Tässä mietin että miten tämänkin tarinan aloittaa,on lapasissa auto josta ei ikinä vielä mun harrastus (alku) vuosina osanu uneksia(alkanu vuonna 85 ku sai kortin tai vähän aikasemmin mutta kuitenkin)joten autohan on vm-86 Chevy van 6.2 Diesel.Ei sinäänsä yllätys että näitä vielä on(kyllä se vaan on ylläri yleensä nämä on loppuun laulettuja ja pilalle rakennettuja) mutta selvis vasta jälkeen päin mitä kaikkea auto on syöny ja missä kulkenu(myyjä ei tiennyt).Chevy tuotu suomeen(ennen sitä US.ARMYN LÄÄKE JAKELU AUTONA) vuonna -92 Haminaan missä se on viipynyt vuoteen 2009 samalla miehellä.Sen jälkeen hämeenlinnaan 2kk,siitä vaasaan suuntaan n.2v ja nyt raumalla(olen neljäs omistaja).......ja miksi mietin minne tän tarinan laittaa koska kaikki tietää että myytävänähän tuo on(tämä ei ole myynti ilmotus) mutta kun toisaalta taas ei kyllä yhtään tekis mieli myydä.....siksi ajattelin jos jollain on kauhea polte päästä eroon SIISTISTÄ G20 vanista(tai farkku diesel mersusta) voisi vaikka vaihdella itselleen G30.sen.Sillä tämä on toissa päivänä katsastettu N2 luokan Kuorma-autoksi.En vielä ainakaan laita nettiautoon sillä en vaihda tätä mihkään bemariin jos vaihdan niin siistiin vaniin.Tai ajan tosiaan itse....sitten pikkasen infoa mitä on RETRO-VAN syöny.......
Täydellinen kone+laatikko remontti tehty 04 sen jälkeen ajettu 150.000km
-Sisusta otettu auki ja ruoste suojattu sisältä laitettu äänieristeet ym uusiksi sekä jenkkilästä tuotu matto ym..tehty penkit 2+4
-jäykemmät jouset eteen ja taakse
-konin säädettävät iskari
-kaikki jarrut satuloineen ja laakereineen eteen ja taakse
-pumppu remppa+suuttimet+hehkut
-ilmastoin täys remppa kompuroineen päivineen
-alaosa tai kulta väri maalattu-07
-nyt siiretty tavaratilan seinää(2M) ja katsastettu Kuorma-autoksi
-ja paljon on muuta tullu tuohon kansioon mikä seuraa autoa eli on saanut vani hoivaa vuosien saatossa ja mukavaa on ollu soitella auton alkuperäiselle omistajalle kun muistaa kaikki mitä ja minne tehty(oli nappi hehkulla,kysyin syytä niin vastasi että markka aikana olis rele maksanu yli tuhat markkaa niin oli tehny napin,nyt korjattu uudella releellä ja toimii avaimesta)......eli tällä sitä sitten liikutaan jos ei kukaan vannoutunut Chevy harrastaja tule ja hae itselleen todellista RETRO-VANIA!-BUMBA-
![Kuva](http://www.mese.fi/forum/userpix/6675_Retro_Chevy86_030_Small_1.jpg)