Tapsan takinkääntö, E46 330cd -03
Tapsan takinkääntö, E46 330cd -03
Johan pomppasi, vito kelpasi vaihdossa ja nyt löytyy toistakin saksalaismerkkiä pihasta.
Kyseessä on bemarin näkemys coupesta. Ja vielä isolla dieselillä ja hämmennettävällä askilla. No perhana, pakko kokea. Nyt rovia liikuttaa noin 240konia ja ~500nm. Ja oletettavasti kaikki on suurinpiirtein tallessa kun kalajoen virallisen taajamahurjastelijankin suusta kuuluu että ohhoh, tämähän liikkuu. (Kumipää )
Autossa oli kuvanmukaiset 19" vanteet 8.5" leveinä. Niille oli räjäytetty 215/35kumit ja vanteiden ET:kin oli "hieman" pielessä, paikallaan oli 20 kun olisi pitänyt olla 40. Ajokokemuskin oli sen mukainen.
Seuraavana päivänä vaihtui 17" vanteet 205/50 kumeilla alle. Siitähän tuli auto.
Tavaraakin kerkesin jo tilaamaan, etupäähän powerflex uretaanipuslat, uusi keppi lyhyemmällä vaihdevälillä, vaihdekepin puslia yms.
Eli semmoisia osia mitä ei mursuun nuinvain tilailla.
Alunperin meinasin että suoraan myyntiin, mutta...... Tämähän olikin mukava auto.
Kyseessä on bemarin näkemys coupesta. Ja vielä isolla dieselillä ja hämmennettävällä askilla. No perhana, pakko kokea. Nyt rovia liikuttaa noin 240konia ja ~500nm. Ja oletettavasti kaikki on suurinpiirtein tallessa kun kalajoen virallisen taajamahurjastelijankin suusta kuuluu että ohhoh, tämähän liikkuu. (Kumipää )
Autossa oli kuvanmukaiset 19" vanteet 8.5" leveinä. Niille oli räjäytetty 215/35kumit ja vanteiden ET:kin oli "hieman" pielessä, paikallaan oli 20 kun olisi pitänyt olla 40. Ajokokemuskin oli sen mukainen.
Seuraavana päivänä vaihtui 17" vanteet 205/50 kumeilla alle. Siitähän tuli auto.
Tavaraakin kerkesin jo tilaamaan, etupäähän powerflex uretaanipuslat, uusi keppi lyhyemmällä vaihdevälillä, vaihdekepin puslia yms.
Eli semmoisia osia mitä ei mursuun nuinvain tilailla.
Alunperin meinasin että suoraan myyntiin, mutta...... Tämähän olikin mukava auto.
Tähdellisen parantola
Veikkaan että OEM osilla lyhennys tapahtuu, kun sieltä löytyy melkosesti ristiinnaitettavaa osaa eri mallien välillä.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Ei mulla onneksi mersut heti tuu loppumaan pihasta vaikka tämmöinen jatke pihasta löytyykin. Ja tiiä vaikka Eldo ostaa tämän väkisin pois jahka koeajolle pääsee.
Tämä ruopii vain takarattailla.
Rupesin vertailemaan päästöjä ja vakuutusmaksuja niin coupe takaveto oli valinta. Tässä on päästöt 17x grammaa kun neliveto farkussa ois ollut 210gr. Vaikka toisaalta en tiedä että paljonko se ois verolippuseen vaikuttanut. No ainakin se olisi tainnut kulutuksessa näkyä.
Tämä ruopii vain takarattailla.
Rupesin vertailemaan päästöjä ja vakuutusmaksuja niin coupe takaveto oli valinta. Tässä on päästöt 17x grammaa kun neliveto farkussa ois ollut 210gr. Vaikka toisaalta en tiedä että paljonko se ois verolippuseen vaikuttanut. No ainakin se olisi tainnut kulutuksessa näkyä.
Tähdellisen parantola
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Siten jos(kun ) tepseli menee yhteen reikään...tapio89 kirjoitti:Ei mulla onneksi mersut heti tuu loppumaan pihasta vaikka tämmöinen jatke pihasta löytyykin. Ja tiiä vaikka Eldo ostaa tämän väkisin pois jahka koeajolle pääsee.
Tämä ruopii vain takarattailla.
Rupesin vertailemaan päästöjä ja vakuutusmaksuja niin coupe takaveto oli valinta. Tässä on päästöt 17x grammaa kun neliveto farkussa ois ollut 210gr. Vaikka toisaalta en tiedä että paljonko se ois verolippuseen vaikuttanut. No ainakin se olisi tainnut kulutuksessa näkyä.
on hyvä kapistus vaikkapa
20-30A porttatomasti säädettävä "labra" poweri
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
No, valitti ees oikeen merkin.Ari66 kirjoitti:Samaa mieltä
EDIT: Nelivetosen käyttökustannuksista on kaverilta jonni verra olemassa tietoa, voimansiirron osilla on samanlaisia hintalappuja ko ISOPNPERÄN ASD vetarilla uutena. Eli ei kiva omistaa tai korjaa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
E46 ja sen vaarallisempi muoto E39 ovat pahaa kuumeilua aiheuttavia viruksia mutta onneksi jatkuvasti päällänsä oleva tautitila bankruptus cronicus pitää ne tehokkaasti aisoissa.CDI203 kirjoitti:Onkos toi E46 joku lisä aine vai mikä kuumeilua aiheutaa
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
mietin vain tuota coupea eldolle, se ku ei tarvi lastenkuljetusvankkuria. olis tää cupee täydellinen ja näppärä citymiehen kulkine. vai saaks e39 sarjaa coupena tähän hintaskaalaan? Sitäpaitti tuos coupessa tehot ei mee hukkaan tonnikeijun jatkeena
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Mun 530d Touring 1810 kg.... Että kyllä tässä jonkinmoisessa tonnikeijuluokassa vaan painitaan._Hämis_ kirjoitti:Tapsan soupessa näkyy omamassa olevan 1615kg, kaverin 530da sedan on 1660kg ja tuo minun 528ia touring 1655kg.Sergey kirjoitti: Sitäpaitti tuos coupessa tehot ei mee hukkaan tonnikeijun jatkeena
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04