Volle & virtalukko

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
stratocaster

Volle & virtalukko

Viesti Kirjoittaja stratocaster »

Omistamani merkin puolesta tätä foorumia seurattu, mutta perheestä tietenkin löytyy se mustalammas. Olen huomannut, että tällä foorumilla on nyös osaamista tästä meidän mustastalampaasta. Pari tuntia näpit jäässä tapelleena ja toiselta foorumilta tietoa hakeneena rohkaistuin myös pistämään tämän pähkinän tänne.

Eli :

Nyt on tälläisen automaatti v70 -00 vanhempikoppaisen virtalukon kanssa ongelmia. Se jumitti ykkösasentoon. Sain se verryteltyä toimimaan, mutta hiukan ennen ykkösasentoa tuntuu selvä "jumi" kohta. Tarkoitus oli ottaa auki ja katsoa, josko jotain olisi tehtävissä. Koska epäilys piilee,että jokin haitta jumittaa.

Ongelmaksi tuli ettei lukkoa saa purettua alfa merin ohjeen mukaan. Mulla ei ole sen lukon vapautus reikää. Olen poistanut automaatin vaijerin, käynnistyksen eston, virtalukon pohjakin poistettu varmuudeksi ja avain ykkösasennossa. Ei vain tule lukko ulos. Mikä menee vikaan vai onko tämä jokin purkamaton versio ? Tapeltu jo pari tuntia, mutta lekaa ei vielä vaihdeta isompaan Ihminenhän nämä on kasannut, niin eikös ne silloin purkeekin
xr
ohjelmoija

Viesti Kirjoittaja xr »

ei ole sen lukon vapautus reikää

voipi olla että se pitää osata porata oikeaan paikkaan, kuten esim. audi
vahva arvaus joka on täynnä mutua
stratocaster

Viesti Kirjoittaja stratocaster »

Vielän nostan tätä aihetta ylös täälläkin. Volle clubilla miehistö yrittää auttaa, mutta vielä se punainen lanka puuttuu.

Hjälp, en ymmärrä ruottin insinöörin tekelettä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”