626? No, tuntui tai ei, niin tällä mennään!jari_w123 kirjoitti:Ja mikä mazda tuntuu hyvältä vielä kun 300tkm on takana .
523iA, 525iA sekä 528iA BMW:t suurennuslasin alle...?
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
En usko että enään saa takuuseen mutta kannattaahan se kysyä.jkvi kirjoitti:Lieneeköhän noissa bemareissa minkäänlaista jatkettua takuuta airbag-systeemin vikatapauksille ?
Huhun mukaan kolmeen vuoteen/ 100 tkm:iin noita korvattaisiin ja auto on nyt 4 vuotta vanha ja muutaman satasen lasku on jo maksettu.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Onko nuissa sama ominaisuus kuin e46 300-sarjassa että turvavyön kiristimien piuhojen liittimet löystyy apukuskin penkin alta? Tuo sitten sytyttää airbag-valon.jari_w123 kirjoitti:En usko että enään saa takuuseen mutta kannattaahan se kysyä.jkvi kirjoitti:Lieneeköhän noissa bemareissa minkäänlaista jatkettua takuuta airbag-systeemin vikatapauksille ?
Huhun mukaan kolmeen vuoteen/ 100 tkm:iin noita korvattaisiin ja auto on nyt 4 vuotta vanha ja muutaman satasen lasku on jo maksettu.
I drive an Opel. What's your excuse?
e39 sarjassa on ainakin tuo mainittu ominaisuus.Melitos kirjoitti:Onko nuissa sama ominaisuus kuin e46 300-sarjassa että turvavyön kiristimien piuhojen liittimet löystyy apukuskin penkin alta? Tuo sitten sytyttää airbag-valon.jari_w123 kirjoitti:En usko että enään saa takuuseen mutta kannattaahan se kysyä.jkvi kirjoitti:Lieneeköhän noissa bemareissa minkäänlaista jatkettua takuuta airbag-systeemin vikatapauksille ?
Huhun mukaan kolmeen vuoteen/ 100 tkm:iin noita korvattaisiin ja auto on nyt 4 vuotta vanha ja muutaman satasen lasku on jo maksettu.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
tota nyt kyllä taisit päästää sellasen asian ilmoille joka ei pidä paikkaansa...Eikö muka zf 5hp18 laatikoissa ole ollut vikoja??? Ei tarvi kun googlettaa aiheesta niin on riittävästi ihmisiä vaivaavia vikoja juurikin bensamallien steptronicissa.Merzedes kirjoitti:Hmmm joo, ehdottomasti 528iA, muut tuntuu hivenen alimitoitetuilta. Ongelmia ei bensamalleissa ole juuri automaatin kanssa ollut. Dieseleissä noita steppejä (gm-france) on sitten mennytkin jokunen. Pikkuvikoja noissa on, varsinkin jos auto on varustettu automaatti-ilmastoinnilla. Puslaviat pilaa ajettavuuden mutta niinhän se näissä kaikissä nykyautoissa on. Koeajolla kannattaa ottaa täristäminen tosissaan, voi olla yllättävän iso ongelma jota edes merkkiliike ei välttämättä saa lopullisesti poistettua. Toimiessaan helvetin hyvä auto ajaa, ei milestäni väyrynen pääse kyllä lähellekään. Tehoa noissa bensamoottereissa on kauttalinjan ollut enemmän kuin mitä tehdas ilmoittaa
T: Ex btcf vpj
Kyllä johdon heilahtaminen voi sytyttää airbag valon kummassakin ja on ominaisuus.Tyypillistä on että penkin alla on jotain romua esim pullo,lumiharja tms joka aiheuttaa valon syttymisen.Vielä tyypillisempää on tunnistinmaton hajoaminen penkissä jolloin valo palaa taas.Melitos kirjoitti:Onko nuissa sama ominaisuus kuin e46 300-sarjassa että turvavyön kiristimien piuhojen liittimet löystyy apukuskin penkin alta? Tuo sitten sytyttää airbag-valon.jari_w123 kirjoitti:En usko että enään saa takuuseen mutta kannattaahan se kysyä.jkvi kirjoitti:Lieneeköhän noissa bemareissa minkäänlaista jatkettua takuuta airbag-systeemin vikatapauksille ?
Huhun mukaan kolmeen vuoteen/ 100 tkm:iin noita korvattaisiin ja auto on nyt 4 vuotta vanha ja muutaman satasen lasku on jo maksettu.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Maltat mieles ja luet tyyppiviat niin unohtuu pian, tosin jos harrastemieltä riittää niin mikäs siinä. Mieluummin E46, alustassa on vähempi murheita joskin on sitten äänekkäämpi sisäänkin. Ajettavuudessa nuo palkitsee kyllä, vakio alusta on sama kuin mersulla sporttisempi ja M-sport taas sitten pykälää parempi maantielle, kaupunkin ja mettätie ajettavuus ottaa sitten kyllä taka-askeleen. Toinen mitä ehdotan niin katso että on "servotronic" eli ajonopeuden mukaan muuttuva tehostus, on vähän köykäsempi kaupungissa. Koneesta kannattaa kuunnella sitten vähän tarkempaan venakopan päästä että pitääkö meteliä, vanos(venttiilien ajotuksen säätö) noissa voi metelöidä ja siihen sitten saa ostaa korjaussarjaa, vesipumpuista on menny siipiä tarjolla on rautasiipistä versiota. Jäähdytinnesteen vajaukseen koeajettavassa kulkineessa kannattaa suhtautua vakavasti, noista on huolimattomat käyttäjät halkassu kansia kun on huonosti ilmattu systeemi tai liian vähän nestettä.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Tuommosta E39 kuumettahan tässä pukkaa ihan kunnolla, vieläpä farkun ja pesuvesipannun (bensiini) muodossa. Sehän on kuulemma joskus valittu "maailman parhaaksi autoksi".
Niveliä on ilmeisesti alustassa yhtä paljon kuin mersussa ellei vielä tuplasti enemmän.
Ei tuossa pahoja tyyppiviekoja näyttänyt olevan, laturia, puslaa, niveltä ja sen sellaista kuluvaa osaa. Ruoste tuntuisi olevan aika pieni murhe.
Kilometreistä en sitten osaa sanoa yhtään. Mikähän mahtaa olla paljon ja mikä vähän? Onko 200 tkm tai 300 tkm paljon hyvin huolletulle? Nytkin on miljoona e39-aiheista välilehteä auki, mutta kilometreistä ei silti löydy oikein hyvää tietoa.
Niveliä on ilmeisesti alustassa yhtä paljon kuin mersussa ellei vielä tuplasti enemmän.
Ei tuossa pahoja tyyppiviekoja näyttänyt olevan, laturia, puslaa, niveltä ja sen sellaista kuluvaa osaa. Ruoste tuntuisi olevan aika pieni murhe.
Kilometreistä en sitten osaa sanoa yhtään. Mikähän mahtaa olla paljon ja mikä vähän? Onko 200 tkm tai 300 tkm paljon hyvin huolletulle? Nytkin on miljoona e39-aiheista välilehteä auki, mutta kilometreistä ei silti löydy oikein hyvää tietoa.
Kein siknatuur
Eipä tuossa oman kokemuksen perusteella (E39) korroosion suhteen maata mullistavia juttuja ollut, ovien/luukkujen nämä kittisaumaukset tarkistelee, ikäviä korjata asiallisesti/kestävästi jos ruoste jo pitkällä.
Isommat remontit taisin tehdä jossain vajaan 300tkm kohdalla, alustaan tukivartta, puslaa, iskaria jne.
Mieleen jääneet erityisesti alhainen melutaso ja hyvä ajettavuus.
Bensakoneesta ei omakohtaisia kokemuksia.
Isommat remontit taisin tehdä jossain vajaan 300tkm kohdalla, alustaan tukivartta, puslaa, iskaria jne.
Mieleen jääneet erityisesti alhainen melutaso ja hyvä ajettavuus.
Bensakoneesta ei omakohtaisia kokemuksia.
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Tästä olisi vähän neuvotteluja nyt käynnissä.
http://www.blocket.se/stockholm/BMW_528 ... ?ca=11&w=1
Toimintatonnihan tuossakin on tiedossa noilla metreillä. Ainahan sitä harrastaa kun ei tarvi -30 paukkupakkasilla "pakko saada huomiseksi ajoon" -korjauksia tehdä.
http://www.blocket.se/stockholm/BMW_528 ... ?ca=11&w=1
Toimintatonnihan tuossakin on tiedossa noilla metreillä. Ainahan sitä harrastaa kun ei tarvi -30 paukkupakkasilla "pakko saada huomiseksi ajoon" -korjauksia tehdä.
Kein siknatuur
Meillä mamma ajaa -00 320cdi avantgarde farkulla, mulla on suomi auto -98 540i penari. Penari ei oo ruostunna, kulkee suoraan ja lujjaa ja on hiljanen. Mersu on...no, se on mersu. Nastat ujeltaa, varotusvalot vilkkuuu kotosasti, mut se on mersu. Tykkään mää silti penarilla leikkiä. Pojot siis veekasi penarille, vaikkei siitä tässä ees puhuta...
-Spöke-
-Spöke-