Ja toinen,olis kiva jos joku on tehnyt tai tietää jonkun joka on tehnyt,kokemuksia ja kuvia näistä

Runtula kirjoitti:Eikös se ollu hella, riittävä sisäkorkeus ja joku sängyn tapanen mitä siihen vaadittiin mutta päästöverot on samat mitä pakuissaki eli ei siinä mitään säästä.
Miksi et tee siitä kuorma-autoa? Kaikkein pienimmät verot ja pakua vapaampi 'rakenneltavuus'. Tarvii tietysti C-kortin (ja E:n, jos hinailet yli 750kg), mutta nehän on halpojamiqum_86 kirjoitti:Runtula kirjoitti:Eikös se ollu hella, riittävä sisäkorkeus ja joku sängyn tapanen mitä siihen vaadittiin mutta päästöverot on samat mitä pakuissaki eli ei siinä mitään säästä.no niin,näin minä pelkäsinkinja lisäpaino tuo lisäveroa,näinhän se on.Vai onko matkailuautoilla jotenkin eri laskukaava päästöverolle?En minä noiden päälle ymmärrä..toinen olis että tekisi huoltoauton.Eikös ne ole erikoisajoneuvoja ja näin ollen verottomia kokonaan?
Multa löytyy kyllä kirjaimia kortista, BECEfrak kirjoitti:Miksi et tee siitä kuorma-autoa? Kaikkein pienimmät verot ja pakua vapaampi 'rakenneltavuus'. Tarvii tietysti C-kortin (ja E:n, jos hinailet yli 750kg), mutta nehän on halpojamiqum_86 kirjoitti:Runtula kirjoitti:Eikös se ollu hella, riittävä sisäkorkeus ja joku sängyn tapanen mitä siihen vaadittiin mutta päästöverot on samat mitä pakuissaki eli ei siinä mitään säästä.no niin,näin minä pelkäsinkinja lisäpaino tuo lisäveroa,näinhän se on.Vai onko matkailuautoilla jotenkin eri laskukaava päästöverolle?En minä noiden päälle ymmärrä..toinen olis että tekisi huoltoauton.Eikös ne ole erikoisajoneuvoja ja näin ollen verottomia kokonaan?
. Mahdollisesti myös nopeudenrajoittimen.
Onneks oma sprinter on riittävän wanhaRuntula kirjoitti:1.10.2001 jälkeen käyttöön otettuihin autoihin rajoitin tulee asentaa vuoden 2006 loppuun mennessä.
Mulla ei vissiin tuo vuosimalli sitten ylity,tää oli muistaakseni -99 vai -00.No katellaa ny,kaikenlaista täs viel auki,miten alottaafrak kirjoitti:Onneks oma sprinter on riittävän wanhaRuntula kirjoitti:1.10.2001 jälkeen käyttöön otettuihin autoihin rajoitin tulee asentaa vuoden 2006 loppuun mennessä.
Naapurin 2003 VW LT35 kuuluu johonkin väliinputoajarunkonumerolistaan, jonka ei tartte laittaa rajoitinta jostain käsittämättömästä syystä. Niitä on kai maassa toistakymmentä. Näkyy myös käytettyjen hinnoissa.
Mun sprinter tuli pakuna saksasta.Easy Rider kirjoitti:Kokonaismassan nosto vaatii valmistajan paperit, monesti vahvemmat jouset renkaat jne. Lisäksi KA:ksi muuttaessa tulee olla valmistajan tai jonkun kuormakoripajan paperit kuormansidontapisteistä ja kuormatilan etuseinästä. Valovaatimuksiakin on ja roiskeläpät tulee asentaa yms. Aika työläs homma.
Vaikea sanoa onko joku 200-sarjan sprinter jotenkin erilainen, mutta noi 300-sarjalaiset menee ilmeisesti läpi vakionakeilla ja -jousilla. Kaikki sprinterit jota mä oon nähnyt ovat olleet vähintään 225R15-renkailla, joissa on ollut riittävä kantavuus.Easy Rider kirjoitti:Jälleen varmaan inssistä kiinni se helppous. Yhen LT:n muutoksen kanssa heitettiin hanskat tiskiin kun meni liian kimurantiksi.
Vaan eikös Sprintereissäkin mene kantavuuden mukaan vanne- ja rengasleveys sekä jousilehdet?