Terve,
Monessa topikissa on ollut puhetta vuodoista imupuolen letkuissa yms. Miten yleensä paikallistatte ne? Jossain on neuvottu käyttämään eetterituppoa, jolloin moottorin kierrokset hetkellisesti nousevat, kun tuppo on lähellä vuotopaikkaa. Uskaltaako tuonne konehuoneeseen mennä heilumaan helposti syttyvien aineiden kanssa vai onko tuohon turvallisempikin tapa?
t.
Risto
Miten etsitään imuilmavuoto?
Miten etsitään imuilmavuoto?
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Yksi konsti on ruiskutella esim. CRC:tä tai vastaavaa, pakokaasuanalysaattori helpottais hommaa.......arvot nousse kun osuu oikeaan kohtaan.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Saman efektin tekee CRC tai vastaavakin.....jos ei sitä pilottia nyt satu olemaan hyllyssä.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
niin tekkeeki kesällä lykittiin kaverin suzzusuki peeveetä käyntiin ei millään sitteku kunto oli loppu pyttyyn puoli pönttöä CRC:tä vai olikohan se WD-40:tä en muista mutta heti hurahti peevee tulille voi sitä 80 läppikisen vetoa meinas ihan ruveta klopittaaLucky-Dog kirjoitti:Saman efektin tekee CRC tai vastaavakin.....jos ei sitä pilottia nyt satu olemaan hyllyssä.