Jos on, niin olisin kiitollinen kuvista, jotka havainnollistavat, kuinka voima on laatikolta tuotu saataville.
Tuo laippahan on hieman hankalassa paikassa.

No pikkusen pytyn kanssa tarviaa ainakin hyvänlaisen jäähyttimen öljylle ettei ne kiehu parin motin puunpilkonnan perästä, eli isompi säiliö ja pienempi syyläri ja toisinpäin. Järjestelmä tarvitsee myös jonkun paineen säätöön ja rajoitukseen passelin toimilaitteen, ettei letkut toimi "sulakkeena" ja pahimmillaan käyttäjän pään läpi ole millin paksuista öljyistä reikää. Suodatin saisi olla kanssa. Hydraulijärjestelmän ohjaus ei myöskään saisi olla pelkästään auton tms. kytkimen ja vaihteiston ohjaama, vaan paineen kulkua ja suuntaa pitäisi pystyä ohjaamaan myös venttiileillä. Letkuihinkin uppoaa paperirahaa, vanhoihin letkuihin kun ei oikein suostuta prässäämään uusia päitä (hyvä niinkin), eikä ne löydetyt vanhat letkut siltään sovi kuitenkaan kuin tuurilla. Kaikkien osien tulisi myös olla virtaaman ja paineen suhteen yhdenmukaisesti mitoitettuja, mikä harvoin toteutuu kun osat on sieltä täältä haalittuja.Ari66 kirjoitti:Eli siis...
Pikku öljypytty sopivaan paikkaan, siitä yhde hydr. motorin imupuolelle.
Hydr. motorin painepuolelle pikaliitin ja vinssiin/klapikoneeseen/tms.
Paluulinja siihen pikku öljypyttyyn pikaliittimellä, sehän on paineeton se paluulinja.
(Putken sisähalkaisija oltava suurempi kuin painepuolella).
Letkuilla pikaliittimet keulaan tai perään.
Tai kumpaankin päähän.
Noin nuota ennen rakennettiin, tiiä sitten miten "oikein" pitäisi tehdä...