Istuin tuli taloon

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Count

Istuin tuli taloon

Viesti Kirjoittaja Count »

Tänään tuli haettua kaupasta Seat Ibiza ST 1.2TSI DSG Copa Plus varustelutasolla. Onpahan samalla ensimmäinen itse itselle ostettu uusi auto, aikaisemmat uudet autot on kaikki olleet työsuhdeautoja. Kuten myös aikaisempi Seatini, Leon 20vt4 jonka ostin liki 10v sitten.

Kuva
--
Skoda Octavia G.TEC DSG -18
Skoda Octavia 2.0TDI DSG 4x4 -13
VW Caddy 1.8i Automaatti -90
Smart Roadster Coupe -04
kardaani
tolokun taksari

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Mut toihan ei ole mersu :lol:

Kerroppa tosiaan kokemuksia Espoo-Nummi-Pusula työmatka-ajokulutuksesta. Pieni ja pirteä taitaa olla tuollainen peli. Mulla ei ole ollut koskaan uutta autoa ja näillä näkymin ei tulekaan. Onnea uudelle autolle!
Count

Viesti Kirjoittaja Count »

Touranilla pitkän ajan keskikulutus asettui sekä ajotietokoneen että tankkauslaskennan mukaan kuuteen litraan satasella. Noin puolet matkasta moottoritietä ja loput pienempää tietä. Tällä olisi toivomus päästä vähän vielä vähemmällä kun maantiekulutukseksi lupaavat 4,4l/100km ja yhdistetyksi 5,3l/100km. Mutta jos vie edes saman niin olen silti tyytyväinen, jos bensan ja dieselin hintaero pysyy nykyisellään (tai pienenee) niin plussalle jää silti.
--
Skoda Octavia G.TEC DSG -18
Skoda Octavia 2.0TDI DSG 4x4 -13
VW Caddy 1.8i Automaatti -90
Smart Roadster Coupe -04
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”