuulostaa ns. normivialta on tuo käynnistymättömyys aamulla. Toisinaan näitäkin käynnistyongelmia tulee vastaan. Yhtäkkiä ajatellen arveluttaa auton historia Saksassa. Olisiko siellä tapahtunut / tehty jotain joka aiheuttaa tuollaista monivammaisuutta
Niin juu, tervetuloa foorumille
Niin juu, tervetuloa foorumille
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi