Jos siis autona Omega ei ole riittävän huono tekele, niin olikos se silleen, että sitä Bemarin dieselillä olevaa kannattaa välttää kuin ruttoa?
Saattaa olla, että semmoinen tulisi tyrkylle. Halvalla. Pikkuisen kiinnostaisi, vaan kun se kone arveluttaa.
Omega. Kysymys.
Omega. Kysymys.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
No kyllä noilla aika moni on ajellu. Joskus kestää joskus ei, mutta jos auto, jonka ominaisuudet on oikeasti 2000-lukua maksaa yleensä satasia niin onko väliä. Joskus kone ja kori kestää joskus ei. tiisselin korjaaminen ei varmaan monestikaan kannata. Mutta ihan mukavia kilometrejä niillä tuntuu pääsevän enemmän tai vähemmän...
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
Minä ajelin vajaan vuoden verran tuollaisella 2,5td-automaatti omenalla, kesällä vaihdoin "vähän" isompaan sitten.
Mittarilukema oli 424tkm kun auton myin. Hyvin toimi, kanteen ei ollut koskettu ja pumppu oli tiivistetty jossain vaiheessa.
Ite laittelin jarrut joka nurkkaan ja etualatukivarret jotka oli kulahtanu rankan madalluksen takia.
Hyvä auto, automaatti-ilmastoinnilla joka toimi sekä melkein kaikilla sähköherkuilla. Kyseinen auto oli 90-luvun loppupuolelta.
Polttoainetta meni n. 10l/100km, ajoi sitten miten tahansa pelkällä autolla ja kärryn kans +2l.
Kori alkoi olla ehtoopuolella, rupea oli sieläsuntäälä mutta en silti kovin vierastais jos olis hlöauton tarve ja omega tarjolla.
Mittarilukema oli 424tkm kun auton myin. Hyvin toimi, kanteen ei ollut koskettu ja pumppu oli tiivistetty jossain vaiheessa.
Ite laittelin jarrut joka nurkkaan ja etualatukivarret jotka oli kulahtanu rankan madalluksen takia.
Hyvä auto, automaatti-ilmastoinnilla joka toimi sekä melkein kaikilla sähköherkuilla. Kyseinen auto oli 90-luvun loppupuolelta.
Polttoainetta meni n. 10l/100km, ajoi sitten miten tahansa pelkällä autolla ja kärryn kans +2l.
Kori alkoi olla ehtoopuolella, rupea oli sieläsuntäälä mutta en silti kovin vierastais jos olis hlöauton tarve ja omega tarjolla.