Tähtäimessä C180 Sportcoupe -01

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
youriy

Tähtäimessä C180 Sportcoupe -01

Viesti Kirjoittaja youriy »

Moro!
Eli olisi tarkoitus tuoda Saksasta tuollainen ens kuun puolella ja kun olen aloitteleva kaveri näis hommissa niin pitääpä heti kysyä "tyhmiä" kysymyksiä. Autossa on Comand Navi ja mikäli se on saksaksi niin saako kielen vaihdettua ihan itse englanniksi? Entä Suomeksi? Vaatiiko mitä? Miten on sama asia monitoiminäytön kanssa?

Kiitos jo etukäteen teille ammattilaisille :lol:
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Comand.....monitoiminäyttö...ratissa nappulat joilla voidaan:
- vastata puhelimeen, jos semmonen autossa on
- säätää radiota..kanavia..voimakkuutta
- yms.

Navi = navigaattori.....Suomeksi ei saa, mutta englanniksi kyllä....ja onnistuu vaihtaa itsekin niistä commnadin nappuloista....
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
youriy

Ja navissa on tuskin suomen karttaa saksasta tuodussa autossa joten mitä sen päivittäminen cd:llä maksaisi?
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Veholta kyselemään tai KL:stä tai...jne...
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
youriy

Dodiin, eli pari kuukautta sitten on tuo pirssi haettu ja autos on kyl kaikki mitä tarvitsen. Erityisen tyytyväinen olen lasikattoluukkuun ja tähän paljon epäilyksiä aiheuttaneeseen COMAND-NAVIin. Saksa cd siel oli sisällä ja scandinavia karttaa piti hake kissojen ja koirien kanssa. Liikkeestä kun tuollainen maksoi sen 185-225 €. Onneksi löysin sit puoli-ilmaisen 2005-version millä olen pärjänny hienosti tähän asti. Pieniä kysymyksiä olisi foorumilaisille että mitä tuollaisen -01 C180 -Sportcoupen B-huolto voisi maksaa? Loota on maatti ja liikkeestä neuvottiin että öljyjä lootaan ei välttämättä kannata vaihtaa. Lisätä voi jos on tarvis mut MB on sanonut kuulemma että parempi pitää ne alkup. jos ei ongelmia ole loodan kans.

Kiitos jo etukäteen vastauksista.
cmeli
aktiivimeseläinen

Viesti Kirjoittaja cmeli »

http://www.alppilanautohuolto.fi/gw/tra ... nnasto.pdf

Muilla mersukorjaajilla hinnat on noin 50-150eur vähemmän kun merkkikorjaamoilla. Työn laatu on yleensä ihan sama, jos ei parempi :roll:

Vaihdelaatikon ja perän öljyt PITÄÄ vaihtaa 60tkm välein(jos meinaa autoa pitää pitempään). Sanokoot sitten siellä merkkihuollossa mitä vaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”