Koeajossa MB E220D-96
Koeajossa MB E220D-96
Vannoutunut mersumies jolla oli välillä hiace vaihtoi sitten hiacen Mersuun ja pääsin jopa koeajamaan tällä E220 dieselillä.Ensivaikutelma 124-mallin jälkeen oli että "väyrynen" on tilavampi,ergonomisempi sekä miellyttävän hiljainen auto.Tehoa löytyy 70kw ja ripämmmältä tuntuu kuin oma 250 dieseli.Matkavauhti asettuu itsestään tuonne 120-130km/h pintaan jolloin auto tuntuu olevan parhaimmillaan.Manuaaliloota + kytkin on samanlainen kuin manuaalimersuissa yleensä..eli ei mikään maailman paras;varvasakrobatiaa kytkimeen..Palaneen polttimon merkkivalo palaa tutusti sekä lämmönsäätimen tuikut ovat myös pimeänä.Luistonesto pelaa ja kolmio vilkahtelee jäisellä tiellä herkästi.Onnea Mannesmannille oivasta autovalinnasta.Classic-varustetaso sisältää sähköikkunat ja taukolämmittimen ja jotain muutakin.
Hiukan mietin että miten hiacesta mahtuu nämä roippeet mersuun mutta onhan siinä iso takakontti:
Hiukan mietin että miten hiacesta mahtuu nämä roippeet mersuun mutta onhan siinä iso takakontti:
autossa ilmeisesti myös ilmastointi?
Rest-namiska tais olla vakiovaruste kaikissa, tosin jos on jälkiasennettu ilmastointi, niin rest ei toimi vaikka nappi löytyykin.
Väri on tosi hieno, 366 azuritblau tietääkseni!
Edit: rest siis kait tarkoittaa pelkkää kiertovesipumppua, eli sisätilojen lämmitys onnistuu koneen ollessa sammutettunakin, kunhan jäähdytysvedessä on lämpöä ja akussa potkua!
valojen lasit kuluneet ja likaiset, melkein suosittelisin alkuperäisiä xenoneita tilalle (jos jostakin löytyy, muualta kuin merkkiliikkeestä), omistaja ei enää sen jälkeen halua ajaa halogeeneilla varustettua autoa...
Rest-namiska tais olla vakiovaruste kaikissa, tosin jos on jälkiasennettu ilmastointi, niin rest ei toimi vaikka nappi löytyykin.
Väri on tosi hieno, 366 azuritblau tietääkseni!
Edit: rest siis kait tarkoittaa pelkkää kiertovesipumppua, eli sisätilojen lämmitys onnistuu koneen ollessa sammutettunakin, kunhan jäähdytysvedessä on lämpöä ja akussa potkua!
valojen lasit kuluneet ja likaiset, melkein suosittelisin alkuperäisiä xenoneita tilalle (jos jostakin löytyy, muualta kuin merkkiliikkeestä), omistaja ei enää sen jälkeen halua ajaa halogeeneilla varustettua autoa...
Tjoo, missä kaikki halvat autot on?
Tänään löysin omistuisen íhmeen, mitä ei ittelläni missään autossa ole ollut ikinä; "Miks ei tihkukytkin pelitä? Mikä vi**u tässä on kun tää ei toimi..?? Hetkinen.. mikä toi pieni aurinkopaneeli tuolla etulasin yläkulmassa oikein on?? SADETUNNISTIN!!!! Mieletöntä.."
Emännän kommentit: "No tuohan on vanha keksintö, meillä kotona on ollut monessa autossa tommonen..."
- sataisipa vettä... näkisi vielä toimiiko se.. lisäksi löytyy sähkölasit + peilit, kauko-ohj keskuslukitus - vihreä - punaiset valot.
Että sillee.. paljoko lie kulutus.. testi käynnissä. Pitänee laittaa tankkaus.comiin tietoja kunhan joutaa..
Emännän kommentit: "No tuohan on vanha keksintö, meillä kotona on ollut monessa autossa tommonen..."
- sataisipa vettä... näkisi vielä toimiiko se.. lisäksi löytyy sähkölasit + peilit, kauko-ohj keskuslukitus - vihreä - punaiset valot.
Että sillee.. paljoko lie kulutus.. testi käynnissä. Pitänee laittaa tankkaus.comiin tietoja kunhan joutaa..
ML 270 CDI -00
6,8 LITRAA / 100 KM keskikulutus eka tankillisella johon kuuluu mm. kärrin vetua reilut 100km.. olen erittäin tyytyväinen. Tänään kävi ilmi, että jotain paluu (?) putkia oli uusittu ja jotain kai pitäis vielä uusia.. Siis ilmeisesti tankille menevät vai(?) kuulemma oli hävittänyt vedot kokonaan 80km/h vauhdissa , vika korjaantui ottamalla jalan kaasulta ja sitten taas kaasulle takas.. emmätiijjä mäklaaren on ihan okei. ja sitten joku airbagin vikavalo oli palanut yhtenään ja ratin alla oleva poksi olis uusittava joka maksaa 100 euroa.. Hiase; sinun luotettavuuttasi kaipaan.. Voiko Hiacen tekniikan laittaa mersuun?
ML 270 CDI -00